Komunikaty PR

Wernisaż czystości, czyli Kärcher na targach IFA w Berlinie

2023-09-13  |  03:00
Biuro prasowe

Firma Kärcher, globalny producent sprzętu czyszczącego, zaprezentowała swoje najnowsze produkty podczas targów elektroniki IFA w Berlinie, które odbyły się w dniach 1-5 września 2023. Na stoisku firmy można było zobaczyć wiele nowości, które dołączą do portfolio marki w 2024 roku –  m.in. automatyczne roboty odkurzające i myjące podłogi, mobilne myjki niskociśnieniowe oraz białą linię urządzeń premium do czyszczenia w domu.

Podczas tegorocznej edycji IFA, Kärcher przygotował nietypową i oryginalną zabudowę stoiska, która nawiązywała do galerii obrazów. Dzięki temu, firma wyróżniła się na tle innych wystawców i przyciągnęła uwagę odwiedzających, którzy z zainteresowaniem przyglądali się prezentowanym nowościom. Na targach Kärcher zaprezentował swoje bestsellery, takie jak myjki wysokociśnieniowe, parownice oraz myjki do okien, a także przedstawił swoje najnowsze produkty – odkurzacze bezprzewodowe i roboty odkurzające. Marka zapowiedziała, że w najbliższym czasie będzie skupiać się na dalszym rozwijaniu tej kategorii.

Czystość na wyciagnięcie ręki

W Berlinie zaprezentowano model RCF 3 – pierwszego robota mopującego do twardych podłóg, który potrafi niezależnie czyścić na mokro i zbierać suche zabrudzenia w tym samym czasie. Inteligentny RCF 3 może być łatwo sterowany za pomocą aplikacji i radzi sobie z różnymi rodzajami posadzek.

Kolejnym produktem od firmy Kärcher, który został przedstawiony podczas targów była nowa, zasilana bateryjnie, kompaktowa myjka niskociśnieniowa OC 3. Dzięki składanemu zbiornikowi na wodę, może być używana w dowolnym miejscu oraz przechowywana w dowolnej przestrzeni – zmieści się nawet pod siedzeniem samochodu. Dysza w myjce została specjalnie zaprojektowana do pracy z niskim ciśnieniem, co zapewnia bardzo dobrą wydajność czyszczenia. Urządzenie idealnie sprawdzi się w terenie, aby oczyścić rower, ubłocone buty czy psie łapy.

Signature Line – Kärcher podpisuje się pod jakością

Firma Kärcher wprowadziła również na rynek nową linię "Signature Line", która obejmuje najlepsze produkty marki z każdej kategorii urządzeń do czyszczenia wnętrz domów. Oryginalny podpis założyciela firmy Alfreda Kärchera jest symbolem innowacyjnego ducha i gwarancji jakości, który pojawi się na każdym z tych produktów. Dodatkowo, produkty z linii Signature Line będą dostępne w opakowaniach premium, co zwiększy ich widoczność w punktach sprzedaży. Kärcher będzie promował unikalny charakter Signature Line poprzez ulepszoną koncepcję sprzedaży – partnerzy, którzy będą chcieli oferować tę linię produktów, będą musieli spełnić określone kryteria.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.