News powiązane z kampania Dotykam = Wygrywam

2020-08-13 | 06:02
Zdrowie
Qczaj: Niedawno jedna z moich klientek zmarła na raka piersi. Zdarzało mi się również wspierać inne kobiety w chorobie News powiązane z kampania Dotykam = Wygrywam

Qczaj: Niedawno jedna z moich klientek zmarła na raka piersi. Zdarzało mi się również wspierać inne kobiety w chorobie

Blogerki, trenerzy personalni oraz influencerzy podkreślają jednogłośnie, że regularne badania piersi są podstawą dbania o zdrowie. Dzięki nim możliwe jest wykrycie ewentualnych zmian nowotworowych bardzo wcześnie. Dlatego osoby znane z działalności w internecie wzięły udział w dziewiątej edycji kampanii Dotykam = Wygrywam mającej na celu profilaktykę raka piersi. Siostry ADiHD tłumaczą, że samobadanie powinno być naturalną czynnością wykonywaną systematycznie przez Polki. Z kolei Qczaj zaznacza, że stara się poszerzać świadomość dotyczącą profilaktyki na swoim Instagramie.
więcej
2020-08-07 | 06:16
Zdrowie
Marzena Rogalska: Edukację dotyczącą profilaktyki raka piersi powinniśmy zacząć od młodych lat. Należy uświadamiać już nastolatki

Marzena Rogalska: Edukację dotyczącą profilaktyki raka piersi powinniśmy zacząć od młodych lat. Należy uświadamiać już nastolatki

Podczas pracy jako dziennikarka Marzena Rogalska poznaje historie wielu osób, w tym również kobiet zmagających się z rakiem piersi. Zauważa, że wczesne wykrycie zmian nowotworowych zwiększa szansę na pomyślny przebieg leczenia. Właśnie dlatego ważne jest, aby regularnie wykonywać niezbędne badania ginekologiczne, a także samobadanie. Zdaniem prowadzącej świadomość tego problemu w Polsce jest wciąż zbyt mała. Należy więc zwiększyć nacisk na edukację i rozpocząć ją w możliwie jak najmłodszym wieku.
więcej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Media

Gabi Drzewiecka: Należę do grona szczęśliwców, którzy w trakcie pandemii mieli pracę. Nie dotknęło mnie to aż tak bardzo pod względem finansowym

Prezenterka zapewnia, że pandemia nie odbiła się negatywnie na jej sprawach zawodowych. Co prawda w połowie ubiegłego roku po sześciu latach zakończyła współpracę z radiem Chillizet, ale nie wyklucza, że niedługo pojawi się w innej stacji radiowej. Na razie swoją autorską audycję „Gabinet dźwięku” kontynuuje online i jak podkreśla, nadal spotyka się ona z dużym zainteresowaniem odbiorców. Dziennikarkę można też oglądać na antenach telewizji TVN i Canal+, a jednym z największych wyzwań w najbliższych tygodniach będzie udział w programie Music MasterClass Fundacji Fabryki Norblina.

Finanse

Branża muzyczna dotkliwie odczuwa przedłużające się zamknięcie. Odbicie może potrwać co najmniej trzy lata

Polska branża muzyczno-festiwalowa przeżywa trudny okres w związku z pandemią COVID-19. Koncerty na żywo nie odbywają się już od wielu miesięcy, a artyści stracili dochody ze sprzedaży biletów, które są dla nich jednym z głównych źródeł przychodów. W jeszcze trudniejszej sytuacji ekonomicznej znalazły się też tysiące pracowników backstage’owych, takich jak dźwiękowcy, oświetleniowcy, choreografowie czy ekipy scenograficzne. Dziennikarz muzyczny Piotr Metz podkreśla jednak, że publiczność jest spragniona możliwości pójścia na tradycyjny koncert i obcowania z muzyką, dzięki czemu – po zakończeniu przymusowego przestoju – branża muzyczna może przeżyć prawdziwy boom.