Wzorowy akcent w łazience
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Gładkie jednolite ściany w łazience to propozycja dla wszystkich tych, którzy lubią spokój i harmonię we wnętrzu. A może by tak jednak nadać delikatnego pazura naszej przestrzeni łazienkowej i wprowadzić delikatny albo i mocniejszy, akcent nie tylko kolorystyczny?
Po erze różnorodnych wzorów i dekorów przyszedł czas na wnętrzarski ascetyzm. Przyzwyczailiśmy się do minimalistycznych łazienkowych wnętrz z idealnie gładkimi ścianami. Płytki wielkoformatowe z ewentualnym lekkim rysunkiem marmuru miały stanowić tło dla mebli. Może jest już czas na zatoczenie koła stylistycznego i ponowne wprowadzenie wzorów na łazienkowe ściany?
Oko na Maroko
Płytki w charakterystyczne marokańskie arabeski, ułożone w patchworkowy wzór to propozycja dla odważnych. Kolorowe esy-floresy ożywiają łazienkę, nastrajając właścicieli pozytywnie już od progu. Świetnie skomponowane ze statecznym granatem ścian, bielą i drewnem, stanowią doskonałe tło dla wyrafinowanej kolekcji szafek Gloria 2.0 projektu Grynasz Studio. Jej ryflowane fronty i zaokrąglone boki zmieniają każdą łazienkę w przytulny salonik kąpielowy. Atrakcyjność serii to nie tylko niebanalny wygląd, ale także piękna kolorystyka utrzymana w chłodnej palecie barw. Poza tradycyjną bielą znajdziemy tu również elegancki granat Parisian Blue i intrygujący odcień Fjord, oddający uroki Północy.
Jest, a jakoby go nie było
Gdy przeraża nas wizja ostrego, wyrazistego wzoru, a chcielibyśmy ożywić łazienkę jakimś deseniem, to płytki stylizowane na stare, lekko pościerane będą najlepszym wyborem. Delikatne zdobienia w kolorach łączących w sobie beże, niebieskości i biele zdają się łączyć w sobie wszystkie odcienie łazienki. Tu znów kolekcja Gloria 2.0, w granatowej szlachetnej odsłonie, z jednej strony wysuwa się na pierwszy plan na ścianie z drewnopodobnych płytek, z drugiej po cichu staje z boku, by pokazać piękno tych we wzory. Uzupełnieniem aranżacji będą dodatki, które domkną stylistykę ekstrawaganckiego domowego SPA.
Jak widać, wzory w łazience nie muszą jej zdominować i przytłoczyć. Nie musimy się więc obawiać, że nam się opatrzą i znudzą w krótkim czasie. Zarówno delikatny deseń, jak i wyrazisty akcent pozwolą na stworzenie indywidualnej przestrzeni łazienkowej. A meble z kolekcji marki Devo świetnie się w niej odnajdą.
Dodatkowe informacje: www.devo.pl
O Devo
Firma Devo, założona przez Jerzego Karwackiego, to wiodący polski producent mebli łazienkowych działający od 1990 roku. Systematycznie rozwijając i podnosząc poziom swoich produktów Devo dołączyło do grona światowych marek proponując nowe kierunki rozwoju wzornictwa mebli łazienkowych. Przekraczając kolejne granice w dążeniu do stworzenia oferty z nowoczesnymi i niebanalnymi kolekcjami, Devo przyjęło za cel spełnienie potrzeb i oczekiwań klientów o najbardziej wyszukanych gustach.
![Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1581999827,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Oaza spokoju na Żoliborzu
![Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule](/files/_uploaded/glownekonf_239389579,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
![Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym](/files/_uploaded/glownekonf_561437929,w_177,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.