Komunikaty PR

Wolność Wyboru z Wawelu – skomponuj własny mix słodkości

2020-09-15  |  12:00
Biuro prasowe

Masz dość nudy i monotonii? Pozwól sobie na odrobinę słodkiego szaleństwa, które odmieni Twoje codzienne zakupy. Odkryj Wolność Wyboru Wawel - czyli unikalne moduły sklepowe, dzięki którym bardzo łatwo i wygodnie możesz skomponować własną mieszankę słodyczy luzem. Mieszaj, dodawaj i wybieraj do woli! W szerokim, słodkim portfolio marki Wawel, każdy miłośnik słodkości znajdzie coś dla siebie.

 

 

Wolność Wyboru - postaw na różnorodność 

 

Poczuj prawdziwą, nieskrepowaną niczym swobodę wyboru podczas słodkich zakupów. Dzięki Wolności Wyboru z Wawelu – czyli nowoczesnym i brandowanym ekspozytorom sklepowym, stworzenie ulubionej mieszanki cukierków na wagę jeszcze nigdy nie było takie proste.
W ofercie znajdziemy cukierki - z popularnymi Michałkami z Wawelu na czele, czekoladki nadziewane, m.in. kultowe Malaga, Kasztanki i Tiki Taki czy też galaretki, jak np. owocowe Fresh&Fruity.

 

Moduły wypełnione po brzegi różnymi rodzajami słodkości pozwolą Ci skomponować mix, który będzie zależał tylko od Ciebie. Wybieraj i mieszaj do woli, a następnie zaskocz znajomych swoją pomysłowością. Obok modułów Wolność Wyboru, znajdziesz również dedykowane, papierowe torebki z możliwością personalizacji - ogranicza Cię już tylko wyobraźnia! Sprawdź sam i już dziś przekonaj się, ile frajdy czeka Cię przy układaniu Twoich własnych, oryginalnych miksów słodkości od marki Wawel.

 

Dobry wybór to wolny wybór!

 

Nowoczesne ekspozytory Wolności Wyboru, po brzegi wypełnione słodkościami z Wawelu czekają na odkrycie już w ponad 4450 sklepów w całej Polsce. A wszystkie produkty, w trosce o Ciebie i Twoich bliskich objęte są pionierskim projektem „Dobre Składniki”. Oznacza to, że
w ich składzie nie znajdziemy sztucznych aromatów, barwników i substancji konserwujących. Wszystko po to, byś mógł wrzucić na luz i cieszyć się wyborem słodkości z gwarancją ich najwyższej jakości. Bo cała magia to Wolność Wyboru!

Dzięki Wolności Wyboru, w tysiącach sklepów w całym kraju możesz skomponować własny, pyszny mix słodyczy na wagę!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.