Mówi: | Anna Cieślak |
Funkcja: | aktorka |
Anna Cieślak: Zuza Grabowska ma w sobie godność, ciepło, szlachetność i spokój. Na planie „Rafiego” opiekowała się ludźmi, zawsze miała czas dla innych
Aktorka przyznaje, że nieco obawiała się spotkania z Zuzanną Grabowską i Pawłem Domagałą. Szybko się jednak okazało, że te obawy były bezpodstawne. Kiedy bowiem wszyscy troje stanęli na planie serialu „Rafi”, opartego na pomyśle znanego małżeństwa, a realizowanego dla Polsat Box Go, szybko nawiązali dobry kontakt. Annie Cieślak niezwykle zaimponowała przede wszystkim ich wrażliwość i empatia.
– Cieszę się, że mogłam się spotkać na planie z Zuzą, bo wcześniej nigdy razem nie pracowałyśmy. Fajnie było na nią patrzeć, dlatego że mam w pamięci doświadczenie pracy razem z jej mamą, Anią Tomaszewską, która jest wspaniałą aktorką, pracującą na co dzień w teatrze w Krakowie. I jest też w Zuzie właśnie dużo jej mamy – mówi agencji Newseria Lifestyle Anna Cieślak.
Na planie „Rafiego” aktorki szybko złapały nić porozumienia. Anna Cieślak podkreśla, że ceni Zuzannę Grabowską nie tylko za trafne pomysły, kreatywność i pracowitość, ale także za umiejętne pogłębianie i utrwalanie relacji z innymi osobami.
– Zuza jest bardzo dobrym człowiekiem i poza tym, że grała główną rolę, to na planie opiekowała się ludźmi, zawsze miała czas i przestrzeń na to, żeby zauważyć, czy wszyscy mają się dobrze, a to się nie zdarza często. Zuzka ma w sobie fajną godność, ciepło, szlachetność i spokój – mówi aktorka.
Zdaniem Anny Cieślak Zuzanna Grabowska i Paweł Domagała to niezwykle zgrany duet, nie tylko w życiu prywatnym, ale i w pracy. Kibicuje więc im kolejnym projektom i ma nadzieję, że będą mieli jeszcze okazję wspólnie pracować.
– Paweł oczywiście jest cudownym freakiem, bo jak wiemy, jest nie tylko aktorem, ale również muzykiem, wokalistą, więc to jest potrójna wrażliwość. I trochę bałam się tego spotkania, a okazało się, że jest ono takie po prostu i oni bardzo dbają i starają się o to, żeby takie właśnie było. I to razem daje łagodną, przyjazną atmosferę, której myślę, że dzisiaj wszyscy potrzebujemy – dodaje.
Czytaj także
- 2024-11-21: Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
- 2024-11-08: Spadek sprzedaży detalicznej może się okazać tymczasowy. Konsumenci dalej są skłonni do dużych zakupów
- 2024-11-04: Resort rolnictwa chce uporządkować kwestię dzierżawy rolniczej. Dzierżawcy mają zyskać dostęp do unijnych dopłat
- 2024-11-19: Rozwój rolnictwa kluczowy dla przetrwania Ukrainy. Odpowiada ono za ponad 60 proc. dochodów z eksportu
- 2024-11-07: Eksport produktów spożywczych z Polski spowalnia. Producentom coraz trudniej konkurować niższą ceną
- 2024-11-04: Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
- 2024-10-29: Technologia wirtualnych bliźniaków rewolucjonizuje produkcję w firmach. Pomaga im też ograniczać ślad węglowy produktów
- 2024-11-13: Dekarbonizacja jest wyzwaniem dla firm przemysłowych. Wymaga zmian w całym łańcuchu dostaw
- 2024-11-20: Bezpieczeństwo żywnościowe 10 mld ludzi wymaga zmian w rolnictwie. Za tym pójdą też zmiany w diecie
- 2024-11-15: Anna Lewandowska: Są aż trzy odsłony „Czerwonego dywanu” w „Pytaniu na śniadanie”. Ten punkt naszego programu ma bardzo dobrą oglądalność
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.