Wyłącz Tryb Spotkań. Zostań w domu - zachęca marka Wyborowa
Dotychczas marka Wyborowa inspirowała ludzi do bezpośrednich kontaktów. Głównym jej celem jest pielęgnowanie codziennych relacji w gronie znajomych. To właśnie wspólne chwile, spotkania i wyjazdy sprawiają, że jesteśmy szczęśliwsi. Jednak pandemia zmusiła nas do poszukiwania alternatywnych rozwiązań.
- Jako marka prowadzimy nasze działania odpowiedzialnie i najważniejsze jest dla nas dobro naszych konsumentów. Dlatego w związku pandemią zachęcamy wszystkich do stosowania się do obowiązujących zaleceń, pozostania w domu i tymczasowego wyłączenia trybu spotkań. Jest to odpowiedź na obecną sytuację na świecie i tymczasowa komunikacja marki – Tadeusz Rusek Marketing Manager Global Wyborowa.
Wspólnie spędzony czas może ciągle dostarczać nam pozytywnych emocji. Wystarczy włączyć inny tryb, tryb spotkań online. Dostępne w digitalu narzędzia i komunikatory pozwalają nam na pewien czas zastąpić offlinowe imprezy z ekipą. Przecież nieważne jest miejsce, ważni są przede wszystkim ludzie, z którymi się spotykamy.
Wyborowa przygotowała również narzędzia do dobrej zabawy w trybie online. W związku ze zmianą hasła kampanii na „Wyłącz tryb spotkań. Zostań w domu”, zaplanowana została specjalna aktywacja konsumencka. Wystarczy wejść na profil marki na Facebooku i odpowiedzieć na pytanie: „Podaj swój przepis na domówkę w trybie online”. Wygrywają najbardziej kreatywne odpowiedzi. Na zwycięzców czekają specjalne nagrody: prywatny stand-up show online z udziałem Sebastiana Rejenta, warsztaty online poświęcone sztuce przygotowywania koktajli, dla laureata i jego przyjaciół oraz 150 zestawów Wyboxów. W skład których wchodzą: butelka wódki Wyborowa oraz specjalny zestaw do przygotowania drinków.
Nowe hasło „Wyłącz tryb spotkań. Zostań w domu” oraz aktywacja konsumencka jest reakcją marki na obecną sytuację na świecie. Jest to tymczasowa komunikacja marki Wyborowa w ramach kampanii „Włącz Tryb Spotkań”, która wystartowała w październiku. Ambasadorem został znany, polski raper Wojtek Sokół. Agencja VML&R jest autorem koncepcji i zajmuje się obsługą kampanii.
Dzień Ojca w cieniu zaległych alimentów – 272 tys. ojców nie zasłużyło na laurkę
Anthony Joshua ambasadorem marki kosmetycznej
Titanium - nowe perfumy dla mężczyzn od Gisady
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Robert El Gendy: Za granicą można spędzić wakacje za dużo mniejsze pieniądze niż nad polskim morzem czy na Mazurach. U nas jest za drogo, często nieadekwatnie do jakości
Prezenter zaznacza, że jest łowcą okazji i dość szybko potrafi znaleźć atrakcyjną ofertę wyjazdu na wakacje za granicą. Dlatego nigdy nie planuje urlopu z dużym wyprzedzeniem, bo często rezerwuje ostatnie miejsca tuż przed wylotem. Robert El Gendy podkreśla, że ze względu na wysokie ceny żywności i miejsc hotelowych w polskich kurortach woli polecieć do innego kraju, gdzie ma gwarancję dobrej pogody, atrakcyjnej lokalizacji i wyśmienitego jedzenia. Jak tylko może, stara się unikać paragonów grozy i przykrych niespodzianek.
Konsument
Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi
Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.
Konsument
Naukowcy stworzyli zdrowszą odmianę czekolady. Wykorzystali do tego wyrzucane dotąd części owocu kakaowca
W ostatnich miesiącach o czekoladzie mówiło się przede wszystkim w kontekście rosnących w zawrotnym tempie cen kakao. Teraz głośno jest również o zupełnie nowym podejściu do produkcji tego słodkiego przysmaku. W czekoladzie 2.0, nad którą pracują naukowcy, maksymalnie wykorzystywane są składniki owocu kakaowca, m.in. soku z miąższu i części łupiny. Nowy produkt ma więcej wartości odżywczych, a cykl jego produkcji jest mniej inwazyjny dla środowiska, przy czym smak ma pozostać bez większych zmian. Nowość ma szansę trafić na sklepowe półki już za dwa–trzy lata.