Komunikaty PR

W Super-Pharm taniej z kodem od PAYBACK

2021-07-15  |  11:37
Biuro prasowe

Lato to doskonały czas na upolowanie atrakcyjnych rabatów, które przydadzą się przed urlopowym wyjazdem, weekendową wycieczką lub umilą wakacje w mieście. Wiedzą o tym Super-Pharm i PAYBACK, zapraszając uczestników Programu do skorzystania ze specjalnej promocji na zakupy w drogeriach stacjonarnych.

W trwającej do 15 sierpnia akcji promocyjnej uczestnicy Programu mogą otrzymać 10% rabatu na zakupy za min. 50 zł w drogeriach Super-Pharm; a dodatkowo otrzymać +100 punktów PAYBACK.

Przygotowując najnowszą akcję, wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom naszych uczestników, którzy wskazują drogerie jako preferowane miejsce zakupów kosmetycznych. Z najnowszego badania PAYBACK wynika, że ten typ sklepów wybiera większość, bo aż 61% konsumentów. Drogerie wygrywają przede wszystkim atrakcyjnymi cenami i licznymi promocjami. Ze specjalnych bonusów przygotowanych przez firmy, z którymi współpracujemy, korzysta blisko połowa uczestników Programu PAYBACK. Dlatego jesteśmy pewni, że tym bardziej entuzjastycznie podejdą oni do oferty promocyjnej w drogeriach Super-Pharm – komentuje Tomasz Głos, Partner Management Director w PAYBACK Polska.

Aby skorzystać z promocji, wystarczy mieć zarejestrowaną kartę Programu, pobrać kod ze strony https://superpharm.payback.pl, zrobić zakupy za minimum 50 złotych i podać go przy kasie. Gotowe!

Akcja trwa do 15 sierpnia lub do wyczerpania puli kodów rabatowych, obejmuje tylko drogerie stacjonarne Super-Pharm. Więcej informacji na stronie promocyjnej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Logistyka może zadecydować o sukcesie sprzedażowym e-sklepu w szczycie sezonu Biuro prasowe
2024-09-24 | 15:00

Logistyka może zadecydować o sukcesie sprzedażowym e-sklepu w szczycie sezonu

Pozostały ostatnie 2 miesiące, by przygotować się do piku sprzedażowego pod kątem logistyki i obsługi klienta. Przedsiębiorcy muszą stawić czoła nie tylko wzmożonemu popytowi, ale
Zakupy W centrum handlowym powstał punkt zbiórkowy darów dla powodzian
2024-09-23 | 01:00

W centrum handlowym powstał punkt zbiórkowy darów dla powodzian

Aż do 28 września w centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniu działać będzie punkt, do którego można przynosić dary dla powodzian. Do pomocy może przyłączyć się
Zakupy Studio Tańca Duet otwiera się w nowej lokalizacji – Centrum Modlińska 6D
2024-09-19 | 10:30

Studio Tańca Duet otwiera się w nowej lokalizacji – Centrum Modlińska 6D

Już niedługo na Białołęce otwarta zostanie nowa filia Studia Tańca Duet! Nowy lokal będzie mieścił się w najnowszym centrum handlowo-usługowym na mapie Warszawy – Centrum

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.