Komunikaty PR

Wiosenne targi Ekocuda w wersji online!

2020-04-27  |  15:02
Biuro prasowe

Targi kosmetyków naturalnych online? To możliwe! Udowadniają to Ekocuda, które w weekend 18 – 19 kwietnia br. zaprosiły miłośników naturalnego piękna na Instagram. Inicjatywa ta spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem – udział w targach online wzięły 94 marki oraz tysiące uczestników. Edukacyjny panel trwał aż do 26 kwietnia. Pod hasłem „Wirtualny tydzień ekocudnego piękna” każdego dnia eksperci dzielili się swoją wiedzą z zakresu dbania o siebie ze społecznością Ekocudów.

Panująca epidemia postawiła pod znakiem zapytania większość wydarzeń i targów, które miały odbyć się tej wiosny. Organizatorzy Ekocudów znaleźli jednak rozwiązanie, dzięki któremu miłośnicy naturalnej pielęgnacji mogli spotkać się online.

Cudowna atmosfera, która towarzyszy nam podczas targów Ekocuda przeniosła się w miniony weekend do sieci. Mimo braku spotkań twarzą w twarz, klimat wydarzenia pozostał. – relacjonuje Eliza Bratkowska, założycielka OOROC Candles. Dodaje: – Dziewczyny zadawały pytania i dzieliły się wrażeniami na temat naszych świec sojowych. Westchnienia nad kolejnym obłędnym zapachem zastąpiły komentarze i emotikony. Było merytorycznie, energicznie i wesoło. Strona naszej Manufaktury przeżyła prawdziwe oblężenie. Wspaniale było poczuć się częścią ekocudnej społeczności.

Pomysł okazał się wielkim sukcesem – zarówno dla organizatorów, jak i wystawców. Wykorzystanie wyłącznie przestrzeni Instagrama do działań przyniosło bardzo pozytywny efekt. Wszystko dzięki wyjątkowo zaangażowanej społeczności Ekocudów.

 

Robienie czegoś po raz pierwszy zawsze jest ryzykowne, ale przy tym bardzo ekscytujące i wzbogacające o nowe doświadczenia. – mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka i organizatorka targów Ekocuda. Dodaje: – Niemalże od 4 lat budujemy środowisko ludzi, dla których ważne są świadome i przyjazne środowisku wybory. Wiedzieliśmy, że wiosennych edycji w Poznaniu, Gdańsku oraz Warszawie, wyczekiwały tysiące wiernych uczestników targów. Dlatego specjalnie z myślą o nich zorganizowaliśmy wydarzenie online. Ilość wystawców oraz odwiedzających potwierdziła, że był to strzał w dziesiątkę!

W tym trudnym dla wszystkich firm czasie, szczególnie ważne jest, by wspierać marki, dla których każdy klient jest obecnie na wagę złota. Stworzenie przez Ekocuda przestrzeni, w której można zaprezentować swoje produkty i podreperować budżet firmy w kryzysie, było wielką pomocą dla każdego z wystawców.

–  Nie opuściliśmy żadnych targów Ekocuda, dlatego bardzo ucieszyła nas propozycja zorganizowania ich online. Odzew klientów na nasze wspólne działania był niesamowity! – mówi Magdalena Polis, Manager ds. marketingu i wsparcia sprzedaży Orientana. - Szeroko informowaliśmy klientów o promocji – zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie. Klienci bardzo chętnie korzystali z kuponu rabatowego, dostaliśmy też dużo wiadomości z pytaniami o akcję oraz całą masę pozytywnych reakcji. 

Misją targów Ekocuda od początku było także edukowanie społeczności w kwestii świadomych wyborów konsumenckich, mając na uwadze nie tylko ideę eko, ale także zero waste czy cruelty free. Podczas poprzednich edycji uczestnicy mogli brać udział w wykładach, warsztatach i panelach dyskusyjnych. Tym razem edukację przeniesiono również do internetu. Na Instagramie Ekocudów odbył się „Wirtualny tydzień ekocudnego piękna” – w ramach którego obserwujący mogli dowiedzieć się więcej o wystawcach i ich produktach. Dodatkowym wydarzeniem było oddanie profilu Ekocudów w ręce ambasadorki targów – Katarzyny Konopy z PINK MINK Studio, ekspertki w temacie kosmetyków wegańskich i cruelty free.

To jeszcze nie koniec atrakcji, które czekają na miłośników naturalnej pielęgnacji! By być na bieżąco z kolejnymi wydarzeniami, wystarczy śledzić profile Ekocudów w mediach społecznościowych. Warto dołączyć do tej cudownej społeczności, która wspiera się nie tylko w czasie kryzysu.

www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom 
www.instagram.com/ekocuda   

www.linkedin.com/company/ekocuda.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Maść Rokitnikowa Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:
Uroda Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
2024-12-30 | 10:10

Efekt wow przed „wielkim wyjściem”

Grudzień i styczeń to czas, kiedy szczególnie zależy nam na tym, by błyszczeć. Święta, noc sylwestrowa i upragnione, karnawałowe szaleństwa, które czekają nas już za
Uroda Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą
2024-12-30 | 08:00

Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą

Jednym z kluczowych zimowych problemów skóry jest utrata blasku, świeżości i witalności. To właśnie teraz najwyraźniej dostrzegamy zmęczenie i szarość cery. Kosmetolodzy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.