Z miłości do wysokojakościowego, skórzanego rzemiosła i ponadczasowego designu
Rhenium Exclusive Leathers, czyli rodzinna, luksusowa marka z Poznania, udowadnia, że skórzane rzemiosło niezmiennie pozostaje synonimem elegancji, unikatowości i wyrafinowania. Projekty firmy to ponadczasowy, choć charakterystyczny design, przemycający w detalach aktualne trendy.
Rhenium Exclusive Leathers to połączenie luksusu i minimalizmu. Projekty marki hołdują szlachetnej prostocie, podkreślając jednocześnie kobiecą zmysłowość i pewność siebie. Projektanci w swoich propozycjach wykorzystują wyłącznie naturalne, włoskie skóry, stawiając na najwyższą jakość i autentyczność prezentowanych form, a wszystkie wybrane materiały przechodzą kilkuetapową weryfikację. Zgodnie z wizją firmy produkty Rhenium są przeznaczone dla osób, które dokonują przemyślanych i długofalowych zakupów, oczekując wyjątkowego designu na lata. Minimalizm z nutą wyrafinowania jest kluczem do tworzenia garderoby przemyślanej, a jednocześnie nietuzinkowej. Ponadczasowość staje się nową definicją luksusu.
– Tworząc Rhenium Exclusive Leathers, od początku postawiłam sobie za cel, by budować markę niezwykle kobiecą – elegancką i seksowną. Dedykowaną dla kobiet żyjących w zgodzie z własnymi przekonaniami i wartościami. Pragnę realizować projekty, w których zawsze, bez względu na okoliczności, Panie poczują się wyjątkowo i szczególnie. Bo jestem przekonana, że wszystkie właśnie takie jesteśmy – mówi Renata Przybylska, właścicielka marki Rhenium Exclusive Leathers.
Wśród propozycji od Rhenium Exclusive Leathers znajdziemy płaszcze, kurtki i kożuchy, sukienki, spodnie, spódniczki oraz marynarki. Na szczególną uwagę zasługują m.in. okrycia wierzchnie, będące charakterystycznym znakiem rozpoznawczym marki. Do bestsellerów należy zaliczyć m.in. długie i eleganckie płaszcze, idealne na jesienne i wiosenne dni – Lisbona i Odessa, które świetnie sprawdzą się zarówno do jeansów, jak i eleganckiej sukienki, a także na co dzień – do ulubionych dresów, tym samym nadając stylizacji wyrazistego, militarnego sznytu. Modowymi hitami na sezon zimowy są natomiast długi kożuch Siena, nieco krótsza opcja – Venice, a także Denver. Te fasony, poza charakterystycznym, ale i minimalistycznym designem, wyróżniają także obszycia z wełny owczej. Myśląc o ponadczasowych rozwiązaniach, od początku istnienia w firmie stawiano na kolory uniwersalne i stonowane, zapewniając spójność z wielosezonowym charakterem kolekcji. Królują beże, brązy, czerń i biel. Większość propozycji jest możliwa do zakupienia w kilku wariantach kolorystycznych, zapewniając klientom bogaty wybór.
Kolekcja Rhenium Exclusive leathers bez wątpienia wpisuje się w aktualne trendy, a jednocześnie odpowiada na oczekiwania klientów, którzy zmieniają perspektywę zakupową. Sezonowe i impulsywne decyzje ustępują miejsca wyborom przemyślanym i długofalowym, a ponadczasowa estetka i najwyższa jakość są elementami kluczowymi podczas kompletowania garderoby.
Więcej informacji na temat marki Rhenium znajdziemy na stronie www.rhenium.store.
![Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1207706857,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
![SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA](/files/_uploaded/glownekonf_423925340,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
![Printy czy gładkie? Wszystkie style dozwolone!](/files/_uploaded/glownekonf_1911953355,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Printy czy gładkie? Wszystkie style dozwolone!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Handel
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4-ram,w_274,r_png,_small.png)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Handel
Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności
![](/files/1922771799/glod-raport-foto2,w_133,r_png,_small.png)
W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.
Media
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
![](/files/1922771799/zawierucha-aktorstwo-foto,w_133,_small.jpg)
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.