W Super-Pharm taniej z kodem od PAYBACK
Lato to doskonały czas na upolowanie atrakcyjnych rabatów, które przydadzą się przed urlopowym wyjazdem, weekendową wycieczką lub umilą wakacje w mieście. Wiedzą o tym Super-Pharm i PAYBACK, zapraszając uczestników Programu do skorzystania ze specjalnej promocji na zakupy w drogeriach stacjonarnych.
W trwającej do 15 sierpnia akcji promocyjnej uczestnicy Programu mogą otrzymać 10% rabatu na zakupy za min. 50 zł w drogeriach Super-Pharm; a dodatkowo otrzymać +100 punktów PAYBACK.
– Przygotowując najnowszą akcję, wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom naszych uczestników, którzy wskazują drogerie jako preferowane miejsce zakupów kosmetycznych. Z najnowszego badania PAYBACK wynika, że ten typ sklepów wybiera większość, bo aż 61% konsumentów. Drogerie wygrywają przede wszystkim atrakcyjnymi cenami i licznymi promocjami. Ze specjalnych bonusów przygotowanych przez firmy, z którymi współpracujemy, korzysta blisko połowa uczestników Programu PAYBACK. Dlatego jesteśmy pewni, że tym bardziej entuzjastycznie podejdą oni do oferty promocyjnej w drogeriach Super-Pharm – komentuje Tomasz Głos, Partner Management Director w PAYBACK Polska.
Aby skorzystać z promocji, wystarczy mieć zarejestrowaną kartę Programu, pobrać kod ze strony https://superpharm.payback.pl, zrobić zakupy za minimum 50 złotych i podać go przy kasie. Gotowe!
Akcja trwa do 15 sierpnia lub do wyczerpania puli kodów rabatowych, obejmuje tylko drogerie stacjonarne Super-Pharm. Więcej informacji na stronie promocyjnej.
Logistyka może zadecydować o sukcesie sprzedażowym e-sklepu w szczycie sezonu
W centrum handlowym powstał punkt zbiórkowy darów dla powodzian
Studio Tańca Duet otwiera się w nowej lokalizacji – Centrum Modlińska 6D
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.