Newsy

Cleo: marka Slavica bardzo dobrze się rozwija, planujemy kolejne kolekcje

2015-01-12  |  06:50

Cleo jest zadowolona z rozwoju marki Slavica, której jest współzałożycielką. Dotychczasowa kolekcja wkrótce poszerzy się o nowe wzory, niekoniecznie inspirowane polskim folkiem. Choć wokalistka na pierwszym miejscu nadal stawia muzykę, to podkreśla, że projektowanie dla marki Slavica jest spełnieniem jej marzeń.

Inspiracją do powstania marki Slavica były polskie stroje ludowe. Kolekcja koszulek, bluz i akcesoriów umiejętnie łączy tradycyjne, folkowe wzory ze współczesnymi krojami.

Nasza marka Slavica ma się bardzo dobrze. Wszystko zaczęło się od klimatu folkowego i pierwszych wzorów z naszej kolekcji Slavica. Najpierw były spódniczki, potem kolejne ubrania. Potem wszystko zaczęło trafiać na stronę Urbancity.pl, zaczęliśmy wprowadzać markę na rynek, a ona bardzo się spodobała – mówi Cleo w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Cleo przyznaje, że kolekcja jest spełnieniem jej marzeń, zawsze bowiem chciała stworzyć własną linię ubrań. Wokalistka twierdzi, że wkrótce poszerzy ofertę marki Slavica o kolejne projekty, nie podaje jednak konkretnego terminu. Projektuje tylko, gdy pozwala jej na to czas, bowiem na pierwszym miejscu stawia karierę muzyczną.

Na pewno znajdziecie T-shirty i bardzo ciekawe i dobre jakościowo bluzy. Nie wykluczmy nowych wzorów, i to nie tylko słowiańskich czy folkowych – zapowiada Cleo.

Marka Slavica zadebiutowała na rynku wiosną 2014 roku. Za projektowanie kolekcji odpowiedzialna była Cleo, a w doborze tkanin i rozwiązaniach krawieckich pomagała jej mama. W kolekcji znalazły się przede wszystkim spódniczka z elementami folkowymi, identyczna jak ta, w której wokalistka wystąpiła w teledysku do piosenki My Słowianie. Kolekcja szybko powiększyła się o koszulki, bluzy, spodnie i czapki z folkowymi nadrukami.

– Mam sentyment do tej spódniczki, ale powoli staram się od niej odchodzić. Po prostu dobrze mi się kojarzy, poza tym nasze folkowe wzory zawsze są takie energetyczne – mówi Cleo.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Partner sekcji zdrowie

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Kurowska: Kobiety są wobec siebie nielojalne. Powinnyśmy się wspierać nie tylko od święta

Aktorka została jedną z ambasadorek projektu Doroty Goldpoint – The Inner Power, który jest hołdem składanym dojrzałym i pewnym siebie kobietom. Joanna Kurowska tłumaczy, że wzięła udział w przedsięwzięciu, ponieważ chciałaby, aby kobiety w Polsce były dla siebie dobre, życzliwe i wspierały się wzajemnie. Jej zdaniem obecnie sytuacja przedstawia się odwrotnie. Panie często są wobec siebie nielojalne i cieszą się z porażek przyjaciółek.

Teatr

Andrzej Nejman: Kiedy zaczynałem być dyrektorem Teatru Kwadrat, to on właściwie się rozpadał, a aktorzy nie mieli gdzie grać

Aktor od lipca 2010 roku kieruje Teatrem Kwadrat. Tłumaczy, że gdy zaczynał pełnić funkcję dyrektora, instytucja znajdowała się w złym stanie finansowym i jej przyszłość była niepewna. W ciągu ostatnich 10 lat teatr ewoluował, zażegnał kryzys i zyskał miano jednego z najpopularniejszych w Warszawie. Nejman przyznaje, że wprowadzanie zmian i ulepszeń to wieloetapowy proces, który właściwie nigdy się nie kończy.

Problemy społeczne

Opieka psychiatryczna w Polsce zaczyna wychodzić z głębokiego kryzysu. Resort zdrowia znacząco zwiększył dostęp do psychiatrów

Niedofinansowanie, zła organizacja i brak lekarzy to główne bolączki polskiego systemu opieki psychiatrycznej. Dotyczy to zarówno leczenia dorosłych, jak również dzieci i młodzieży. Sytuacja jednak powoli się zmienia. Resort zdrowia realizuje pilotażowy projekt w opiece nad dorosłymi pacjentami, który już przynosi pierwsze efekty – znacząco zwiększył dostęp do psychiatrów. – Dzięki większym naborom na kierunek lekarski w ciągu czterech–pięciu lat powinien się zmniejszyć niedobór lekarzy, ale wciąż mamy niewykorzystany potencjał w postaci kadry psychologów – mówi Marek Balicki, zajmujący się reformą psychiatrii dorosłych.

 

Uroda

Mężczyźni coraz bardziej dbają o urodę. Podstawą pielęgnacji powinny być produkty oczyszczające

Zdaniem Marty Krupińskiej, autorki książki „#Polish beauty. Przewodnik naturalnej pielęgnacji dla Polek”, mężczyźni coraz bardziej dbają o swoją cerę. Szefowa działu urody „Elle” zaznacza, że męska pielęgnacja różni się od tej, którą na ogół stosują kobiety. Panowie używają znacznie mniejszej liczby preparatów. Ten, w który przede wszystkim powinni zainwestować, to dobry produkt oczyszczający. Pozwoli on usunąć ze skóry zanieczyszczenia i zaskórniki.