Newsy

Anna Dereszowska: Kevin Spacey to mój cudowny prezent urodzinowy

2014-03-28  |  07:20
Anna Dereszowska i Arkadiusz Jakubik mieli okazję współpracować z Kevinem Spacey'em przy realizacji cyklu reklam dla banku WBK. Polacy chwalą amerykańskiego aktora za skromność, otwartość i bezpretensjonalność w kontakcie z innymi. Reżyserem reklam z udziałem Dereszowskiej oraz Jakubika jest Wojciech Smarzowski.

Wielka klasa, naprawdę wielka klasa. Spacey znalazł czas dzień po zdjęciach, by przyjść na wspólną kolację, porozmawiać, pośmiać się. Nie stwarzał żadnego dystansu, ale był jednocześnie skupiony na swojej pracy, wiedział, po co tu przyjechał. Cudowne spotkanie, cudowny prezent urodzinowy – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Dereszowska, która spotkała się z aktorem właśnie w dniu swoich urodzin.

Podczas jednej z imprez dla banku WBK, którą prowadziła Dereszowska, aktorka dowiedziała się, że Spacey przyleci do Polski na początku stycznia. Gwiazda nie podejrzewała wtedy, że będzie miała okazję zagrać z amerykańskim aktorem w reklamie.

Pomyślałam: Boże, byłoby cudownie, gdybym mogła przyjechać choć na chwilę, uścisnąć mu dłoń, zrobić sobie zdjęcie, wziąć autograf dla mojej siostry. Następnego dnia otrzymałam telefon z propozycją. To wielka przyjemność, taka wisienka na torcie, po ponad 10 latach pracy dostać prezencik w postaci spotkania z Kevinem Spacey'em na planie. Cudownie by było, gdyby poszło coś za tym dalej, ale oczywiście mimo tego, że noszę wysokie szpilki, twardo stąpam po ziemi i zdaję sobie sprawę, gdzie się na tej ziemi znajduję. Ale mam nadzieję, że takich spotkań jeszcze trochę w życiu mnie czeka – dodaje aktorka.

W klipie, w którym występuje Arkadiusz Jakubik, Kevin Spacey spotyka się z aktorem w szatni na siłowni.

Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu jest to osoba, która nie stwarza takiego dystansu, nie stawia takiej pleksi przed sobą, otaczając się gromadą ochroniarzy. To niebywale sympatyczny, prostolinijny, słuchający drugiej osoby człowiek. Miałem tę ogromną przyjemność, że kilka razy rozmawialiśmy prywatnie w przerwach pomiędzy ujęciami i facet jest naprawdę ciekawy tego, co się dzieje u drugiej osoby. Chce się czegoś dowiedzieć, patrzy głęboko w oczy i przede wszystkim słucha – mówi Arkadiusz Jakubik.

Kevin Spacey zainteresował się filmami Wojciecha Smarzowskiego. Reżyser wręczył aktorowi kopie wszystkich swoich filmów. Ponadto Amerykanin poprosił nawet Jakubika o płytę jego zespołu Dr Misio.

Nie rozmawialiśmy o kinematografii, ani amerykańskiej, ani polskiej, tylko o muzyce. Bo ja jakoś tak palnąłem, że jedną z moich pasji oprócz zawodu aktora czy reżyserowania w teatrze i filmie jest ostatnio przede wszystkim muzyka i mój zespół Dr Misio. Strasznie się tym zainteresował. Nawet poprosił mnie o płytę. Kiedy opowiadałem mu o zespole, zobaczyłem taki błysk w jego oczach. Zdaję się, że paru jego kolegów założyło swoje zespoły. Może Kevin Spacey pójdzie ich śladem i też założy swoją kapelę – mówi Jakubik.

W pozostałych spotach WBK wystąpili m.in. Paweł Szajda, Iwona Wszołkówna oraz Robert Wabich. W następnym klipie, który będzie promował kredyt gotówkowy, ze Spacey'em wystąpi Aleksandra Kisio.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.