Komunikaty PR

„ZDROWY ONLINE, SZCZĘŚLIWY OFFLINE” JUŻ W PIĄTEK W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

2023-11-29  |  12:00
Biuro prasowe

JAK SIĘ ODŁĄCZYĆ I NIE DAĆ HEJTOWI?

 „ZDROWY ONLINE, SZCZĘŚLIWY OFFLINE” JUŻ W PIĄTEK W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

Z jednej strony rozpoznawalność, kciuki w górę od obserwujących i całe morze rozrywki. Z drugiej – uzależnienie, bolesna krytyka, a nawet zaburzenie poczucia własnej wartości. Rzeczywistość online, choć stała się dla młodych ludzi środowiskiem naturalnym, nie zawsze jest dla nich środowiskiem bezpiecznym. Jak więc nie dać się hejtowi i ciemnym stronom życia w sieci? Tego dowiedzą się uczestnicy warsztatów i prelekcji w ramach akcji „Zdrowy Online, Szczęśliwy Offline”, organizowanej przez IGO-ART w OFF Piotrkowska Center, 1 grudnia, w godzinach 10.00-19.00. 

Pomysł na kampanię „Zdrowy Online, Szczęśliwy Offline” narodził się w czasie konkursu THE LOOK OF THE YEAR.

– Świat mody i show biznesu szczególnie narażone są na ciemne strony życia online. Pracując z modelkami i modelami oraz uczestniczkami konkursów piękności staramy się zawsze z pomocą ekspertów wspierać ich technikami radzenia sobie z wyzwaniami rzeczywistości online. Zebraną wiedzą postanowiliśmy się podzielić z jak największą grupą odbiorców w czasie całodniowego, otwartego dla wszystkich wydarzenia – mówi Sara Galuk z IGO-ART. –To nie tylko interesująca, ale też ogromnie ważna inicjatywa, dlatego bez wahania postanowiliśmy się do niej włączyć jako partner – dodaje Maciej Majzner z OFF Piotrkowska Center. 

Akcja w ramach kampanii „Zdrowy Online, Szczęśliwy Offline” to połączenie prelekcji dotyczących profilaktyki i warsztatów psychologicznych z działaniami artystycznymi, skupiającymi się na negatywnym oddziaływaniu social mediów na zdrowie psychiczne i na świadomym funkcjonowaniu online.

Organizatorzy zapraszają do udziału wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się, jak pokonać stres wywołany negatywną opinią innych, chronić swój wizerunek w sieci czy walczyć z hejtem na polu prawnym. Swoimi doświadczeniami i wiedzą podzielą się między innymi finaliści tegorocznej edycji konkursu THE LOOK OF THE YEAR, w tym zwyciężczyni międzynarodowej edycji Ola Łada oraz Julia Baryga, II Wicemiss Polonia 2022, Jagoda Piątek-Włodarczyk Dyrektor konkursu THE LOOK OF THE YEAR, Karina Wojciechowska, Miss Polonia 1991 oraz zaproszeni eksperci.

Każdy z uczestników może wziąć udział we wszystkich warsztatach i aktywnościach albo tylko w wybranych. Na warsztatach „Emocje on i off – w sieci i poza”, „Rezygnacja w kontekście działalności w przestrzeni online”, „Hejt” oraz „To w głowie się nie mieści” liczba miejsc jest ograniczona, dlatego organizatorzy proszą o zgłoszenia drogą mailową lub telefoniczną (s.gulak@igo-art.net lub +48 510 772 229).  Udział we wszystkich zajęciach i prelekcjach jest bezpłatny.
Szczegółowy program wydarzenia można znaleźć na stronie www.thelookoftheyear.pl.  

Wydarzenie odbędzie się w OFF PIOTRKOWSKA Center, w budynku Teal, 5 piętro, wejście od ul. Roosevelta. 

