Wolność Wyboru z Wawelu – skomponuj własny mix słodkości
Masz dość nudy i monotonii? Pozwól sobie na odrobinę słodkiego szaleństwa, które odmieni Twoje codzienne zakupy. Odkryj Wolność Wyboru Wawel - czyli unikalne moduły sklepowe, dzięki którym bardzo łatwo i wygodnie możesz skomponować własną mieszankę słodyczy luzem. Mieszaj, dodawaj i wybieraj do woli! W szerokim, słodkim portfolio marki Wawel, każdy miłośnik słodkości znajdzie coś dla siebie.
Wolność Wyboru - postaw na różnorodność
Poczuj prawdziwą, nieskrepowaną niczym swobodę wyboru podczas słodkich zakupów. Dzięki Wolności Wyboru z Wawelu – czyli nowoczesnym i brandowanym ekspozytorom sklepowym, stworzenie ulubionej mieszanki cukierków na wagę jeszcze nigdy nie było takie proste.
W ofercie znajdziemy cukierki - z popularnymi Michałkami z Wawelu na czele, czekoladki nadziewane, m.in. kultowe Malaga, Kasztanki i Tiki Taki czy też galaretki, jak np. owocowe Fresh&Fruity.
Moduły wypełnione po brzegi różnymi rodzajami słodkości pozwolą Ci skomponować mix, który będzie zależał tylko od Ciebie. Wybieraj i mieszaj do woli, a następnie zaskocz znajomych swoją pomysłowością. Obok modułów Wolność Wyboru, znajdziesz również dedykowane, papierowe torebki z możliwością personalizacji - ogranicza Cię już tylko wyobraźnia! Sprawdź sam i już dziś przekonaj się, ile frajdy czeka Cię przy układaniu Twoich własnych, oryginalnych miksów słodkości od marki Wawel.
Dobry wybór to wolny wybór!
Nowoczesne ekspozytory Wolności Wyboru, po brzegi wypełnione słodkościami z Wawelu czekają na odkrycie już w ponad 4450 sklepów w całej Polsce. A wszystkie produkty, w trosce o Ciebie i Twoich bliskich objęte są pionierskim projektem „Dobre Składniki”. Oznacza to, że
w ich składzie nie znajdziemy sztucznych aromatów, barwników i substancji konserwujących. Wszystko po to, byś mógł wrzucić na luz i cieszyć się wyborem słodkości z gwarancją ich najwyższej jakości. Bo cała magia to Wolność Wyboru!
Dzięki Wolności Wyboru, w tysiącach sklepów w całym kraju możesz skomponować własny, pyszny mix słodyczy na wagę!
Klasyczna, intensywna czy kremowa? W ofercie nowej marki Eduscho każdy znajdzie
Jak pracuje Manufaktura w okresie wielkanocnym?
Rekordowo długi Kiermasz Wielkanocny - potrwa aż do Wielkiego Piątku wieczorem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Partner Serwisu Zdrowie
Żywienie
Dorota Szelągowska: Moją specjalnością w kuchni jest czyszczenie lodówki i przygotowanie czegoś z niczego. Mam to po mamie
Jurorka w programie „MasterChef Nastolatki” wspomina, że swoją przygodę z kulinariami rozpoczęła w dzieciństwie. Kiedy miała sześć lat, to już chętnie pomagała mamie, a z czasem sama zaczęła przygotowywać różne potrawy, które smakowały całej rodzinie. Jej popisowe dania to lasagna, tarta cytrynowa i zapiekane mięsa. Dorota Szelągowska przekonuje, że przyrządzając w kuchni różne smakołyki, doskonale się relaksuje.
Gwiazdy
Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi
Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.
Konsument
Poczucie bycia autentycznym w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na zdrowie psychiczne młodych ludzi. Autentyczność w prawdziwym życiu nie ma takiego znaczenia
Studenci, którzy postrzegają siebie jako autentycznych w mediach społecznościowych, są mniej zestresowani i cieszą się lepszym zdrowiem psychicznym, niż ci, którzy na platformach posługują się wizerunkiem wykreowanym. Autentyczność w rzeczywistym świecie nie ma jednak takiego wpływu na dobrostan psychiczny. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez naukowców z USA we współpracy z polskimi i niemieckimi kolegami. Badacze przyjrzeli się też różnicom między tymi zależnościami badanymi u pokolenia Z i pokoleń wcześniejszych. Z ich obserwacji wynika, że „zetki” uważają siebie za bardziej autentycznych w mediach społecznościowych niż starsi uczestnicy badania.