Newsy

Czerwone usta to wizytówka kobiety sukcesu

2014-01-30  |  06:40
Wizerunek jest ważnym czynnikiem w budowaniu kariery w biznesie. Kobiety na wyższych stanowiskach mogą podkreślić swoją pozycję w pracy, stosując jeden prosty a skuteczny trick – wyraźnie podkreślone usta. Poza tym makijaż typowej bizneswoman to przede wszystkim nieskazitelna cera i zawsze pomalowane rzęsy.

Świat biznesu to często pole do pokazania siły, gdzie wygląd, obok wiedzy i umiejętności, też pełni ważną rolę. Perfekcyjny makijaż, który podkreśli atuty kobiet, może skutecznie dodać im pewności siebie w pracy.

Najważniejsza w makijażu biznesowym jest cera. W zależności od rodzaju skóry zaleca się stosowanie podkładu rozświetlającego lub matującego.

Podkład należy dobierać bardzo skrupulatnie. Zachęcamy, by klientki testowały 2-3 konsystencje zanim wybiorą ten właściwy   mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Paweł Borkowski, wizażysta Douglas.

Perfekcyjna cera to również podkreślone przy pomocy bronzera rysy twarzy. Panie, które nie są przekonane do tego kosmetyku zawsze mogą użyć delikatniejszego różu.

Makijaż oka również jest istotnym elementem wizerunku kobiet, jednak w stylizacjach do pracy powinien być on stonowany. Nie powinno się zapominać o pomalowaniu rzęs, ale w pracy wystarczy, jak na powiekach znajdzie się delikatny, cielisty cień.

Dla kontrastu, subtelny makijaż oka warto przeciwstawić wyraźnemu kolorowi na ustach.

  Usta to taka wisienka na torcie. Każda kobieta może nałożyć sobie pomadkę w odcieniu czerwieni, dlatego też zachęcamy wielokrotnie panie, aby korzystały jednak z tego looku mocnych ust   tłumaczy Paweł Borkowski.

Perfekcyjny makijaż ust, szczególnie jeśli jest on w intensywnym kolorze, dopełnia się konturówką i poprzez nałożenie pomadki ochronnej przed użyciem szminki. Warto jednak pamiętać, że o ile na intensywny kolor ust w pracy mogą pozwolić sobie panie z wysoką pozycją, tak u kobiet na niższych stanowiskach czerwona szminka mogłaby zostać uznana za nietakt. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.