News powiązane z Telewizja Polska

2020-04-14 | 05:45
Media
Jarosław Milner: W moim autorskim programie w TVP będę spełniał marzenia innych. Mam nadzieję, że oczaruję wszystkich Polaków News powiązane z Telewizja Polska

Jarosław Milner: W moim autorskim programie w TVP będę spełniał marzenia innych. Mam nadzieję, że oczaruję wszystkich Polaków

Dziennikarz pracuje obecnie nad autorskim programem telewizyjnym. Tłumaczy, że projekt, który powstaje we współpracy z Telewizją Polską, traktuje jak własne dziecko. Milner nie zdradza jeszcze daty emisji ani nazwy programu. Przyznaje jednak, że bardzo długo czekał na tak dużą zawodową szansę. W konsekwencji zależy mu na tym, żeby pomysł przypadł do gustu widzom i okazał się sukcesem.
więcej
2018-02-09 | 06:25
Konsument
TVP testuje nowe badania oglądalności. Nadawca będzie wykorzystywać internet rzeczy i specjalne opaski do analizy zachowań widzów

TVP testuje nowe badania oglądalności. Nadawca będzie wykorzystywać internet rzeczy i specjalne opaski do analizy zachowań widzów

Telewizja Polska pracuje nad udoskonaleniem własnego systemu pomiarów oglądalności. Publiczny nadawca korzysta w tej chwili z rozwiązania bazującego na danych z dekoderów Netii. Równolegle prowadzi pilotażowe testy nowego systemu telemetrycznego opartego o internet rzeczy i specjalne opaski dokładnie rejestrujące zachowania widzów przed telewizorami.
więcej
2017-12-04 | 06:21
Media
Monika Goździalska: W styczniu wchodzimy na antenę TVP1 z nowym programem. Będziemy odwiedzali w nim różne babcie

Monika Goździalska: W styczniu wchodzimy na antenę TVP1 z nowym programem. Będziemy odwiedzali w nim różne babcie

Monika Goździalska podkreśla, że jej współpraca zawodowa z Telewizją Polską coraz bardziej się zacieśnia. Na antenę powraca właśnie cykl „Kulinarny zawrót głowy”, a od stycznia w sobotnie popołudnia będzie można oglądać jej zupełnie nowy program. W międzyczasie prezenterka pisze książkę kucharską.
więcej
2017-09-20 | 06:45
Regionalne - Opolskie
J. Kurski: Oglądalność opolskiego festiwalu pobiła wszelkie rekordy. To był horror z happy endem

J. Kurski: Oglądalność opolskiego festiwalu pobiła wszelkie rekordy. To był horror z happy endem

Festiwal w Opolu okazał się wielkim sukcesem – ocenił prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski, który podsumował wczoraj weekendowe wyniki oglądalności. I to mimo obaw, że wrześniowy termin będzie mniej atrakcyjny niż czerwcowy. Podziękował też artystom, którzy „nie dali się skłonić do bojkotu” i upolitycznienia festiwalu. Tegoroczny Festiwal Polskiej Piosenki mimo dużej konkurencji komercyjnych stacji przyciągnął w weekend przed telewizory największą liczbę widzów.
więcej
2016-02-17 | 06:45
Media
TVP nie zamierza ścigać się ze stacjami komercyjnymi. Misja ważniejsza od oglądalności

TVP nie zamierza ścigać się ze stacjami komercyjnymi. Misja ważniejsza od oglądalności

Powrót wysokiej kultury, ambitnej rozrywki i uczciwej publicystyki – zapowiada Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej, i podkreśla, że tym zamierza wygrywać ze stacjami komercyjnymi. Telewizja publiczna przedstawiła wiosenną ramówkę, która zacznie obowiązywać od marca. Na antenie TVP1 pojawi się więcej programów kulturalnych i sportowych, wróci telewizja śniadaniowa i utworzone zostanie nowe pasmo dla seniorów.
więcej
2015-04-24 | 09:00
Giełda
ATM Grupa rozważa wprowadzenie na GPW swojej spółki Aidem Media. Koncern uruchomił nową produkcję dla Telewizji Puls

ATM Grupa rozważa wprowadzenie na GPW swojej spółki Aidem Media. Koncern uruchomił nową produkcję dla Telewizji Puls

