News powiązane z skureczność kosmetyków

2017-09-12 | 06:00
Uroda
Niska skuteczność i krótka trwałość kosmetyków naturalnych to mit. W produkcji tych preparatów nastąpił olbrzymi postęp News powiązane z skureczność kosmetyków

Niska skuteczność i krótka trwałość kosmetyków naturalnych to mit. W produkcji tych preparatów nastąpił olbrzymi postęp

Polacy coraz chętniej sięgają po kosmetyki na bazie naturalnych składników, bezpieczne dla zdrowia i urody oraz przyjazne środowisku. Coraz więcej osób zwraca również uwagę na to, czy określone preparaty były testowane na zwierzętach. Wciąż istnieje jednak spora grupa osób nieprzekonanych, które sugerują się nieprawdziwymi opiniami na temat. Eksperci rozwiewają wszelkie wątpliwości: kosmetyki naturalne są równie skuteczne jak konwencjonalne, są równie trwałe – tyle, że używa się w nich bezpiecznych konserwantów.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.