News powiązane z Sebastian Olma

2014-05-22 | 11:30
Media
Sebastian Olma wygrał 2. edycję Top Chefa . Zdobył 100 tys. złotych News powiązane z Sebastian Olma

Sebastian Olma wygrał 2. edycję "Top Chefa". Zdobył 100 tys. złotych

Sebastian Olma z Bielska-Białej został zwycięzcą drugiej edycji programu „Top Chef”. Zacięta rywalizacja pomiędzy trzema finalistami trwała do końca, bo w szranki stanęli kucharze z dużym doświadczeniem i niebywałymi umiejętnościami. Ostatecznie szala zwycięstwa przechyliła się na stronę „autora najseksowniejszych talerzy i zabawnych porównań”. W starciu o 100 tysięcy złotych i tytuł najlepszego z najlepszych, Sebastian Olma pokonał Przemysława Błaszczyka i Adama Kowalewskiego. Już ruszyły castingi do trzeciej edycji programu, którą widzowie Polsatu będą mogli zobaczyć jesienią.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.