News powiązane z torebki

2023-03-21 | 06:27
Moda
PLICH: Czuję potrzebę, żeby swoimi działaniami wesprzeć ukraińskich projektantów. Kilka wybranych brandów będę więc sprzedawał i promował w swoim atelier News powiązane z torebki

PLICH: Czuję potrzebę, żeby swoimi działaniami wesprzeć ukraińskich projektantów. Kilka wybranych brandów będę więc sprzedawał i promował w swoim atelier

Projektant chce wyciągnąć pomocną dłoń do swoich ukraińskich kolegów i koleżanek po fachu, bo uważa, że w tych trudnych momentach trzeba ich wspierać. Po wybuchu wojny kariera projektantów mody i twórców z Ukrainy zawisła na włosku. Jedni zawiesili działalność, inni nadal tworzą, dlatego warto ich promować i otworzyć im nowe rynki zbytu. W swoim atelier PLICH będzie prezentował chociażby unikalne jedwabne apaszki z wyjątkowymi nadrukami i grafikami świętych. Jak przekonuje, to nie tylko towar wysokiej jakości, ale również doskonałe uzupełnienie jego autorskich stylizacji.
więcej
2018-03-23 | 06:00
Moda
Mniejsze torebki oraz plecaki wśród najmodniejszych dodatków na nadchodzący sezon

Mniejsze torebki oraz plecaki wśród najmodniejszych dodatków na nadchodzący sezon

W tym sezonie na topie będą mniejsze torebki, w tym te o geometrycznych kształtach, m.in. modele w kształcie koła. Wbrew pozorom są one całkiem pojemne, a dzięki opływowym kształtom wyglądają lekko, kobieco i pasują do wielu różnych stylizacji. Projektanci po raz kolejny odświeżają i unowocześniają propozycje, które znamy od lat, wśród nich chociażby plecaki.
więcej
2014-11-26 | 06:45
Moda
Sabrina Pilewicz: projektuję torebki dla spełnionych, szczęśliwych kobiet

Sabrina Pilewicz: projektuję torebki dla spełnionych, szczęśliwych kobiet

Torebka musi pasować do stylu i charakteru modelki, która ją reklamuje – uważa Sabrina Pilewicz. Projektantka kieruje się tą zasada, wybierając ambasadorki swoich produktów. Twarzą kampanii ostatniej kolekcji Sabriny Pilewicz została topmodelka Kamila Szczawińska, którą projektantka uważa za uosobienie idei la vita è bella. Do udziału w świątecznej kampanii reklamowej Pilewicz zaprosiła natomiast Rozalię Mancewicz i jej siostry, które mają podkreślić rodzinny charakter świąt Bożego Narodzenia.
więcej
2014-10-31 | 06:30
Moda
Wittchen: Wszystkie nasze torebki w Lidlu zostały wyprzedane. Udało nam się trafić do klientów z klasy średniej

Wittchen: Wszystkie nasze torebki w Lidlu zostały wyprzedane. Udało nam się trafić do klientów z klasy średniej

Na początku października w sklepach Lidl dostępne były skórzane torebki Wittchen w promocyjnych cenach. Każdą można było kupić za 249 zł, podczas gdy w salonie firmowym Wittchen kosztują one dwa razy więcej. Akcja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem klientek, które ustawiały się w kolejkach już przed otwarciem sklepu.
więcej
2014-04-17 | 06:15
Moda
Topmodelka Kamila Szczawińska promuje nową kolekcję torebek Sabriny Pilewicz

Topmodelka Kamila Szczawińska promuje nową kolekcję torebek Sabriny Pilewicz

Nowa kolekcja torebek Sabriny Pilewicz nazwana została "La vita è bella” – życie jest piękne. Nazwy projektów zostały zainspirowane włoskimi miastami i architekturą. Ambasadorką kolekcji jest topmodelka Kamila Szczawińska.
więcej
2014-03-31 | 07:30
Moda
Joanna Przetakiewicz wprowadza własną linię torebek

Joanna Przetakiewicz wprowadza własną linię torebek

Wkrótce po poinformowaniu o wprowadzeniu nowej linii ubrań Fit, dom mody La Mania zapowiedział, że uzupełni swoją ofertę o własną linię akcesoriów. Wśród nich znajdą się przede wszystkim torebki oraz biżuteria. Joanna Przetakiewicz, dyrektor kreatywna modowej firmy, przyznaje, że przy tworzeniu kolekcji torebek nie dopuszczała żadnego kompromisu jakościowego, dlatego prace nad kolekcją trwały ponad rok.
więcej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.