Komunikaty PR

Wysokiej jakości rozwiązania łazienkowe GROHE do indywidualnych projektów

2023-07-31  |  11:09
Biuro prasowe

Indywidualność nabiera w ostatnich latach coraz większego znaczenia w dziedzinie aranżacji wnętrz. Konsumenci uwielbiają samodzielnie szukać inspiracji, aby znaleźć idealne rozwiązanie do swojego domu. Nic więc dziwnego, że w łazience, podobnie jak w innych częściach domu, kładzie się coraz większy nacisk na design. Niegdyś jedynie funkcjonalne pomieszczenie, dziś powinno odpowiadać indywidualnym potrzebom i odzwierciedlać osobowość domowników. Jednak w przypadku projektowania łazienki, aby zrealizować swój plan, klienci potrzebują wsparcia profesjonalistów.

Właśnie z tego powodu GROHE, wiodąca globalna marka kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych, stworzyła portfolio GROHE Professional, w którym znajdują się kompleksowe rozwiązania łazienkowe. Dzięki nim można z łatwością wyrazić gust wnętrzarski oraz dostosować armaturę do stylu życia. Zaletą propozycji GROHE jest łatwy i szybki montaż, wykonywany przez profesjonalnych partnerów marki. GROHE Professional to także kompleksowy program usług i szkoleń, dzięki któremu eksperci z branży są zawsze na bieżąco z najnowszymi technologiami oraz produktami, aby zaoferować klientom jak najlepsze doradztwo. 

 

GROHE Eurosmart –  przystępna cenowo odpowiedź na indywidualne potrzeby 
Wymagania co do komfortu i designu są tak różnorodne, jak sami konsumenci. Kolekcja GROHE Eurosmart oferuje przystępny cenowo, nowoczesny design, który wprowadza domową atmosferę do łazienki. Armatura ta cechuje się wytrzymałością i ułatwia prowadzenie bardziej ekologicznego stylu życia. Jednocześnie można dostosować ją do różnych warunków mieszkaniowych. Wszechstronna i uniwersalna kolekcja wpisze się w indywidualne potrzeby klientów. W ofercie znajdziemy cztery różne rozmiary produktów, od S do XL, zarówno tradycyjne dźwignie, jak i warianty bezdotykowe oraz baterię hybrydową. Wybrane baterie umywalkowe wyposażone zostały w technologię GROHE SilkMove ES (Energy Saving). Jest to innymi słowy opcja zimnego startu, która polega na tym, że kiedy dźwignia jest w pozycji środkowej, bateria dostarcza tylko zimną wodę, ograniczając tym samym niepotrzebne zużycie wody gorącej. Z kolei technologia GROHE Water Saving zmniejsza przepływ wody, ale w połączeniu z perlatorem zapewnia idealnie napowietrzony, miękki strumień. Oba te rozwiązania redukują zużycie surowców, nie zmniejszając przy tym komfortu użytkowania produktów. W portfolio GROHE Professional konsumenci znają także dopasowaną ceramikę GROHE BauEdge, z którą stworzą spójną aranżację w łazience. Dzięki smukłym krawędziom, kolekcja ta perfekcyjnie łączy się pod względem designu i funkcjonalności z baterią GROHE Eurosmart. Uzupełnieniem całości może być natomiast bateria prysznicowa Grohtherm 500, która stanowi podstawowy wariant serii Grohtherm dla osób, chcących cieszyć się zaletami armatury termostatycznej w przystępnej cenie.

 

GROHE Eurosmart Cosmopolitan – spersonalizowana łazienka zrealizowana przez profesjonalistów 
Kolekcja GROHE Eurosmart Cosmopolitan została zaprojektowana, aby wyrazić indywidualny styl i zapewnić komfort w jednym z najbardziej lubianych miejsc w domu. Umożliwia ona spersonalizowaną modernizację łazienki, tworząc jednocześnie ekologiczną i elegancką aranżację wnętrza. Kolekcja GROHE Eurosmart Cosmopolitan również została wyposażona w technologie GROHE SilkMove Energy Saving oraz GROHE Water Saving. Baterie można z powodzeniem połączyć ze słuchawkami prysznicowym GROHE Tempesta, które wyróżniają się nowoczesnym designem, wyborem różnych rodzajów strumieni oraz funkcją oszczędzania wody.

