Newsy

Agata Młynarska: W ogóle nie interesują mnie medialne rozwody. Sama byłam ofiarą takiej medialnej piany i wiem, że to jest bardzo przykre

2019-04-04  |  06:23

Dziennikarka podkreśla, że rozstania znanych par zazwyczaj budzą dużo emocji i wywołują ogromne zainteresowanie mediów. W show-biznesie trudno się rozstać z klasą, po cichu i bez publicznego prania brudów. Najczęściej wszystko rozgrywa się na oczach milionów osób. Skłóceni partnerzy wzajemnie się oskarżają, czasami toczą też publiczną walkę o dzieci czy podział majątku. Dziennikarka sama przez to przechodziła, gdy rozpadały się jej małżeństwa, i przyznaje, że kosztowało ja to wiele nerwów i nieprzespanych nocy. 

Agata Młynarska wyjaśnia, że chętnie komentuje czyjeś dokonanie zawodowe, ale do życia prywatnego nie lubi się wtrącać. Dlatego też nie zamierza komentować medialnych rozwodów ani stawać po żadnej ze stron.

– Mnie w ogóle nie interesują medialne rozwody, nie rozumiem tego pojęcia. Na pewno nie zamierzam niczego takiego komentować. Sama byłam ofiarą takiej medialnej piany, która pojawiła się w momencie, kiedy się rozstawałam. Nie jest to nic miłego ani dla tych osób, które się rozstają, ani dla tych, które to czytają. To jest bardzo niskie i tak naprawdę bardzo raniące bohaterów tego przykrego zajścia, jakim jest rozwód, rozstanie. Jest to okropne – mówi agencji Newseria Agata Młynarska.

Dziennikarka podkreśla, że dla każdego rozwód czy rozstanie po wielu latach spędzonych razem jest traumą. Wiąże się z wieloma skrajnymi emocjami, a redaktorzy plotkarskich gazet i portali internetowych dodatkowo je podsycają kolejnymi artykułami, które czasem nie mają nic wspólnego z rzeczywistością, a tylko szargają dobre imię bohaterów i ich rodzin.

– Wydaje mi się, że znane osoby, które się rozstają, rozwodzą na oczach wszystkich, muszą strasznie cierpieć i jest to dla nich na pewno bardzo nieprzyjemne. Nie mają w ogóle wpływu na to, co o nich piszą. A wydaje mi się, że to bardzo źle świadczy o tych, którzy piszą, że się wtrącają i wchodzą z butami w życie osobiste ludzi, którzy są znani i budzą ciekawość. Sama przez to przeszłam i bardzo tego nie popieram, nie akceptuję, uważam, że to jest po prostu pozbawione klasy – mówi Agata Młynarska.

Media szukają sensacji i chętnie komentują miłosne perypetie znanych osób, ale gwiazdy często też same wystawiają się na świecznik i dostarczają im informacji, publikując kontrowersyjne treści na swoich kontach społecznościowych czy udzielając wywiadów, w których opowiadają o życiu prywatnym.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Gwiazdy

Gala Złote Spinacze 2019

Film

Marta Żmuda Trzebiatowska: Na rolę w filmie „Mowa ptaków” czekałam 10 lat. Wcześniej nie byłam na nią gotowa

Aktorka podkreśla, że dopiero po roli w filmie „Mowa ptaków” w reżyserii Xawerego Żuławskiego czuje się spełniona jako aktorka. Jej zdaniem kwintesencją zawodu, który wykonuje, są bowiem role trudne i niejednoznaczne, takie, które wymagają poświęceń, a nawet diametralnej zmiany sposobu myślenia. Jako aktorce zależy jej na tym, by pokazywać widzom różne swoje oblicza, jest więc dumna z tego, że udało jej się zagrać w produkcji, która intryguje i budzi skrajne emocje.

Handel

Na tegoroczne święta Polacy wydadzą średnio 1,7 tys. zł. Tylko co trzeci zamierza na nich oszczędzać

Do świąt Bożego Narodzenia pozostało mniej niż półtora miesiąca. Na ich organizację w tym roku najwięcej – ponad 2 tys. zł – zamierzają przeznaczyć rodziny z dziećmi – wynika z Barometru Providenta. Większość badanych, bo aż 84 proc., zapowiada, że sfinansuje świąteczne wydatki z bieżącego budżetu, a tylko 4 proc. przyznaje, że pomogą im w tym środki z programów socjalnych. 80 proc. Polaków spodziewa się znaleźć pod choinką prezenty, a wśród najbardziej pożądanych są biżuteria, perfumy, kosmetyki, elektronika i małe AGD.

 

Media i PR

Taśmowe oglądanie seriali staje się coraz częstsze. Korzystają na tym platformy internetowe

Trwająca moda na taśmowe oglądanie seriali czasami przybiera coraz większą skalę. Internauci licytują się między sobą na liczbę obejrzanych odcinków za jednym zamachem. – Osoby, które są wysoko zbingowane, będą siedziały przed telewizorem, tabletem czy komórką nawet i kilka godzin bez przerwy – mówi Anna Jupowicz-Ginalska z Uniwersytet Warszawskiego. Widać to także w badaniach. Dla co trzeciego Polaka w wieku 9–55 lat dominującym stylem jest oglądanie wielu odcinków serialu z rzędu. Seryjnymi oglądaczami są częściej kobiety (39 proc.), rzadziej mężczyźni (30 proc.) – wynika z badania IQS przeprowadzonego w ubiegłym roku.​