Komunikaty PR

Z pupilem do Galerii Młociny? Czemu nie!

2021-05-31  |  15:00
Biuro prasowe

Galeria Młociny ma świetną wiadomość dla wszystkich właścicieli czworonogów. Psy, koty, a także inne zwierzęta domowe są mile widziane w bielańskim centrum handlowym, a tym samym mogą odwiedzać części wspólne, strefy restauracyjne oraz wybrane sklepy i salony, które wyraziły na to zgodę, oznaczając swoją witrynę odpowiednią naklejką. Ponadto przed obiektem ustawione zostały również miski z wodą.

Galeria Młociny jest doskonale znana mieszkańcom Warszawy. Regularnie organizowane, liczne wydarzenia, warsztaty, koncerty, a także bogata oferta gastronomiczna oraz zakupowa sprawiły, że stała się jednym z ulubionych miejsc Warszawiaków. Obiekt znany z nieszablonowych inicjatyw, regularnie staje naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, a tym razem również ich czworonogów. Galeria, która z centrum handlowego przerodziła się w miejsce życia społecznego, zaprasza mieszkańców Warszawy na zakupy wraz ze swoimi pupilami. Z pewnością będzie to wspaniała informacja dla wszystkich tych, którzy na przykład nie lubią pozostawiać psa samego w domu, a także nie czują się komfortowo, przywiązując go przed wejściem do obiektu. Ponadto przed centrum handlowym ustawiono również miski z wodą.

Należy pamiętać, że właściciele biorą pełną odpowiedzialność za swoje pupile i nie powinni zostawiać ich bez opieki. Psy należy zaopatrzyć w smycz i kaganiec oraz trzymać w bezpiecznej odległości od innych osób, a małe zwierzęta nosić w specjalnym pojemniku, torbie lub transporterze. Właściciele powinni również sprzątać po swoich zwierzętach.

Więcej informacji o obiekcie znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl. Zachęcamy również do obserwowania Galerii Młociny na Facebooku oraz Instagramie, gdzie regularnie organizowane są konkursy z nagrodami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.