Komunikaty PR

Wiosenne targi Ekocuda w wersji online!

2020-04-27  |  15:02
Biuro prasowe

Targi kosmetyków naturalnych online? To możliwe! Udowadniają to Ekocuda, które w weekend 18 – 19 kwietnia br. zaprosiły miłośników naturalnego piękna na Instagram. Inicjatywa ta spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem – udział w targach online wzięły 94 marki oraz tysiące uczestników. Edukacyjny panel trwał aż do 26 kwietnia. Pod hasłem „Wirtualny tydzień ekocudnego piękna” każdego dnia eksperci dzielili się swoją wiedzą z zakresu dbania o siebie ze społecznością Ekocudów.

Panująca epidemia postawiła pod znakiem zapytania większość wydarzeń i targów, które miały odbyć się tej wiosny. Organizatorzy Ekocudów znaleźli jednak rozwiązanie, dzięki któremu miłośnicy naturalnej pielęgnacji mogli spotkać się online.

Cudowna atmosfera, która towarzyszy nam podczas targów Ekocuda przeniosła się w miniony weekend do sieci. Mimo braku spotkań twarzą w twarz, klimat wydarzenia pozostał. – relacjonuje Eliza Bratkowska, założycielka OOROC Candles. Dodaje: – Dziewczyny zadawały pytania i dzieliły się wrażeniami na temat naszych świec sojowych. Westchnienia nad kolejnym obłędnym zapachem zastąpiły komentarze i emotikony. Było merytorycznie, energicznie i wesoło. Strona naszej Manufaktury przeżyła prawdziwe oblężenie. Wspaniale było poczuć się częścią ekocudnej społeczności.

Pomysł okazał się wielkim sukcesem – zarówno dla organizatorów, jak i wystawców. Wykorzystanie wyłącznie przestrzeni Instagrama do działań przyniosło bardzo pozytywny efekt. Wszystko dzięki wyjątkowo zaangażowanej społeczności Ekocudów.

 

Robienie czegoś po raz pierwszy zawsze jest ryzykowne, ale przy tym bardzo ekscytujące i wzbogacające o nowe doświadczenia. – mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka i organizatorka targów Ekocuda. Dodaje: – Niemalże od 4 lat budujemy środowisko ludzi, dla których ważne są świadome i przyjazne środowisku wybory. Wiedzieliśmy, że wiosennych edycji w Poznaniu, Gdańsku oraz Warszawie, wyczekiwały tysiące wiernych uczestników targów. Dlatego specjalnie z myślą o nich zorganizowaliśmy wydarzenie online. Ilość wystawców oraz odwiedzających potwierdziła, że był to strzał w dziesiątkę!

W tym trudnym dla wszystkich firm czasie, szczególnie ważne jest, by wspierać marki, dla których każdy klient jest obecnie na wagę złota. Stworzenie przez Ekocuda przestrzeni, w której można zaprezentować swoje produkty i podreperować budżet firmy w kryzysie, było wielką pomocą dla każdego z wystawców.

–  Nie opuściliśmy żadnych targów Ekocuda, dlatego bardzo ucieszyła nas propozycja zorganizowania ich online. Odzew klientów na nasze wspólne działania był niesamowity! – mówi Magdalena Polis, Manager ds. marketingu i wsparcia sprzedaży Orientana. - Szeroko informowaliśmy klientów o promocji – zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie. Klienci bardzo chętnie korzystali z kuponu rabatowego, dostaliśmy też dużo wiadomości z pytaniami o akcję oraz całą masę pozytywnych reakcji. 

Misją targów Ekocuda od początku było także edukowanie społeczności w kwestii świadomych wyborów konsumenckich, mając na uwadze nie tylko ideę eko, ale także zero waste czy cruelty free. Podczas poprzednich edycji uczestnicy mogli brać udział w wykładach, warsztatach i panelach dyskusyjnych. Tym razem edukację przeniesiono również do internetu. Na Instagramie Ekocudów odbył się „Wirtualny tydzień ekocudnego piękna” – w ramach którego obserwujący mogli dowiedzieć się więcej o wystawcach i ich produktach. Dodatkowym wydarzeniem było oddanie profilu Ekocudów w ręce ambasadorki targów – Katarzyny Konopy z PINK MINK Studio, ekspertki w temacie kosmetyków wegańskich i cruelty free.

To jeszcze nie koniec atrakcji, które czekają na miłośników naturalnej pielęgnacji! By być na bieżąco z kolejnymi wydarzeniami, wystarczy śledzić profile Ekocudów w mediach społecznościowych. Warto dołączyć do tej cudownej społeczności, która wspiera się nie tylko w czasie kryzysu.

www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom 
www.instagram.com/ekocuda   

www.linkedin.com/company/ekocuda.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Edukacja

W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.

Psychologia

Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.