Komunikaty PR

Wiosenne targi Ekocuda w wersji online!

2020-04-27  |  15:02
Biuro prasowe

Targi kosmetyków naturalnych online? To możliwe! Udowadniają to Ekocuda, które w weekend 18 – 19 kwietnia br. zaprosiły miłośników naturalnego piękna na Instagram. Inicjatywa ta spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem – udział w targach online wzięły 94 marki oraz tysiące uczestników. Edukacyjny panel trwał aż do 26 kwietnia. Pod hasłem „Wirtualny tydzień ekocudnego piękna” każdego dnia eksperci dzielili się swoją wiedzą z zakresu dbania o siebie ze społecznością Ekocudów.

Panująca epidemia postawiła pod znakiem zapytania większość wydarzeń i targów, które miały odbyć się tej wiosny. Organizatorzy Ekocudów znaleźli jednak rozwiązanie, dzięki któremu miłośnicy naturalnej pielęgnacji mogli spotkać się online.

Cudowna atmosfera, która towarzyszy nam podczas targów Ekocuda przeniosła się w miniony weekend do sieci. Mimo braku spotkań twarzą w twarz, klimat wydarzenia pozostał. – relacjonuje Eliza Bratkowska, założycielka OOROC Candles. Dodaje: – Dziewczyny zadawały pytania i dzieliły się wrażeniami na temat naszych świec sojowych. Westchnienia nad kolejnym obłędnym zapachem zastąpiły komentarze i emotikony. Było merytorycznie, energicznie i wesoło. Strona naszej Manufaktury przeżyła prawdziwe oblężenie. Wspaniale było poczuć się częścią ekocudnej społeczności.

Pomysł okazał się wielkim sukcesem – zarówno dla organizatorów, jak i wystawców. Wykorzystanie wyłącznie przestrzeni Instagrama do działań przyniosło bardzo pozytywny efekt. Wszystko dzięki wyjątkowo zaangażowanej społeczności Ekocudów.

 

Robienie czegoś po raz pierwszy zawsze jest ryzykowne, ale przy tym bardzo ekscytujące i wzbogacające o nowe doświadczenia. – mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka i organizatorka targów Ekocuda. Dodaje: – Niemalże od 4 lat budujemy środowisko ludzi, dla których ważne są świadome i przyjazne środowisku wybory. Wiedzieliśmy, że wiosennych edycji w Poznaniu, Gdańsku oraz Warszawie, wyczekiwały tysiące wiernych uczestników targów. Dlatego specjalnie z myślą o nich zorganizowaliśmy wydarzenie online. Ilość wystawców oraz odwiedzających potwierdziła, że był to strzał w dziesiątkę!

W tym trudnym dla wszystkich firm czasie, szczególnie ważne jest, by wspierać marki, dla których każdy klient jest obecnie na wagę złota. Stworzenie przez Ekocuda przestrzeni, w której można zaprezentować swoje produkty i podreperować budżet firmy w kryzysie, było wielką pomocą dla każdego z wystawców.

–  Nie opuściliśmy żadnych targów Ekocuda, dlatego bardzo ucieszyła nas propozycja zorganizowania ich online. Odzew klientów na nasze wspólne działania był niesamowity! – mówi Magdalena Polis, Manager ds. marketingu i wsparcia sprzedaży Orientana. - Szeroko informowaliśmy klientów o promocji – zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie. Klienci bardzo chętnie korzystali z kuponu rabatowego, dostaliśmy też dużo wiadomości z pytaniami o akcję oraz całą masę pozytywnych reakcji. 

Misją targów Ekocuda od początku było także edukowanie społeczności w kwestii świadomych wyborów konsumenckich, mając na uwadze nie tylko ideę eko, ale także zero waste czy cruelty free. Podczas poprzednich edycji uczestnicy mogli brać udział w wykładach, warsztatach i panelach dyskusyjnych. Tym razem edukację przeniesiono również do internetu. Na Instagramie Ekocudów odbył się „Wirtualny tydzień ekocudnego piękna” – w ramach którego obserwujący mogli dowiedzieć się więcej o wystawcach i ich produktach. Dodatkowym wydarzeniem było oddanie profilu Ekocudów w ręce ambasadorki targów – Katarzyny Konopy z PINK MINK Studio, ekspertki w temacie kosmetyków wegańskich i cruelty free.

To jeszcze nie koniec atrakcji, które czekają na miłośników naturalnej pielęgnacji! By być na bieżąco z kolejnymi wydarzeniami, wystarczy śledzić profile Ekocudów w mediach społecznościowych. Warto dołączyć do tej cudownej społeczności, która wspiera się nie tylko w czasie kryzysu.

www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom 
www.instagram.com/ekocuda   

www.linkedin.com/company/ekocuda.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.