Wrzesień i październik z walką o tytuły mistrzów Polski juniorów na żużlu
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Jesień to okres, kiedy poznajemy mistrzów Polski na żużlu, również wśród juniorów. W poniedziałek 18 września rozpoczną się turnieje finałowe Drużynowych Mistrzostw Polski Juniorów na żużlu, a dwa dni później, w środę 20 września, poznamy tegorocznych Młodzieżowych Mistrzów Polski Par Klubowych na żużlu. Wszystkie turnieje będziecie mogli oglądać na żywo w Motowizji.
Drużynowe Mistrzostwa Polski Juniorów oraz Młodzieżowe Mistrzostwa Polski Par Klubowych to najważniejsze zespołowe rozgrywki żużlowe dla juniorów. To tutaj swoje pierwsze sukcesy odnosili późniejsi indywidualni mistrzowie świata - Tomasz Gollob i Bartosz Zmarzlik. Oba cykle swoją historią sięgają końcówki lat osiemdziesiątych minionego wieku.
Mistrzostwa zarówno w DMPJ, jak i MMPPK rok temu zdobyli zawodnicy Motoru Lublin. Było to uzupełnienie fenomenalnego ich sezonu, zwieńczonego zwycięstwem w najwyższej ligowej klasie rozgrywkowej PGE Ekstralidze. Drużyna z Lublina nie obroni jednak tytułu w Drużynowych Mistrzostwach Polski Juniorów. Młodzieżowcy tego zespołu nie zdołali wyjść ze swojej grupy półfinałowej.
Ta sztuka powiodła się za to przedstawicielom Maszewski GKM Grudziądz oraz Falubazu Zielona Góra. W finałach zmierzą się z zawodnikami Orlen Cellfast Wilków Krosno i Stali Gorzów. Każdy z klubów będzie gospodarzem jednego z turniejów finałowych DMPJ.
Atut własnego stadionu będą mieli żużlowcy Włókniarza Częstochowa podczas finału Młodzieżowych Mistrzostw Polski Par Klubowych. Ich rywalami dwudziestego września będą zawodnicy Arged Malesa TŻ Ostrovii Ostrów, Stali Gorzów, Motoru Lublin, Orlen Cellfast Wilków Krosno, Maszewski GKM Grudziądz i Fogo Unii Leszno.
Motowizja aktywnie wspiera młodzieżowy żużel juniorów. To kolejny rok z transmisjami najważniejszych zawodów na antenie kanału motoryzacyjnego.
- Żużel, a zwłaszcza rywalizacja młodzieżowców, ma bardzo ważne miejsce w ramówce Motowizji. W zawodach Drużynowych Mistrzostw Polski Juniorów czy Młodzieżowych Mistrzostw Polski Par Klubowych obserwujemy przecież przyszłe gwiazdy, potencjalnych mistrzów świata za kilka lat. Wielu z tych zawodników startuje już z sukcesami w PGE Ekstralidze, tak więc możemy się spodziewać rywalizacji na najwyższym poziomie – mówi Krzysztof Mikulski prezes Motowizji.
- 1. Finał Drużynowych Mistrzostw Polski Juniorów - Zielona Góra: poniedziałek, 18 września, godz. 16:45
- Finał Młodzieżowych Mistrzostw Polski Par Klubowych - Częstochowa: środa, 20 września, godz. 17:00
- 2. Finał Drużynowych Mistrzostw Polski Juniorów - Gorzów Wielkopolski: czwartek, 21 września, godz. 16:45
- 3. Finał Drużynowych Mistrzostw Polski Juniorów - Krosno: środa, 27 września, godz. 16:45
- 4. Finał Drużynowych Mistrzostw Polski Juniorów - Grudziądz: wtorek, 3 października, godz. 16:45
Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości ze świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Motowizja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski, Piotr Zelt z programem Na Osi prezentującym ciężką motoryzację czy Autoportret Ostrego – nowy format Aleksandra Ostrowskiego) jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest również Aleksander "Ostry" Ostrowski). Programy jak Motowizja Sport PL i AutoSpeed dostarczą widzom aktualnych relacji o polskim motosporcie. Motowizja to także wielkie sportowe emocje: w tym transmisje z licznych zawodów żużlowych, a także wyścigów serii NASCAR Cup Series, ADAC GT Masters, Porsche Carrera Cup Germany, Euroformula Open, Ferrari Challenge Europe oraz transmisje i relacje z WRC, ERC, WRX, RSMP, GSMP, FIA WTCR, FIM EWC, IOM TT.
Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na Platformie Canal+ na pozycji 190, w Orange TV – pozycja 128, w sieciach kablowych: UPC – pozycja 516 oraz 572, Vectra – pozycja 215, Multimedia Polska – pozycja 127, TOYA - pozycja 34 oraz w Inea na kanale 532 oraz 150 (Hiway) jak również w ofercie PLAY NOW w pakiecie Ekstra i Sport, w player.pl – pakiet Moto oraz WP Pilot, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, SGT. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.
WWW: https://www.motowizja.pl
FACEBOOK: www.facebook.com/motowizja
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/motowizja/
TWITTER: https://twitter.com/motowizja
![Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_274862989,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa
![STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów](/files/_uploaded/glownekonf_466955736,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów
![Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku](/files/_uploaded/glownekonf_873383248,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Handel
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4-ram,w_274,r_png,_small.png)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Handel
Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności
![](/files/1922771799/glod-raport-foto2,w_133,r_png,_small.png)
W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.
Media
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
![](/files/1922771799/zawierucha-aktorstwo-foto,w_133,_small.jpg)
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.