Komunikaty PR

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

2024-11-04  |  11:30
Biuro prasowe

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i siły witalne. Ten wspaniały napar może pozytywnie wpłynąć na nasze ciało i umysł, odprężając lub dodając pozytywnej energii.

Picie zielonej herbaty może też rozpieszczać nasze zmysły. Liście zielonej herbaty idealnie komponują się z dodatkami w postaci owoców czy płatków kwiatów. A mistrzem w tworzeniu zaskakujących wariantów herbacianych jest marka Big-Active.

Nowa herbata zielona Big-Active to połączenie egzotycznej pitai, orzeźwiającej mięty, cytrusowej nuty trawy cytrynowej i oczywiście dużych liści zielonej herbaty. Starannie dobrane dodatki delikatnie łagodzą klasyczny smak zielonej herbaty, dodając mu nieco słodyczy i rześkości. To wszystko skrywają w sobie wygodne w użyciu torebki z zawieszką, umieszczone w pojedynczych kopertkach, gwarantujących utrzymanie smaku i aromatu.

Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą dostarcza wspaniałych doznań, a jej codzienne picie może stać się rytuałem małej, ale jakże ważnej przyjemności każdego dnia!

Warto pamiętać, że chcąc zachować wszystkie walory zielonej herbaty, nie należy zalewać jej wrzątkiem, a samo parzenie powinno trwać ok. 2-3 minuty. 

W kolekcji zielonych ekspresowych herbat Big-Active dostępne są także inne wyjątkowe warianty: herbata zielona klasyczna, herbata zielona z pigwą i granatem, herbata zielona z opuncją i mango, herbata zielona z limonką i mandarynką, herbata zielona z maliną i marakują, herbata zielona z papają i jagodami goji, herbata zielona z truskawką i graviolą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE] Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią
Żywienie Daj słoikowi drugie życie. Trwa kolejna edycja konkursu konsumenckiego WINIARY
2024-12-23 | 10:30

Daj słoikowi drugie życie. Trwa kolejna edycja konkursu konsumenckiego WINIARY

Przed Świętami, przygotowując ulubione dania na rodzinną kolację, spędzamy znacznie więcej czasu w kuchni. W tym okresie, szczególnie warto pamiętać o podejściu zero waste. W
Żywienie Grześki i Jeżyki zapraszają na świąteczną podróż linią 180!
2024-12-19 | 12:20

Grześki i Jeżyki zapraszają na świąteczną podróż linią 180!

16 grudnia w Warszawie wystartowała wyjątkowa inicjatywa, dzięki której pasażerowie linii autobusowej nr 180 mogą przenieść się do świata pełnego świątecznej magii oraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.