VCee cosmetics i Kwiat Kobiecości razem dla zdrowia i świadomości kobiet
Polska marka kosmetyków naturalnych VCee łączy siły z Ogólnopolską Organizacją Kwiat Kobiecości. W ramach współpracy w sierpniu odbędą się trzy transmisje na żywo na Instagramie, mające na celu szerzenie wiedzy oraz pogłębianie świadomości na temat profilaktyki, badań oraz leczenia chorób nowotworowych narządów rodnych kobiet.
VCee cosmetics powstało z miłości do kobiet. Marka wierzy, że każda z nich ma w sobie ukryte piękno, które niekiedy wystarczy tylko wydobyć. Nie odbędzie się to jednak bez troski o zdrową kobiecość. Jedną z nadrzędnych wartości VCee jest edukacja oraz pogłębianie świadomości na temat naszego ciała i profilaktyki zdrowotnej. Ta idea, a także pragnienie dzielenia się wiedzą ekspertów i praktycznymi wskazówkami sprawiły, że marka rozpoczęła współpracę z Ogólnopolską Organizacją Kwiat Kobiecości, edukującą i towarzyszącą kobietom podczas walki z nowotworami narządów rodnych. Jak się okazuje, Polska wciąż jest na końcu listy krajów, które aktywnie walczą z rakiem szyjki macicy. Co roku ponad 2 tys. kobiet, czyli 10 kobiet dziennie, słyszy diagnozę rak szyjki macicy. Można tego uniknąć dzięki regularnym badaniom cytologicznym, o czym pragną edukować VCee i Kwiat Kobiecości.
Wspólne działania będą opierały się na treściach edukacyjnych, publikowanych w mediach społecznościowych. W sierpniu odbędą się trzy transmisje na żywo na Instagramie na profilu marki VCee wraz z Kwiatem Kobiecości, w których udział weźmie Ida Karpińska, prezeska i założycielka organizacji. Ida Karpińska w 2003 roku sama wygrała walkę z rakiem szyjki macicy, mierzyła się z brakiem informacji i lękiem o własne życie. Podczas cotygodniowych rozmów live opowie o swoim doświadczeniu, a także podzieli się praktyczną wiedzą i wskazówkami na temat profilaktyki RSM. Każda transmisja poświęcona zostanie jednemu z trzech obszarów tematycznych:
-
Rak szyjki macicy - przyczyny, objawy, charakterystyka badania
-
Wirus HPV - czym jest, jak ważna jest profilaktyka i regularne badania
-
Historia Idy Karpińskiej - rozmowa poświęcona osobistym doświadczeniom założycielki Kwiatu Kobiecości i jej drodze w kierunku zdrowia
Spotkania na profilu @vcee.cosmetics na Instagramie poprowadzi Ilona Adamska, redaktorka naczelna Imperium Kobiet, założycielka Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu.
Oprócz transmisji na żywo przewidziane są również wspólne treści edukacyjne w postaci postów na Instagramie, opracowane z ekspertami organizacji. Wszystko po to, aby szerzyć wiedzę i pogłębiać świadomość na temat profilaktyki i leczenia tego nowotworu. W ramach akcji VCee rozesłało również 50 paczek PR do influencerek, w których znalazły się między innymi specjalne bransoletki „Niezapominajki” Kwiatu Kobiecości. Dzięki nim każda kobieta może zostać Ambasadorką Kwiatu Kobiecości, zachęcając bliskie sobie kobiety (mamę, córkę, siostrę czy przyjaciółkę), aby w trosce o własne zdrowie pamiętały lub też nie zapominały o wykonywaniu regularnych badań ginekologicznych.
![4DCenter - Centrum diagnostyczne nowego pokolenia Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1820445551,w_237,wo_300,ho_169,_small.jpg)
4DCenter - Centrum diagnostyczne nowego pokolenia
![Wirusowe zapalenie wątroby – jak się przed nim chronić?](/files/_uploaded/glownekonf_1952828509,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wirusowe zapalenie wątroby – jak się przed nim chronić?
![Wymiana doświadczeń i dobrej energii, czyli Zjazd Różowych Patroli](/files/_uploaded/glownekonf_1923761781,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wymiana doświadczeń i dobrej energii, czyli Zjazd Różowych Patroli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.