Komunikaty PR

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

2024-11-04  |  11:30
Biuro prasowe

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i siły witalne. Ten wspaniały napar może pozytywnie wpłynąć na nasze ciało i umysł, odprężając lub dodając pozytywnej energii.

Picie zielonej herbaty może też rozpieszczać nasze zmysły. Liście zielonej herbaty idealnie komponują się z dodatkami w postaci owoców czy płatków kwiatów. A mistrzem w tworzeniu zaskakujących wariantów herbacianych jest marka Big-Active.

Nowa herbata zielona Big-Active to połączenie egzotycznej pitai, orzeźwiającej mięty, cytrusowej nuty trawy cytrynowej i oczywiście dużych liści zielonej herbaty. Starannie dobrane dodatki delikatnie łagodzą klasyczny smak zielonej herbaty, dodając mu nieco słodyczy i rześkości. To wszystko skrywają w sobie wygodne w użyciu torebki z zawieszką, umieszczone w pojedynczych kopertkach, gwarantujących utrzymanie smaku i aromatu.

Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą dostarcza wspaniałych doznań, a jej codzienne picie może stać się rytuałem małej, ale jakże ważnej przyjemności każdego dnia!

Warto pamiętać, że chcąc zachować wszystkie walory zielonej herbaty, nie należy zalewać jej wrzątkiem, a samo parzenie powinno trwać ok. 2-3 minuty. 

W kolekcji zielonych ekspresowych herbat Big-Active dostępne są także inne wyjątkowe warianty: herbata zielona klasyczna, herbata zielona z pigwą i granatem, herbata zielona z opuncją i mango, herbata zielona z limonką i mandarynką, herbata zielona z maliną i marakują, herbata zielona z papają i jagodami goji, herbata zielona z truskawką i graviolą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance! Biuro prasowe
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i
Żywienie CocoACH! - kakaowa nowość, że ACH! Poczuj smak Level Wawel!
2024-11-04 | 06:00

CocoACH! - kakaowa nowość, że ACH! Poczuj smak Level Wawel!

Wśród nich znajdują się tabliczka CocoACH! o smaku wiśni (90 g) oraz tabliczka CocoACH! z unikalną kompozycją kakao z chrupiącymi wafelkami (90 g). Do odkrycia są również

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.