Wsparcie dla odporności w nowym wydaniu
Witamina B6 i D oraz wapń i pyszny smak – to wszystko można znaleźć w Actimel KIDS, napoju jogurtowym przygotowanym z myślą o dzieciach. Zawarta w nim witamina D przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego, a dwa warianty smakowe urozmaicą codzienne menu, również w szkole czy podróży. Teraz Actimel może być też towarzyszem zabaw – na sklepowych półkach właśnie pojawiła się limitowana edycja Actimel KIDS z bohaterami popularnej serii Pokemon.
Wspieranie odporności to złożony proces, na który wpływa wiele czynników m.in. zbilansowana dieta, odpowiednia ilość snu i nawodnienie, a także zdrowy tryb życia i czas na relaks. Staje się ono łatwiejsze, jeśli nasze codzienne menu zawiera witaminy i minerały. Źródłem witaminy B6 i D oraz wapnia jest napój jogurtowy Actimel KIDS, który właśnie pojawił się na półkach sklepowych w limitowanej edycji – z Pokemonami na etykietach.
Wygodnie i smacznie
Do plecaka, na podwórko, czy na spacer – Actimel KIDS to poręczny produkt, który może pozostawać poza lodówką aż do 6 godzin, dzięki czemu idealnie sprawdzi się zarówno jako element drugiego śniadania, jak i wartościowa przekąska w szkole. To jednak nie wszystko – napój jogurtowy Actimel KIDS jest źródłem witamin D i B6 oraz wapnia. Witamina D przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego u dzieci, a wapń jest potrzebny dla prawidłowego wzrostu i rozwoju kości. Należy pamiętać, że znaczenie ma zrównoważony sposób żywienia i zdrowy tryb życia. Zaś jeśli o smaku mowa – produkt występuje w dwóch wariantach: truskawkowo-bananowym i waniliowym.
– Actimel KIDS został stworzony po to, aby sprzyjać dbaniu o siebie i swoją rodzinę. W każdej buteleczce jest aż 20 miliardów bakterii Lactobacillus casei Danone. Natomiast zawarta w produkcie witamina D przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego u dzieci. Nie tylko jesienią, ale o każdej porze roku, powinniśmy być świadomi, że o odporność należy dbać kompleksowo, a jej wspieranie to złożony proces. Można go wesprzeć, pijąc Actimel KIDS. Już jedna buteleczka jest źródłem 1/3 dziennej referencyjnej wartości spożycia witaminy D – mówi Iza Maciejewska, Młodszy Kierownik Marki Actimel.
Produkt przeznaczony jest dla dzieci powyżej 3. roku życia i może wzbogacić ich dietę nie tylko o walory smakowe, ale i korzyści dla zdrowia. Na sklepowych półkach pojawiły się specjalne kartonetki oraz buteleczki z 16-toma różnymi postaciami z serii Pokemon do zebrania.
Nowa oferta, nowe możliwości
Limitowana odsłona Actimel KIDS powstała na bazie licencji POKEMON i będzie dostępna do końca marca 2024 roku. Fanom nowości w ofercie Actimela marka poleca wypatrywanie atrakcyjnych promocji, konkursów i nagród. W ramach wrześniowej kampanii marketingowej, która towarzyszy i promuje nowe opakowania Actimel KIDS, zostaną wykorzystane unikatowe formaty, takie jak e-schooling – działania reklamowe w portalu Librus. Komunikacja marki będzie obecna również w TV, Internecie i mediach społecznościowych, w tym na platformie TikTok.
![Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1665146849,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!
![Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!](/files/_uploaded/glownekonf_1256229714,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
![Najlepszy sposób na idealną ICE TEA w domu](/files/_uploaded/glownekonf_2129046053,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Najlepszy sposób na idealną ICE TEA w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.