News powiązane z torebki

2023-03-21 | 06:27
Moda
PLICH: Czuję potrzebę, żeby swoimi działaniami wesprzeć ukraińskich projektantów. Kilka wybranych brandów będę więc sprzedawał i promował w swoim atelier News powiązane z torebki

PLICH: Czuję potrzebę, żeby swoimi działaniami wesprzeć ukraińskich projektantów. Kilka wybranych brandów będę więc sprzedawał i promował w swoim atelier

Projektant chce wyciągnąć pomocną dłoń do swoich ukraińskich kolegów i koleżanek po fachu, bo uważa, że w tych trudnych momentach trzeba ich wspierać. Po wybuchu wojny kariera projektantów mody i twórców z Ukrainy zawisła na włosku. Jedni zawiesili działalność, inni nadal tworzą, dlatego warto ich promować i otworzyć im nowe rynki zbytu. W swoim atelier PLICH będzie prezentował chociażby unikalne jedwabne apaszki z wyjątkowymi nadrukami i grafikami świętych. Jak przekonuje, to nie tylko towar wysokiej jakości, ale również doskonałe uzupełnienie jego autorskich stylizacji.
więcej
2018-03-23 | 06:00
Moda
Mniejsze torebki oraz plecaki wśród najmodniejszych dodatków na nadchodzący sezon

Mniejsze torebki oraz plecaki wśród najmodniejszych dodatków na nadchodzący sezon

W tym sezonie na topie będą mniejsze torebki, w tym te o geometrycznych kształtach, m.in. modele w kształcie koła. Wbrew pozorom są one całkiem pojemne, a dzięki opływowym kształtom wyglądają lekko, kobieco i pasują do wielu różnych stylizacji. Projektanci po raz kolejny odświeżają i unowocześniają propozycje, które znamy od lat, wśród nich chociażby plecaki.
więcej
2014-11-26 | 06:45
Moda
Sabrina Pilewicz: projektuję torebki dla spełnionych, szczęśliwych kobiet

Sabrina Pilewicz: projektuję torebki dla spełnionych, szczęśliwych kobiet

Torebka musi pasować do stylu i charakteru modelki, która ją reklamuje – uważa Sabrina Pilewicz. Projektantka kieruje się tą zasada, wybierając ambasadorki swoich produktów. Twarzą kampanii ostatniej kolekcji Sabriny Pilewicz została topmodelka Kamila Szczawińska, którą projektantka uważa za uosobienie idei la vita è bella. Do udziału w świątecznej kampanii reklamowej Pilewicz zaprosiła natomiast Rozalię Mancewicz i jej siostry, które mają podkreślić rodzinny charakter świąt Bożego Narodzenia.
więcej
2014-10-31 | 06:30
Moda
Wittchen: Wszystkie nasze torebki w Lidlu zostały wyprzedane. Udało nam się trafić do klientów z klasy średniej

Wittchen: Wszystkie nasze torebki w Lidlu zostały wyprzedane. Udało nam się trafić do klientów z klasy średniej

Na początku października w sklepach Lidl dostępne były skórzane torebki Wittchen w promocyjnych cenach. Każdą można było kupić za 249 zł, podczas gdy w salonie firmowym Wittchen kosztują one dwa razy więcej. Akcja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem klientek, które ustawiały się w kolejkach już przed otwarciem sklepu.
więcej
2014-04-17 | 06:15
Moda
Topmodelka Kamila Szczawińska promuje nową kolekcję torebek Sabriny Pilewicz

Topmodelka Kamila Szczawińska promuje nową kolekcję torebek Sabriny Pilewicz

Nowa kolekcja torebek Sabriny Pilewicz nazwana została "La vita è bella” – życie jest piękne. Nazwy projektów zostały zainspirowane włoskimi miastami i architekturą. Ambasadorką kolekcji jest topmodelka Kamila Szczawińska.
więcej
2014-03-31 | 07:30
Moda
Joanna Przetakiewicz wprowadza własną linię torebek

Joanna Przetakiewicz wprowadza własną linię torebek

Wkrótce po poinformowaniu o wprowadzeniu nowej linii ubrań Fit, dom mody La Mania zapowiedział, że uzupełni swoją ofertę o własną linię akcesoriów. Wśród nich znajdą się przede wszystkim torebki oraz biżuteria. Joanna Przetakiewicz, dyrektor kreatywna modowej firmy, przyznaje, że przy tworzeniu kolekcji torebek nie dopuszczała żadnego kompromisu jakościowego, dlatego prace nad kolekcją trwały ponad rok.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Szkoły zawodowe coraz popularniejsze. Wybiera je już prawie 60 proc. uczniów po podstawówce

Po latach zaniedbania i niedofinansowania szkolnictwo zawodowe zaczyna się cieszyć w Polsce rosnącą popularnością. Jak podaje MEiN, obecnie 58,5 proc. młodych ludzi po szkole podstawowej wybiera kształcenie branżowe i techniczne. To dobra wiadomość dla firm, dla których niedobór wykwalifikowanych kadr o odpowiednich kompetencjach jest jedną z głównych bolączek. – Naszą rolą – biznesu i pracodawców – jest wspomaganie szkolnictwa zawodowego, żeby tworzyć warunki do nauczania przedmiotów technicznych na najnowszych technologiach i sprzęcie – podkreśla Michał Walczak z Festool Polska.

Handel

E-handel coraz bardziej ekologiczny. InPost umożliwi sprawdzanie oszczędzonego śladu węglowego na każdej paczce

Branża kurierska mocno stawia na zielone formy dostawy. Temu służyć ma chociażby elektryfikacja flot samochodów dostawczych, których przybywa na polskich drogach, ale wciąż zbyt wolno. Druga kwestia to dostawy do punktów odbioru i automatów paczkowych. Jak wskazuje InPost, kurier jest w stanie w tym samym czasie dostarczyć do nich dziesięciokrotnie więcej paczek niż w przypadku dowozów do domów. To z kolei oznacza mniejsze korki i ograniczenie emisji spalin. Nadający i odbierający w Paczkomatach przesyłki niedługo w aplikacji będą mogli sprawdzić, jaki jest ślad węglowy poszczególnych transakcji i jak wypada to na tle innych form dostawy.

Media

Sylwia Gliwa: Kocham kino, szczególnie filmy dokumentalne. A telewizję oglądam maksymalnie raz w miesiącu

Aktorka podkreśla, że jest prawdziwą kinomaniaczką, a na wielkim ekranie najbardziej lubi oglądać dramaty i biografie. Jest też wielką fanką dobrych dokumentów, które ukazują realia otaczającego nas świata i problemy ludzi z różnych grup społecznych, przez co uczą widzów empatii, wyrozumiałości i spojrzenia na daną sprawę z zupełnie innej perspektywy. Takie filmy często są szokujące i bezkompromisowe, ale dzięki temu jeszcze bardziej wciągają.