Trwa kampania herbatek funkcjonalnych marki Big-Active
Marka Big-Active realizuje kampanię reklamową promującą herbatki wspomagające odchudzanie. Spoty promujące produkty marki emitowane są w wiodących serwisach internetowych. Kampania potrwa do końca czerwca.
W portfolio linii herbatek funkcjonalnych marki Big-Active znajdują się 3 produkty, będące suplementami diety. Każdy z nich ma inny skład, wspierający konkretne potrzeby organizmu w trakcie procesu odchudzania. Jednocześnie każda z herbatek z tej linii jest smacznym naparem, którego picie to prawdziwa przyjemność!
Linia herbatek funkcjonalnych to wariant Active Burn spalanie, o smaku granatu i czerwonej pomarańczy, która wspomaga zarówno spalanie tkanki tłuszczowej, jak i pozwala na kontrolę bieżącej wagi. Oryginalna kompozycja zielonej herbaty i wyselekcjonowanych ziół, czyli herbatka 4 x Super Slim odchudzanie i oczyszczanie, pomaga w prawidłowym utrzymaniu masy ciała, spalaniu tkanki tłuszczowej oraz wydalaniu wody z organizmu. Słodko cytrusowa herbatka Slim Plus Anti Yoyo odchudzanie i stabilizacja wagi, wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej, ogranicza wchłanianie węglowodanów i zmniejsza łaknienie. Cena rekomendowana za opakowanie każdej z herbatek to 5,69 zł.
Za kreację i przygotowanie spotów VOD odpowiada Agencja Carla Zuri, zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom, a działania PR poświęcono agencji Big Picture.
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.