Komunikaty PR

Crunchips i influencerzy wspierają 32. Finał WOŚP

2024-01-25  |  15:30
Biuro prasowe

Crunchips, już po raz trzeci gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W działania zaangażowali się także pracownicy Lorenz, właściciela marki Crunchips, którzy zorganizowali wyjątkową licytację, z której całość zebranej kwoty zostanie przekazana na wsparcie eSkarbonki Sztabu Lorenz podczas 32. Finału WOŚP. Do współpracy zaproszeni zostali również influencerzy.

Wsparcie dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy doskonale wpisuje się w kluczowe wartości marki Crunchips, czyli radość życia i odpowiedzialność. Dzięki Limitowanej Edycji chipsów, w tym roku: Bekon i Asian Style, konsumenci mogą spróbować nowych smaków w opakowaniu z szatą graficzną przygotowaną przez samego Jurka Owsiaka i jeszcze lepiej poznać kolorowy świat Orkiestry. To jednak nie koniec przygotowanych aktywności. 

Pracownicy Lorenz grają z WOŚP 

Pracownicy Lorenz zaangażowali się we wsparcie 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, tworząc w wielkopolskim oddziale firmy Sztab Orkiestry. 

– Zaangażowanie i aktywna postawa pracowników Lorenz w ramach akcji charytatywnych stanowią wyraz naszego zobowiązania wobec odpowiedzialności społecznej. Z radością jesteśmy częścią tej akcji, a chęć do działania pracowników potwierdza naszą identyfikację z wartościami, jakie reprezentuje Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Udział w dobrej zabawie jaką proponuje Orkiestra połączony z pomaganiem, daje wspaniałe połączenie – mówi Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips i szefowa Sztabu WOŚP w Lorenz. 

W połowie stycznia w Lorenz przeprowadzone zostały wewnętrzne licytacje na rzecz 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, podczas których pracownicy wystawili nie tylko różnorodne przedmioty, ale także oferowali swoje unikalne umiejętności i niezwykłe doświadczenia. Do zdobycia były między innymi: miód z własnej pasieki, szkolenie z bezpieczeństwa jazdy czy gra miejska w centrum Poznania. Ponadto, w trakcie 32. Finału, wśród wolontariuszy na poznańskich ulicach pojawią się pracownicy Lorenz, zbierając datki na rzecz tegorocznego Finału i rozdając symboliczne, kultowe już serduszka. 

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy razem z Crunchips także w internecie 

Crunchips do współpracy zaprosił również influencerów i streamerów. Od stycznia 2024r. Tik Tokerzy i Instagramerzy wzajemnie nakręcają się do wspólnego pomagania, pokazując, co daje im MOC, przekazując oraz namawiając swoich obserwujących do dołączenia do wsparcia. Podczas 32. Finału WOŚP, fani gamingu wspólnie z Crunchips spotkają się w internecie ze swoimi idolami, by w ten wyjątkowy dzień grać i wpłacać donacje, które zasilą eSkarbonkę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To wyjątkowa okazja, by wejść w interakcję z ulubionym twórcą i pomóc w słusznej sprawie. 

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 28 stycznia 2024 roku. Celem tegorocznego 32. Finału WOŚP są „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!”. Mottem zbiórki jest „Tu wszystko gra OK!”. Więcej: www.wosp.org.pl/final/32-final. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.