Newsy

Agnieszka Popielewicz w nowym programie pokaże rodziny gwiazd. W pierwszym odcinku wystąpi rodzina Margaret

2014-03-13  |  07:10
Mówi:Agnieszka Popielewicz
Funkcja:prezenterka telewizyjna
Firma:Telewizja Polsat
  • MP4
  • Agnieszka Popielewicz została gospodynią nowego programu Polsat Cafe „Super Rodzinka”. Gośćmi talk-show będą gwiazdy oraz ich najbliżsi. Gościem pierwszego odcinka będzie blogerka i piosenkarka Margaret.

    „Super Rodzinka” to rodzinny, sympatyczny, ciepły program, w którym chcemy pokazać życie gwiazd od kulis. Pojawią się mamy, ojcowie, babcie, dziadkowie, rodzeństwo. Chcemy posłuchać o dzieciństwie sławnych ludzi z perspektywy ich najbliższych. Nie gonimy za sensacją, za plotkami, wszystko odbywa się za przyzwoleniem gwiazdy – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Agnieszka Popielewicz, gospodyni programu.

    Jak podkreśla dziennikarka, gwiazdy reagowały bardzo różnie na propozycję wzięcia udziału w programie. Niektórzy zgadzali się bez oporów, większość musiała jednak decyzję podjąć wspólnie z najbliższymi.

    To jest decyzja całej rodziny, wszyscy muszą wyrazić zgodę na występ w programie. Ale myślę, że gwiazdy wiedzą, że w Polsat Cafe nie chcemy im zrobić krzywdy i że chcemy ich pokazać od jak najlepszej strony – mówi Popielewicz.

    Emisja programu „Super Rodzinka” w poniedziałki o godzinie 21.00 na antenie Polsat Cafe. Agnieszkę Popielewicz można również oglądać jako prowadzącą kulisy  „Tańca z gwiazdami" w każdy piątek o 20.00 w Telewizji Polsat.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Konsument

    Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

    Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

    Handel

    Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

    Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

    Teatr

    Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

    Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.