Najnowsze
Wszystkie newsy
Polecane
Biuro prasowe
Czy maluch może być na „dorosłej” diecie? Poznaj zdanie eksperta
Na pytania, czym się kierować wybierając żywność dla najmłodszych, odpowiada Mariola Darzycka, ekspert BoboVita.Serial Biały Lotos sprawia, że popularność Sycylii rośnie
Biały Lotos, w reżyserii Mike’a White’a to obecnie jeden z najpopularniejszych seriali, który podbija serca widzów. Akcja drugiego sezonu dzieje się na Sycylii. Kiwi.com sprawdziło, jak wzrosła popularność Sycylii wśród turystów Polski w 2023 roku60 godzin muzyki non stop – Fresh ‘n Rebel wraca!
Fresh ‘n Rebel prezentuje nową odsłonę popularnych bezprzewodowych nausznych słuchawek z linii Clam – Clam 2 oraz Clam 2 ANC.Czym są suplementy diety i czy warto z nich korzystać?
Tempo naszego życia sukcesywnie wzrasta.Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Gwiazdy

Projektanci mody liczą się ze skutkami kryzysu i inflacji. Najpierw pandemia, teraz sytuacja gospodarcza utrudniają planowanie działalności
Sytuacja gospodarcza i geopolityczna wpływa też na świat mody. Projektantka Gosia Baczyńska podkreśla, że okres pandemii był w jej branży bardzo trudny dla przedsiębiorców, którzy przetrwali w zasadzie tylko dzięki dywersyfikacji działalności. Po zniesieniu największych restrykcji nastąpiło wprawdzie ożywienie, na które jednak szybko przełożyło się spowolnienie w gospodarce i wybuch wojny. Teraz z kolei Baczyńska mierzy się z wysokim kursem euro i brakiem krawcowych.
Prawo
Problem mobbingu w Polsce wciąż narasta. Osoby stosujące przemoc w pracy często pozostają bezkarne

Z ubiegłorocznych badań UCE Research i platformy ePsycholodzy.pl wynika, że 40 proc. pracowników zetknęło się z sytuacją o charakterze mobbingowym w poprzedzającym badanie półroczu. Choć to mniej niż odsetek osób wskazujących na brak takich form przemocy w miejscu pracy, to jednak wielu pracowników nie potrafi odróżnić, co można określić jako mobbing, a co nie. Problem w polskich firmach wciąż narasta i może mieć poważne konsekwencje. Tym bardziej że osoby mobbingujące często pozostają bezkarne.
Bankowość
1/3 małych firm w Polsce prowadzą kobiety. Do przejścia na swoje skłania je przede wszystkim chęć niezależności

Potrzeba niezależności, chęć pracy na własnych zasadach i zdobycia większej swobody oraz większe możliwości samorozwoju – to główne czynniki, które skłaniają kobiety do zakładania własnych biznesów – pokazuje raport „Siła przedsiębiorczyń”, opracowany przez Nest Bank i Fundację Kobiety e-biznesu. Wynika z niego również, że kobiety biorą na siebie większość zadań w ramach prowadzenia swojej firmy i finansują ją głównie z oszczędności. – Kobiety, które już prowadzą swoją działalność, bardzo dbają o płynność finansową, są ostrożne. Z tego względu potrzeba zewnętrznego finansowania nie jest wśród nich duża – mówi dr Karolina Mitraszewska, wiceprezeska zarządu Nest Banku.