VIVO! Krosno szuka stylowych ambasadorów oraz nagradza za zakupy!

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Na drugą połowę września VIVO! Krosno przygotowało szereg niespodzianek i dobrej zabawy. To elementy obchodów trzecich urodzin centrum handlowego. Wszyscy chętni mogą wziąć udział w konkursie związanym z rejestrowaniem paragonów, w której do wygrania będzie mnóstwo ciekawych i wartościowych nagród. Kolejną propozycja kierowana jest do osób mających własny styl, lubiących bawić się modą i ciekawych świata.
„Stylowe VIVO!”, czyli zostań ambasadorem VIVO! Krosno
To akcja, do której zaproszeni mogą czuć się mieszkańcy miasta wyróżniający się kreatywnym podejściem do mody, stylu, otwarci na nowe wyzwania i wyróżniający się niebanalną osobowością, którą tak uwielbia aparat fotograficzny! Zabawa ma wyłonić ambasadorów, którzy wezmą udział w kampanii reklamowej centrum handlowego oraz będą promować wyjątkowe miejsca w regionie. Wcześniej czeka ich mini-casting i profesjonalna sesja zdjęciowa.
- Stylowe VIVO! to doskonała zabawa, ale też okazja do pokazania, że Krosno pełne jest ciekawych osobowości z fascynującą historią i pasją. Nieważne, ile ktoś ma lat - tu ważny jest styl i to „coś”, co wyróżnia właśnie daną osobę. Dodatkowo można zgarnąć Karty Podarunkowe o wartości 500 zł na zakupy w VIVO! Krosno. Na zgłoszenia czekamy do 30 września do godziny 20.00 - mówi Izabela Malecha, Dyrektor VIVO! Krosno.
Jak zgłosić swój udział? To bardzo proste: od 19 września zdjęcia konkursowe należy wysłać na adres e-mail: konkursvivo@goodfellows.pl. Do zgłoszenia należy obowiązkowo dołączyć krótki opis zawierający informacje dotyczące stylu życia, zainteresowań, pasji lub innych czynników wyróżniających kandydata (do 10 zdań).
Nagrody za paragony, czyli jak z VIVO! wyjechać skuterem!
Poszukiwanie stylowych ambasadorów to nie jedna propozycja na nadchodzący czas. Już dziś rusza kolejna urodzinowa zabawa, w której można zdobyć mnóstwo nagród rzeczowych oraz Karty Podarunkowe na zakupy w centrum handlowym. Zasady akcji są bardzo proste: należy zbierać paragony za zakupy zrobione w VIVO! Krosno w dniach 21.09-03.10 oraz rejestrować je na specjalnym stoisku konkursowym. Będzie ono działać w dniach 28.09-03.10. Nagrody rzeczowe - wśród nich skuter, 55-calowy telewizor, wartościowe zestawy biżuterii, laptop, deskorolka elektryczna, a nawet… rower stacjonarny - trafią do tych osób, które w trakcie całej akcji zarejestrują paragony na najwyższą łączną kwotę. Ponadto można będzie również powalczyć o jedną z ponad 250 nagród dziennych przygotowanych przez najemców, w tym Karty Podarunkowe VIVO! Te z kolei otrzymają osoby, które rejestrując paragony danego dnia, wezmą udział w dodatkowej zabawie. Będzie ona polegać na oszacowaniu liczby czekoladek VIVO!, znajdujących się w specjalnej urnie na stoisku konkursowym. Każdego dnia 25 osób, które zgadną tę liczbę lub będą najbliżej niej, otrzyma nagrody. Łączna pula nagród w konkursie to blisko 25 tys. zł.
Szczegółowy regulamin obydwu akcji znajduje się na: www.vivo-krosno.pl.
Serdecznie zapraszamy!

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.