Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i siły witalne. Ten wspaniały napar może pozytywnie wpłynąć na nasze ciało i umysł, odprężając lub dodając pozytywnej energii.
Picie zielonej herbaty może też rozpieszczać nasze zmysły. Liście zielonej herbaty idealnie komponują się z dodatkami w postaci owoców czy płatków kwiatów. A mistrzem w tworzeniu zaskakujących wariantów herbacianych jest marka Big-Active.
Nowa herbata zielona Big-Active to połączenie egzotycznej pitai, orzeźwiającej mięty, cytrusowej nuty trawy cytrynowej i oczywiście dużych liści zielonej herbaty. Starannie dobrane dodatki delikatnie łagodzą klasyczny smak zielonej herbaty, dodając mu nieco słodyczy i rześkości. To wszystko skrywają w sobie wygodne w użyciu torebki z zawieszką, umieszczone w pojedynczych kopertkach, gwarantujących utrzymanie smaku i aromatu.
Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą dostarcza wspaniałych doznań, a jej codzienne picie może stać się rytuałem małej, ale jakże ważnej przyjemności każdego dnia!
Warto pamiętać, że chcąc zachować wszystkie walory zielonej herbaty, nie należy zalewać jej wrzątkiem, a samo parzenie powinno trwać ok. 2-3 minuty.
W kolekcji zielonych ekspresowych herbat Big-Active dostępne są także inne wyjątkowe warianty: herbata zielona klasyczna, herbata zielona z pigwą i granatem, herbata zielona z opuncją i mango, herbata zielona z limonką i mandarynką, herbata zielona z maliną i marakują, herbata zielona z papają i jagodami goji, herbata zielona z truskawką i graviolą.
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Daj słoikowi drugie życie. Trwa kolejna edycja konkursu konsumenckiego WINIARY
Grześki i Jeżyki zapraszają na świąteczną podróż linią 180!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.