Komunikaty PR

Wsparcie dla odporności w nowym wydaniu

2023-09-14  |  14:00

Witamina B6 i D oraz wapń i pyszny smak – to wszystko można znaleźć w Actimel KIDS, napoju jogurtowym przygotowanym z myślą o dzieciach. Zawarta w nim witamina D przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego, a dwa warianty smakowe urozmaicą codzienne menu, również w szkole czy podróży. Teraz Actimel może być też towarzyszem zabaw – na sklepowych półkach właśnie pojawiła się limitowana edycja Actimel KIDS z bohaterami popularnej serii Pokemon.

Wspieranie odporności to złożony proces, na który wpływa wiele czynników m.in. zbilansowana dieta, odpowiednia ilość snu i nawodnienie, a także zdrowy tryb życia i czas na relaks. Staje się ono łatwiejsze, jeśli nasze codzienne menu zawiera witaminy i minerały. Źródłem witaminy B6 i D oraz wapnia jest napój jogurtowy Actimel KIDS, który właśnie pojawił się na półkach sklepowych w limitowanej edycji – z Pokemonami na etykietach.

Wygodnie i smacznie

Do plecaka, na podwórko, czy na spacer – Actimel KIDS to poręczny produkt, który może pozostawać poza lodówką aż do 6 godzin, dzięki czemu idealnie sprawdzi się zarówno jako element drugiego śniadania, jak i wartościowa przekąska w szkole. To jednak nie wszystko – napój jogurtowy Actimel KIDS jest źródłem witamin D i B6 oraz wapnia. Witamina D przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego u dzieci, a wapń jest potrzebny dla prawidłowego wzrostu i rozwoju kości. Należy pamiętać, że znaczenie ma zrównoważony sposób żywienia i zdrowy tryb życia. Zaś jeśli o smaku mowa – produkt występuje w dwóch wariantach: truskawkowo-bananowym i waniliowym.

– Actimel KIDS został stworzony po to, aby sprzyjać dbaniu o siebie i swoją rodzinę. W każdej buteleczce jest aż 20 miliardów bakterii Lactobacillus casei Danone. Natomiast zawarta w produkcie witamina D przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego u dzieci. Nie tylko jesienią, ale o każdej porze roku, powinniśmy być świadomi, że o odporność należy dbać kompleksowo, a jej wspieranie to złożony proces. Można go wesprzeć, pijąc Actimel KIDS. Już jedna buteleczka jest źródłem 1/3 dziennej referencyjnej wartości spożycia witaminy D – mówi Iza Maciejewska, Młodszy Kierownik Marki Actimel.

Produkt przeznaczony jest dla dzieci powyżej 3. roku życia i może wzbogacić ich dietę nie tylko o walory smakowe, ale i korzyści dla zdrowia. Na sklepowych półkach pojawiły się specjalne kartonetki oraz buteleczki z 16-toma różnymi postaciami z serii Pokemon do zebrania.

Nowa oferta, nowe możliwości

Limitowana odsłona Actimel KIDS powstała na bazie licencji POKEMON i będzie dostępna do końca marca 2024 roku. Fanom nowości w ofercie Actimela marka poleca wypatrywanie atrakcyjnych promocji, konkursów i nagród. W ramach wrześniowej kampanii marketingowej, która towarzyszy i promuje nowe opakowania Actimel KIDS, zostaną wykorzystane unikatowe formaty, takie jak e-schooling – działania reklamowe w portalu Librus. Komunikacja marki będzie obecna również w TV, Internecie i mediach społecznościowych, w tym na platformie TikTok.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA! Biuro prasowe
2024-07-30 | 15:35

Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!

Marzysz o podróży dookoła świata, smakując przy tym smaków różnorodnych kuchni? Dzięki produktom marki FRoSTA, z łatwością przygotujesz szybkie i smaczne dania
Żywienie Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
2024-07-30 | 13:15

Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!

Rooibos, Yerba Mate i Matcha, czyli propozycje z linii Herbatki Świata Big-Active, są niczym bilet w najodleglejsze rejony globu. Najwyższej jakości składniki i starannie
Żywienie Najlepszy sposób na idealną ICE TEA w domu
2024-07-30 | 13:00

Najlepszy sposób na idealną ICE TEA w domu

Jak smakuje lato z Herbapolem? Jeśli zdecydujemy się sięgnąć po syropy z limitowanej wiosenno-letniej edycji, może mieć smak marakui i brzoskwini, cytrynowej lemoniady, arbuza z miętą czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.