Komunikaty PR

Wracamy na Dziki Zachód! Powstaje drugi sezon serialu ‘Billy the Kid’

2023-06-28  |  08:00

Wygląda na to, że jeden z najsłynniejszych bandytów Dzikiego Zachodu nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Drugi sezon popularnego serialu ‘Billy the Kid’ pojawi się na platformie streamingowej Viaplay już w 2024 roku. W rolę legendarnego rewolwerowca po raz kolejny wcieli się Tom Blyth (‘Igrzyska śmierci: Ballada ptaków i węży’). Drugi sezon, podobnie jak pierwszy, jest dziełem Michaela Hirsta (‘Wikingowie’). ‘Jestem bardzo podekscytowany rozpoczęciem prac nad kontynuacją historii słynnego banity Billy’ego the Kida.’ - mówi Michael Hirst.

Przyjaciele i rywale?

Rozpoczęto prace nad kontynuacją emocjonującego serialu przygodowego inspirowanego życiem jednego z nasłynniejszych złoczyńców w historii Ameryki, Billy’ego the Kida. W nowej odsłonie popularnego serialu Billy (Tom Blyth) wraz z sojusznikami zmierzy się z dawnym przyjacielem Jesse Evansem (Daniel Webber), walczącym u boku potężnej grupy prawników i spekulantów ziemią, znanych jako Santa Fe Ring. Gdy padną pierwsze strzały, konflikt zacznie przybierać na sile, przeradzając się w krwawą ‘Wojnę w Hrabstwie Lincoln’. Będąc w samym sercu wydarzeń, Billy the Kid będzie walczył nie tylko o swoje życie, ale również o własne przekonania i miłość do ukochanej Dulcynei (Nuria Vega).

Twórcy

Twórcą, scenarzystą i producentem wykonawczym drugiego sezonu serialu ‘Billy the Kid’ jest Michael Hirst (nagrodzony Oscarem film ‘Elizabeth’; wyróżniony w plebiscytach Emmy i Satelity serial ‘Wikingowie’; nagrodzona Emmy ‘Dynastia Tudorów’). Producentami wykonawczymi serialu są również: Donald De Line ('Włoska robota', 'W sieci kłamstw') z ramienia De Line Pictures oraz Darryl Frank i Justin Falvey z Amblin Television (nagrodzony Złotym Globem 'Zawód: Amerykanin', 'Nawiedzony dom na wzgórzu').

‘Jestem bardzo podekscytowany rozpoczęciem prac nad kontynuacją historii słynnego banity Billy’ego the Kida. Cieszy mnie to, tym bardziej że kolejna część skupi się na krwawych wydarzeniach związanych z słynną Wojną w hrabstwie Lincoln. Nieprawdopodobne wyczyny i wielka odwaga Billy’ego sprawiły, że stał się najsłynniejszym bandytą Dzikiego Zachodu, znanym nie tylko w Ameryce, ale też w wielu innych krajach na całym świecie. To historia warta opowiedzenia – trzymająca w napięciu, poruszająca i pełna dramatycznych zwrotów akcji. Jest na co czekać!’ - mówi Michael Hirst.

Drugi sezon serialu ‘Billy the Kid’ będzie składał się z ośmiu odcinków, które zostaną wyemitowane na Viaplay w 2024 roku.

‘Nie możemy się doczekać, by zaprezentować naszym widzom drugi sezon tego epickiego westernu. ‘Billy the Kid’ jest niesamowitą i wciągającą historią, której nikt nie mógłby opowiedzieć lepiej, niż sam Michael Hirst’ – komentuje Camilla Rydbacken, SVP Scripted Content Viaplay Group.

Za produkcję serialu odpowiada MGM+ Studios oraz Amazon Studios: Pan-English Scripted TV we współpracy z Viaplay Group i MBC. Międzynarodową dystrybucją serialu ‘Billy the Kid’ zajmuje się Amazon & MGM Studios Distribution. Producentami wykonawczymi z ramienia Viaplay Group są Isabelle Hultén i Tomas Axelsson.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film MODA I SPORT – O TYM, JAK SPORT ZMIENIŁ NASZĄ GARDEROBĘ NA ARTE.TV Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

MODA I SPORT – O TYM, JAK SPORT ZMIENIŁ NASZĄ GARDEROBĘ NA ARTE.TV

Jest wszędzie. Noszą ją zwykli ludzie, sportowcy i światowe gwiazdy. Nie tylko biega się w niej i spaceruje, ale coraz częściej zakładamy ją na spotkania w gronie przyjaciół czy
Film Mały przedsiębiorca. Jak pomóc dziecku nabrać wiatru w żagle?
2024-07-23 | 01:00

Mały przedsiębiorca. Jak pomóc dziecku nabrać wiatru w żagle?

Stan psychiczny polskich dzieci i młodzieży w Polsce stale się pogarsza – według badań NFZ z 2021r. na depresję chorowało 2% dzieci w wieku 6-12 lat oraz aż 20% w grupie
Film Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”
2024-07-22 | 11:00

Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”

Czwórka alkoholików i dwie cysterny spirytusu do przeszmuglowania w słusznej sprawie. Co może pójść nie tak? Odpowiedź widzowie poznają już 20 września, gdy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.