 

GROHE Essence – najlepsze kolory dzięki nowoczesnej technologii PVD
Subtelny design sprawia, że kolekcja GROHE Essence doskonale sprawdzi się w łazience, która ma być miejscem relaksu. Ponadto bogata oferta kolorów pomaga dobrać rozwiązania łazienkowe, kierując się gustem i osobowością domowników. Nowy odcień czerni Phantom Black poszerza dodatkowo już bogaty wybór 9 różnych opcji kolorystycznych.
W przypadku kolorów takich jak Warm Sunset, Cool Sunrise czy Hard Graphite, marka GROHE wykorzystuje technologię PVD (physical vapor deposition), która stosowana jest w zakładach produkcyjnych marki. Wywodzi się ona z przemysłu lotniczego i wyznacza nowe standardy w kwestii jakości powłok armatury. Technologia ta zapewnia szerszy wybór kolorów, jednocześnie oferując powierzchnie, które są trzy razy twardsze i dziesięć razy bardziej odporne na zarysowania niż wykończenia galwaniczne. W taki sposób baterie utrzymują swój piękny wygląd przez długie lata.
Niezależnie od tego, jakie wymagania posiada klient, marka GROHE oferuje rozwiązania, które można dopasować do niemal każdej wizji łazienki – dostarczone i zainstalowane przez profesjonalistów.

Więcej inspiracji znajduje się na wirtualnej platformie GROHE X.

----------------------------------------

O GROHE 

GROHE jest wiodącym na świecie producentem kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych. Od 2014 roku należy do portfolio marek organizacji LIXIL. Filarami marki GROHE są technologia, jakość, design i zrównoważony rozwój, dzięki którym od lat tworzy rozwiązania będące odzwierciedleniem dewizy Pure Freude an Wasser. Produkty, takie jak kolekcja armatury GROHE Eurosmart lub kolekcja baterii termostatycznych, a także przełomowe innowacje, np. systemy kuchenne GROHE Blue potwierdzają ogromne doświadczenie w branży. Rozwiązania te powstają z myślą o potrzebach konsumentów, by ułatwiać im życie oraz dbać o ekologię. Marka zapewnia także produkty i usługi będące wsparciem w pracy profesjonalistów, m.in. GROHE GIVE – program szkoleniowy dla młodych instalatorów.

Woda leży u źródła wszystkich działań marki GROHE. Dlatego firma jest zaangażowana w realizację strategii korporacyjnej organizacji LIXIL z łańcuchem wartości oszczędzającym zasoby naturalne: od produkcji neutralnej pod względem emisji CO2* przez rozwiązania produktowe oszczędzające wodę i energię, ograniczanie do niezbędnego minimum plastikowych elementów w opakowaniach produktów aż po wprowadzenie na rynek produktów z certyfikatem Cradle to Cradle Certified®. Ważnym elementem strategii jest również hybrydowy ekosystem komunikacji GROHE X, do którego należą: internetowa platforma, pełna wartościowych treści i inspiracji, GROHE X Brand & Communication Experience Center w Hemer (Niemcy) z nowoczesnymi studiami filmowymi oraz imponujące ciężarówki GROHE X Motion. Dzięki nowym sposobom komunikacji marka GROHE dociera do ludzi na całym świecie, realizując główny cel LIXIL, jakim jest zapewnianie lepszych domów wszystkim i wszędzie.

* włączając projekty kompensujące emisję CO2, więcej na green.grohe.com.  

 

Informacje o LIXIL  

LIXIL (TSE: 5938) to producent innowacyjnej armatury oraz rozwiązań do domu, które pozwalają radzić sobie  
z codziennymi wyzwaniami i podnoszą standard życia w każdym miejscu na świecie. Korzystając z naszego japońskiego dziedzictwa, tworzymy i wdrażamy nowoczesne technologie odpowiadające za wysoką jakość produktów i zmieniające oblicze domów. Jednak LIXIL wyróżnia się przede wszystkim zrównoważonym sposobem działania – począwszy od wyrazistych projektów, poprzez ducha przedsiębiorczości i dbałość o środowisko, aż po odpowiedzialny rozwój działalności biznesowej. Nasze podejście realizujemy w praktyce dzięki wiodącym w branży markom, w tym INAX, GROHE, American Standard i TOSTEM. Ponad 60 000 współpracowników działających w więcej niż 150 krajach jest dumnych z tego, że nasze produkty każdego dnia poprawiają jakość życia miliardów ludzi. Dowiedz się więcej na www.lixil.com 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.