 

Harmonogram wydarzenia:

10:00-11:00 – Wykład/warsztat „Bądź́ bezpieczny w sieci – ochrona wizerunku i walka z hejtem w kontekście prawnym” – dr Dominika Sujka-Kujawiak, Wyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu

11:15-12:15 – Warsztaty rozwojowe „Jak zwalczać́ stres wywołany oceną innych”
– Miss Polonia 1991, Karina Wojciechowska, Centrum Medyczne Szpital św. Rodziny

12:30-13:30 – Panel warsztatowy „Twój autentyczny wizerunek online. PODKREŚL SWOJĄ OSOBOWOŚĆ” – Łódzka Szkoła Mody, Kosmetologii, Fryzjerstwa – Anagra

13.00-14.30 – Warsztaty psychologiczne „Emocje w sieci” – Psychoterapeutka Katarzyna Janusz, Centrum Integracji Psychoterapii i Dietetyki

13:45-15:15 – Warsztaty rozwojowe „Rezygnacja w kontekście działalności w przestrzeni online” – Finalista The Look Of The Year 2023 Kacper Kotłowski

15:30-16:30 – Warsztaty rozwojowe „Hejt” – II Wicemiss Polonia 2022 Julia Baryga

15:30-17:30 – Warsztaty z Improwizacji „TO W GŁOWIE SIĘ NIE MIEŚCI” – Trenerka Improwizacji Magdalena Stefanik, Master of Arts

17:45-19:00 – Działania artystyczne odnoszące się do tematyki samoakceptacji, zdrowia psychicznego, autentyczności w świecie online. W tym: performance finalisty The Look Of The Year 2023, Adama Szymoniaka i pokaz finalistów THE LOOK OF THE YEAR 2023 z plakatami kampanii.

Ponadto:

Wystawa fotografii „Humania” – Grzegorz Piotrowski

Strefa interaktywno-edukacyjna i stanowisko tworzenia plakatów – Nowa Szkoła

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Przesądy ślubne, czyli sposoby na udane małżeństwo Biuro prasowe
2024-07-30 | 15:00

Przesądy ślubne, czyli sposoby na udane małżeństwo

Trwa sezon na śluby, celebracje i uroczystości, podczas których wyznajemy sobie miłość na dobre i na złe. Od wieków w te ważne dni ulegamy przesądom i wierzeniom,
Styl życia Highway to Lidl, czyli zrób zakupy w sklepie Lidl Polska na Pol’and’Rock
2024-07-30 | 14:30

Highway to Lidl, czyli zrób zakupy w sklepie Lidl Polska na Pol’and’Rock

Już 1 sierpnia startuje długo wyczekiwany Pol'and'Rock Festival – święto muzyki, wolności i nieskrępowanej zabawy! To tutaj rockowe riffy będą rozbrzmiewać na najwyższych
Styl życia Dzień Długu Ekologicznego. Od 1 sierpnia świat żyje „na kredyt”
2024-07-30 | 11:47

Dzień Długu Ekologicznego. Od 1 sierpnia świat żyje „na kredyt”

Dzień Długu Ekologicznego został ustanowiony przez fundację Global Footprint Network. Przy jego obliczaniu bierze się pod uwagę zużycie paliw kopalnych (gazu, ropy, węgla), wody, gleby,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Sport

Coraz mniej Polaków ćwiczy regularnie przez brak czasu i motywacji. To może pogłębiać problemy ze zdrowiem psychicznym

Ludzie, którzy w ciągu całego życia są aktywni fizycznie, zapadają na niektóre nowotwory co najmniej o 25 proc. rzadziej niż osoby mało aktywne. Mniejsze jest też u nich ryzyko wystąpienia chorób serca czy cukrzycy. Mimo świadomości dobroczynnego wpływu aktywności fizycznej tylko co czwarty Polak podejmuje ją regularnie przez minimum 30 minut dziennie, zgodnie z rekomendacjami WHO – wynika z raportu Medicover „Praca. Zdrowie. Ekonomia. Perspektywa 2023”. Brak ruchu najczęściej wynika z braku czasu i motywacji, ale może być także efektem poważniejszych problemów ze zdrowiem psychicznym. Eksperci dowodzą, że może jednocześnie te problemy pogłębiać, co tworzy błędne koło. Duża może być rola pracodawców, by zachęcać pracowników do aktywności fizycznej.

Moda

Luna: Bardzo mocno przeżyłam swój występ na Eurowizji. Nie do końca potrafię kontrolować emocje i często po prostu wygrywają łzy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że mogła reprezentować nasz kraj na tegorocznej Eurowizji w Szwecji i jak zapewnia, był to milowy krok w jej karierze. Jej zdaniem najważniejsza nie jest bowiem sama wygrana, ale możliwość zaprezentowania się szerokiemu gronu odbiorców. I choć bardzo przeżyła brak awansu do finału konkursu, to miło wspomina swój udział w tym wydarzeniu. Udało jej się zdobyć nowe doświadczenia i nawiązać wiele cennych muzycznych znajomości.