Komunikaty PR

Wzorowy akcent w łazience

2023-08-16  |  13:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Gładkie jednolite ściany w łazience to propozycja dla wszystkich tych, którzy lubią spokój i harmonię we wnętrzu. A może by tak jednak nadać delikatnego pazura naszej przestrzeni łazienkowej i wprowadzić delikatny albo i mocniejszy, akcent nie tylko kolorystyczny?

Po erze różnorodnych wzorów i dekorów przyszedł czas na wnętrzarski ascetyzm. Przyzwyczailiśmy się do minimalistycznych łazienkowych wnętrz z idealnie gładkimi ścianami. Płytki wielkoformatowe z ewentualnym lekkim rysunkiem marmuru miały stanowić tło dla mebli. Może jest już czas na zatoczenie koła stylistycznego i ponowne wprowadzenie wzorów na łazienkowe ściany?

Oko na Maroko

Płytki w charakterystyczne marokańskie arabeski, ułożone w patchworkowy wzór to propozycja dla odważnych. Kolorowe esy-floresy ożywiają łazienkę, nastrajając właścicieli pozytywnie już od progu. Świetnie skomponowane ze statecznym granatem ścian, bielą i drewnem, stanowią doskonałe tło dla wyrafinowanej kolekcji szafek Gloria 2.0 projektu Grynasz Studio. Jej ryflowane fronty i zaokrąglone boki zmieniają każdą łazienkę w przytulny salonik kąpielowy. Atrakcyjność serii to nie tylko niebanalny wygląd, ale także piękna kolorystyka utrzymana w chłodnej palecie barw. Poza tradycyjną bielą znajdziemy tu również elegancki granat Parisian Blue i intrygujący odcień Fjord, oddający uroki Północy.

Jest, a jakoby go nie było

Gdy przeraża nas wizja ostrego, wyrazistego wzoru, a chcielibyśmy ożywić łazienkę jakimś deseniem, to płytki stylizowane na stare, lekko pościerane będą najlepszym wyborem. Delikatne zdobienia w kolorach łączących w sobie beże, niebieskości i biele zdają się łączyć w sobie wszystkie odcienie łazienki. Tu znów kolekcja Gloria 2.0, w granatowej szlachetnej odsłonie, z jednej strony wysuwa się na pierwszy plan na ścianie z drewnopodobnych płytek, z drugiej po cichu staje z boku, by pokazać piękno tych we wzory. Uzupełnieniem aranżacji będą dodatki, które domkną stylistykę ekstrawaganckiego domowego SPA.

Jak widać, wzory w łazience nie muszą jej zdominować i przytłoczyć. Nie musimy się więc obawiać, że nam się opatrzą i znudzą w krótkim czasie. Zarówno delikatny deseń, jak i wyrazisty akcent pozwolą na stworzenie indywidualnej przestrzeni łazienkowej. A meble z kolekcji marki Devo świetnie się w niej odnajdą.

Dodatkowe informacje: www.devo.pl

O Devo

Firma Devo, założona przez Jerzego Karwackiego, to wiodący polski producent mebli łazienkowych działający od 1990 roku. Systematycznie rozwijając i podnosząc poziom swoich produktów Devo dołączyło do grona światowych marek proponując nowe kierunki rozwoju wzornictwa mebli łazienkowych. Przekraczając kolejne granice w dążeniu do stworzenia oferty z nowoczesnymi i niebanalnymi kolekcjami, Devo przyjęło za cel spełnienie potrzeb i oczekiwań klientów o najbardziej wyszukanych gustach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.