Newsy

Anna Puślecka: mogę być ubrana na luzie, ale absolutnie nie w dres

2017-02-17  |  06:45

Dziennikarka bardzo rzadko, także w domu, wkłada na siebie dres. Twierdzi, że nawet w stylizacjach o bardziej swobodnym charakterze unika tej części garderoby.

Anna Puślecka lubi ubrania w kobiecym, choć nieco nonszalanckim stylu. Chętnie wkłada zarówno eleganckie marynarki, jak i skórzane kurtki w rockowym stylu połączone ze zwiewnymi sukienkami. Często wybiera stylizacje na luzie, nawet wtedy jednak dba, by strój nie sprawiał wrażenia bylejakości. Bardzo rzadko, nawet na co dzień, zakłada popularny wśród Polek dres.

Czasami mi się zdarza, że schodzę do sklepiku swojego osiedlowego w dresie, ale wtedy przemykam. To jest jednak naprawdę bardzo rzadko – mówi Anna Puślecka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziennikarka ma także sprawdzony look na czerwony dywan. Twierdzi, że przygotowanie takiej stylizacji jest bardzo proste, wystarczy jedwabna koszula, dżinsy lub skórzane spodnie oraz pasujący do całości żakiet.

 Gram dodatkami, czyli bardzo wyraziste buty, torebka, biżuteria i wtedy wygląda się super – mówi Anna Puślecka.

Zaznacza, że taki gotowy zestaw jest jej niezbędny. Na pokazy mody czy inne imprezy branżowe przychodzi bowiem zazwyczaj po całym dniu pracy, nie ma więc czasu na długie myślenie nad stylizacją.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.