Komunikaty PR

Wystawa „ASPiruj, kreuj, koloruj” w Manufakturze

2021-11-18  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Nieszablonowe podejście do tematu i pomysłowość studentów łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych potrafią zachwycić. Przekonają się o tym odwiedzający w najbliższym czasie Manufakturę. W galerii handlowej trwa wystawa prac młodych artystów, którzy zwyciężyli w konkursie „ASPiruj, kreuj, koloruj” Radaway. Oryginalne nadruki na szkle można podziwiać do 28 listopada.

 

To już III edycja konkursu Radaway, w którym wzięli udział studenci Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Tym razem uczestnicy pracowali nad projektem nadruku na szkle. Ich zadaniem oprócz zaprojektowania wzoru na szybie kabiny prysznicowej było również stworzenie kompletnej aranżacji wnętrza łazienki. Po długich i intensywnych obradach Jury wybrało 4 najlepsze projekty, które na stałe zostaną wprowadzone do oferty marki. Przygotowane wzory można podziwiać w Manufakturze podczas trwającej właśnie wystawy. Na pierwszym piętrze nad rotundą pojawiły się specjalne ekspozytory prezentujące nadruki na szklanych taflach według pomysłu studentów. 

 

W konkursie zwyciężył Łukasz Gałach z projektem inspirowanym najstarszym systemem zabezpieczeń tj. kratami nożycowymi, zatytułowany „Scissor”.  Drugie miejsce przyznano autorce pracy „Jungle” - Natalii Żurawskiej, dla której inspiracją była natura i jej egzotyczna odsłona. Trzecie miejsce zajęli ex aequo Julia Bartczak za projekt „Ikoi” i ponownie Łukasz Gałach za motyw „Spark”. Nagroda publiczności trafiła raz jeszcze do Natalii Żurawskiej i jej projektu „Mademoiselle ”. Co kryją prace pod tymi tajemniczymi nazwami? Warto przyjść do Manufaktury i przekonać się samemu. 

 

Wystawa w Manufakturze zlokalizowana jest na I piętrze galerii handlowej nad rotundą i potrwa do 28 listopada. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka AAF: Teoria Mnogości. Abstrakcja w OFF Piotrkowska Center Biuro prasowe
2024-10-02 | 14:00

AAF: Teoria Mnogości. Abstrakcja w OFF Piotrkowska Center

  Dla miłośników sztuki abstrakcyjnej – wystawy, koncerty i performanse. Dla pasjonatów tatuażu – pop-up tatuatorski. A dla ciekawych świata sztuki –
Sztuka W październiku serce europejskiej sztuki współczesnej zabije w Wilnie
2024-10-01 | 13:10

W październiku serce europejskiej sztuki współczesnej zabije w Wilnie

Wilno stopniowo zyskuje uznanie na europejskiej scenie sztuki współczesnej, przyciągając coraz większą uwagę międzynarodowych kuratorów, krytyków i
Sztuka Druga edycja Konkursu Anioły Rzemiosła – „Dajmy skrzydła talentom”
2024-09-26 | 10:00

Druga edycja Konkursu Anioły Rzemiosła – „Dajmy skrzydła talentom”

11 grudnia 2024 r. odbędzie się druga edycja Konkursu Anioły Rzemiosła w Pałacu na Wyspie w Muzeum Łazienki Królewskie. Konkurs jest wyjątkowym wydarzeniem, które skupia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.