Koncern medialny ATM Grupa rozważa upublicznienie swojej spółki Aidem Media, produkującej aplikacje mobilne, jednak nie wcześniej niż w 2016 roku. Grupa nie planuje w najbliższym czasie akwizycji, dlatego chce przeznaczyć na dywidendę 70 proc. ubiegłorocznego zysku, który wzrósł w stosunku do 2013 roku blisko trzykrotnie. ATM Grupa w 2015 roku będzie prowadzić projekty głównie dla Telewizji Polskiej, Telewizji Polsat oraz Telewizji Puls.
więcej
2015-04-17 | 06:15
Media i PR
Producenci telewizyjni mają więcej zamówień od mniejszych stacji. Ich udział w oglądalności rośnie

Producenci telewizyjni mają więcej zamówień od mniejszych stacji. Ich udział w oglądalności rośnie

Oglądalność tzw. wielkiej czwórki stacji telewizyjnych w ciągu ostatniego roku spadła o blisko 2 pkt proc. Zyskują natomiast mniejsze anteny, które łącznie mają już ponad połowę udziałów w oglądalności. Rosnąca popularność powoduje, że coraz częściej zamawiają one u krajowych producentów telewizyjnych.
więcej
2014-02-06 | 06:15
Media i PR
W przyszłą sobotę ruszy TVP ABC dla dzieci. Na początek – materiały archiwalne i bez reklam

W przyszłą sobotę ruszy TVP ABC dla dzieci. Na początek – materiały archiwalne i bez reklam

Telewizja Polska uruchomi 15 lutego nowy kanał dla dzieci – TVP ABC. Do końca miesiąca nie będzie reklam, pojawią się one dopiero po 1 marca. Nadawca zapowiada też wiele premier i produkcji własnych, choć ze względów finansowych na razie nie będzie studia. Program ma być bezpieczny dla dzieci, a od kwietnia ruszą też programy dla rodziców i opiekunów.
więcej
2013-11-13 | 06:10
Media i PR
Związek zawodowy TVP chce się przekształcić w związek dla pracowników wszystkich mediów, także prywatnych.

Związek zawodowy TVP chce się przekształcić w związek dla pracowników wszystkich mediów, także prywatnych.

Związek zawodowy „Wizja”, dotychczas zrzeszający pracowników TVP, przekształca się w organizację dla wszystkich osób zatrudnionych w mediach. Przystępować będą mogli także pracownicy prywatnych stacji. Na razie strajk w TVP został zawieszony, bo zarząd stacji wycofał się z pomysłu outsourcingu pracowników.
więcej
2013-10-22 | 06:45
Media i PR
TVP sprzeda budynek w centrum Warszawy i rozbuduje ośrodek przy Woronicza

TVP sprzeda budynek w centrum Warszawy i rozbuduje ośrodek przy Woronicza

Telewizja Polska sprzeda jeden z dwóch warszawskich ośrodków znajdujący się przy placu Powstańców Warszawy. W głównej siedzibie TVP przy ul. Woronicza powstanie za to nowy budynek ze studiami, newsroomem oraz biurami. To ma umożliwić sprzedaż kolejnych małych budynków, a nawet położonego na działce TVP boiska piłkarskiego.
więcej
2013-09-20 | 06:50
Media i PR
Groźba strajku w TVP. O wszystkim zdecyduje wynik zakończonego właśnie referendum

Groźba strajku w TVP. O wszystkim zdecyduje wynik zakończonego właśnie referendum

Zakończyło się referendum strajkowe w Telewizji Polskiej. Jego wyniki mają zdecydować o ewentualnym proteście. Działającym w TVP związkom zawodowym nie podoba się prowadzona przez zarząd spółki polityka kadrowa. Chodzi m.in. o przeniesienie dużej części pracowników do firm zewnętrznych. Zdaniem związkowców, doprowadzi to firmę do upadku.
więcej
2013-04-02 | 06:57
Media i PR
Od lipca nowa Telewizyjna Agencja Informacyjna. Będą zmiany w zatrudnieniu w TVP

