Newsy

Avon liczy na większą sprzedaż perfum dzięki współpracy z Weroniką Rosati

2014-03-03  |  06:55

Weronika Rosati dołączyła do grona ambasadorek firmy kosmetycznej Avon. Aktorka została twarzą nowego zapachu Avon o nazwie „Femme”. Producent reklamuje je jako perfumy przeznaczone dla kobiety niezależnej, emocjonalnej i nieszablonowej. Avon liczy, że współpraca z aktorką zwiększy ich sprzedaż.

 Bardzo cieszymy się ze współpracy z Weroniką Rosati. Liczymy na to, że nowo wprowadzany na rynek zapach, o bardzo kobiecej nazwie „Femme”, która idealnie pasuje do wizerunku Weroniki, będzie cieszył się dużą popularnością i dobrymi wynikami sprzedaży – mówi Oksana Zharkova.

Perfumy, które promuje Weronika Rosati, zostały zamknięte we flakonie, którego kształt przypomina diament. W perfumach łączą się ze sobą zapachy soczystych owoców – brzoskwini, gruszki, grejpfruta – oraz delikatnej nuty fiołkowej i orchidei.

Oprócz Rosati z marką Avon związane są m.in. Joanna Koroniewska, Edyta Herbuś i Małgorzata Socha. W swoim artystycznym dorobku Rosati ma na koncie występy u boku takich gwiazd, jak Robert De Niro, Nick Nolte czy Dustin Hoffman.

 – Współpraca z lokalnymi gwiazdami i celebrytami jest dla nas bardzo ważna. Stają się one ambasadorami naszej marki, co pomaga nam dotrzeć z naszą ofertą produktową, zaprezentować klientom wszystkie korzyści, jakie wiążą się z naszymi produktami. Możemy dzięki temu komunikować się z klientami, używając lokalnego języka, odwołując się lokalnych uczuć, sympatii i sposobu postrzegania świata – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Oksana Zharkova, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska.

Perfumy sygnowane nazwiskiem Weroniki Rosati są już dostępne w sprzedaży. 

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.