News powiązane z oczyszczanie

2019-12-03 | 05:00
Uroda
Polki zapominają o właściwej pielęgnacji skóry. Wzorem Koreanek – jej podstawą powinno być regularne oczyszczanie News powiązane z oczyszczanie

Polki zapominają o właściwej pielęgnacji skóry. Wzorem Koreanek – jej podstawą powinno być regularne oczyszczanie

Marta Krupińska, autorka książki „#Polish beauty. Przewodnik naturalnej pielęgnacji dla Polek”, zwraca uwagę na to, że demakijaż to jeden z kluczowych, choć często bagatelizowanych elementów codziennej pielęgnacji skóry. Wykonywany rano i wieczorem odświeża, chroni i przygotowuje cerę na lepsze wchłonięcie kolejnych kosmetyków. Dlatego też idąc za przykładem Koreanek, pierwszym i najważniejszym krokiem w codziennym dbaniu o skórę jest odpowiednie jej oczyszczenie z wszelkich zanieczyszczeń, zarówno tych pochodzących z powietrza, jak i z pozostałości makijażu, potu czy sebum. By nie wysuszyć skóry, trzeba do tego używać naturalnych olejków lub preparatów z naturalnych składników.
więcej
2014-08-11 | 06:30
Uroda
Większość kobiet nieprawidłowo oczyszcza skórę twarzy

Większość kobiet nieprawidłowo oczyszcza skórę twarzy

90 proc. Polek nieprawidłowo oczyszcza skórę twarzy. Zamiast łagodnych mleczek lub płynów micelarnych panie używają mydła, które wysusza i podrażnia naskórek. Polki zapominają także o stosowaniu toniku. Tymczasem źle oczyszczona skóra traci zdrowy koloryt i szybciej się starzeje.
więcej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Zdrowie

Kinga Zawodnik: Widziałam cierpienie osób chorych na raka z bliska. Mój tata niedawno zmarł na nowotwór

Prowadząca program TVN Style „Dieta czy cud?” zwraca uwagę, że regularne i kompleksowe badania specjalistyczne mogą uratować życie. Umożliwiają bowiem dokładną kontrolę stanu zdrowia i – w razie jakichkolwiek nieprawidłowości – szybką reakcję. Kinga Zawodnik zachęca także do wykonywania profilaktycznego samobadania piersi, dzięki któremu możliwe jest wczesne wykrycie choroby nowotworowej. Tłumaczy, że wie, jak ważne w przypadku raka jest natychmiastowe podjęcie leczenia, ponieważ jej tata zmagał się z nim przez długi czas.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Gwiazdy

Siostry ADiHD: Chcemy stworzyć kolejny wspólny biznes i wiemy, że się w nim dogadamy. Do tej pory wiele wspólnie osiągnęłyśmy

Milena i Ilona Krawczyńskie lubią ze sobą współpracować i nie wyobrażają sobie odrębnych ścieżek zawodowych. Łączy je niezwykle silna więź. Wiedzą, że jako siostry zawsze mogą na siebie liczyć, choć czasem mają zupełnie różne zdania na jakiś temat. Wspierają się nawzajem, są wobec siebie lojalne i mają świadomość, że razem mogą dużo więcej.

Muzyka

Agnieszka Hyży: Branża eventowa mocno odczuła pandemię i pewnie długo będzie się odbudowywać. Organizatorzy nadal nie chcą brać odpowiedzialności za duże wydarzenia

Dziennikarka przyznaje, że pandemia koronawirusa znacząco osłabiła branżę eventową. Znaczna część społeczeństwa nadal boi się uczestniczyć w imprezach i wydarzeniach kulturalnych. Ludzie w obawie przed zarażeniem unikają tłumnych zgromadzeń. Ponadto izolacja pokazała im, że mogą spędzić czas inaczej niż dotychczas – na przykład odpoczywając na łonie natury. Agnieszka Hyży w ostatnich miesiącach skupiła się na pracy i udoskonalaniu wirtualnego wydawnictwa How2, którego jest prezesem.

Regionalne - Dolnośląskie

Ruch turystyczny we Wrocławiu o połowę mniejszy niż w sezonie 2019. Miasto w kampaniach zachęca turystów do przyjazdu i realizacji bonu na wakacje w Polsce

– Obłożenie atrakcji turystycznych, restauracji i barów kształtuje się między 45 a 60 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku – mówi Radosław Michalski, dyrektor Biura Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego we Wrocławiu. Promocja miasta w okresie lockdownu bazowała na wirtualnych spacerach, które obejrzało ponad milion widzów, a obecnie do odwiedzenia Wrocławia mają zachęcać turystów kolejne kampanie skierowane nie tylko do Polaków, ale także do Niemców i Czechów.