Od lipca nowa Telewizyjna Agencja Informacyjna. Będą zmiany w zatrudnieniu w TVP

TVP po raz kolejny zmienia strukturę organizacyjną. Od lipca uruchomiona zostanie Telewizyjna Agencja Informacyjna, która zajmie się tworzeniem materiałów informacyjnych oraz będzie gospodarzem „odświeżonego” TVP Info. To zaś może wymusić zmiany w zatrudnieniu. – Być może nie będziemy musieli korzystać z tak dużej liczby współpracowników – mówi prezes TVP Juliusz Braun.
więcej
2012-10-08 | 06:45
Media i PR
Jakub Bierzyński (OMD): TVP w takim kształcie przeżyje maksymalnie do 2016 roku

Jakub Bierzyński (OMD): TVP w takim kształcie przeżyje maksymalnie do 2016 roku

Udziały w rynku i wartość Telewizji Polskiej nadal maleją. Poczynione w ostatnich latach oszczędności mogą nie wystarczyć. – Na tych zasadach TVP przeżyje jeszcze dwa, trzy, cztery lata – prognozuje Jakub Bierzyński, szef domów mediowych OMD. Choć, jak podkreśla, i tak politycy nie dadzą jej upaść. – Z tego powodu presja na reformy jest ograniczona – dodaje ekspert. Jego zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest prywatyzacja TVP lub utworzenie Funduszu Misji Publicznej.
więcej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Media

Agnieszka Hyży: Zawsze marzyłam o tym, żeby wyjechać na dłuższy czas za granicę. Może moje pragnienie niedługo się urzeczywistni

Dziennikarka przyznaje, że bardzo lubi swoją pracę. W  konsekwencji chciałaby prowadzić programy telewizyjne, gale i eventy jak najdłużej. Pragnie jednak stale się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności. Dlatego angażuje się również w nowe przedsięwzięcia, w których dostrzega potencjał. Jej ostatni projekt to wirtualne wydawnictwo How2. Chce rozwijać je także poza Polską, co oznaczałoby wyjazd za granicę na dłużej. 

 
 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Teatr

Beata Kawka: Artyści zostali pozostawieni samymi sobie. Chętnie przyjęlibyśmy pomoc, jeśli ktoś by ją ofiarował

Aktorka tłumaczy, że przerwa od pracy spowodowana pandemią koronawirusa umożliwiła jej zajęcie się projektami, które już od dawna chciała zrealizować. Dlatego nie uważa czasu kwarantanny za czas stracony. Wręcz przeciwnie, to właśnie w trakcie ostatnich miesięcy dopracowała plan pracy nowo powstałej przestrzeni artystycznej – Sceny Relax. Beata Kawka ma nadzieję, że spektakle, noce kabaretowe, koncerty i stand-upy, które już niedługo będzie można tam oglądać, przyczynią się do poprawy sytuacji ekonomicznej polskich artystów.

Gwiazdy

Wiktoria Filus: Na początku kwarantanny myślałam, że będę ćwiczyć, uczyć się języków i zdrowo odżywiać. Życie szybko zweryfikowało moje plany

Mimo że aktorka stara się powrócić do normalności, przyznaje, że nadal obawia się zarażenia koronawirusem. W konsekwencji unika imprez masowych i stara się przestrzegać zaleceń sanitarnych, by chronić swoje zdrowie. Tłumaczy, że na początku pandemii postanowiła, że spędzi czas wolny od pracy produktywnie. Wiktoria Filus miała ambitne plany, chciała poszerzać swoje umiejętności na wielu polach. Przyznaje jednak, że nie wszystkie postanowienia udało jej się zrealizować.

Konsument

Niepewna przyszłość teatrów. Coraz większą popularnością cieszą się spektakle plenerowe i online

Zgodnie z wytycznymi GIS i resortu zdrowia teatry mogą grać przy maksymalnie 50 proc. zajętych miejsc na widowni, a publiczność jest zobowiązana do noszenia maseczek i podawania swoich danych osobowych w celu identyfikacji, w razie gdyby doszło do zakażenia. Placówki – dla których wpływy z biletów to główne źródło przychodów – liczą na zniesienie tych obostrzeń, ale decyzja zapadnie dopiero po wakacjach. Na razie dużą popularnością cieszą się spektakle plenerowe i online, dzięki którym teatry dotarły do szerszego grona widzów. W Ministerstwie Kultury trwają też prace nad uruchomieniem dla nich programu wsparcia, który zrekompensowałby im część strat finansowych.