Newsy

Topmodelka Kamila Szczawińska promuje nową kolekcję torebek Sabriny Pilewicz

2014-04-17  |  06:15
Mówi:Sabrina Pilewicz (projektantka)
Kamila Szczawińska (modelka)
Charlize Mystery (blogerka)
  • MP4
  • Nowa kolekcja torebek Sabriny Pilewicz nazwana została "La vita è bella” – życie jest piękne. Nazwy projektów zostały zainspirowane włoskimi miastami i architekturą. Ambasadorką kolekcji jest topmodelka Kamila Szczawińska.

    Powstało sześć nowych modeli, a cała kolekcja to hołd dla życia, w którym zachowujemy równowagę, czyli mamy czas na przyjaciół,  rodzinę, siebie i na pracę. Zainspirowała mnie Kamila Szczawińska, która została twarzą mojej nowej kolekcji – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Sabrina Pilewicz, projektantka.

    W centrum artystycznych zainteresowań projektantki znajdują się od lat Włochy. Pilewicz za niedościgniony wzór w szyciu torebek uznaje włoską szkołę.

    Włochy są zdecydowanie kolebką, tam można znaleźć wszystko, jeżeli chodzi o szycie toreb. Jest ta elegancja, włoskie powietrze, które mnie inspiruje. Formy czerpię z architektury. I jeżeli chodzi o skóry, okucia, to sprowadzam je z najlepszych garbarni we Włoszech. Wszystko musi być dla mnie najlepsze, ponieważ jestem perfekcjonistką i absolutna detalistką – mówi Pilewicz.

    W pokazie wzięła udział m.in. Kamila Szczawińska, ambasadorka nowej kolekcji torebek.

    To jest dla mnie zaszczyt,i bardzo się cieszę, że moje życie jest na tyle ciekawe, że jest w stanie jeszcze kogoś zainspirować do stworzenia czegoś wspaniałego, takiego jak kolekcja torebek. Mój ulubiony model to jest Napoli. Jest to torebka shopper bag, która mieści w sobie wszystko. Jako mama dwójki dzieci muszę mieć ze sobą zawsze mokre chusteczki, jakieś ubranie na zmianę, soczek, banana, notesik, coś do porysowania, jakąś zabawkę, więc tutaj jestem w stanie pomieścić wszystko – mówi topmodelka.

    Torebki Sabriny Pilewicz od dawna ceni również Charlize Mystery. Blogerka przyznaje, że uważa swoją koleżankę za najlepszą projektantkę torebek. Na uroczystości Mystery zaprezentowała torebkę, którą designerka zaprojektowała specjalnie dla niej.

    Jest to torebka z nowej kolekcji, którą wzięłam dzisiaj na premierę. Sabrina zaprojektowała ją dla mnie bez konsultacji ze mną. Idealnie trafiła w moje kolory, bo dobrze mnie zna i wie, co lubię. Jest to biel i czerń, czyli moje ulubione barwy. I z tego, co wiem, nie będzie jej w sprzedaży, więc bardzo mnie cieszy, że mam taką niepowtarzalną torebkę – mówi Charlize Mystery.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Żywienie

    Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

    Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

    Handel

    Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

    Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

    Moda

    Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

    Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.