Mówi: | Paweł Borkowski |
Funkcja: | wizażysta |
Firma: | Douglas |
Czerwone usta to wizytówka kobiety sukcesu
Świat biznesu to często pole do pokazania siły, gdzie wygląd, obok wiedzy i umiejętności, też pełni ważną rolę. Perfekcyjny makijaż, który podkreśli atuty kobiet, może skutecznie dodać im pewności siebie w pracy.
Najważniejsza w makijażu biznesowym jest cera. W zależności od rodzaju skóry zaleca się stosowanie podkładu rozświetlającego lub matującego.
– Podkład należy dobierać bardzo skrupulatnie. Zachęcamy, by klientki testowały 2-3 konsystencje zanim wybiorą ten właściwy – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Paweł Borkowski, wizażysta Douglas.
Perfekcyjna cera to również podkreślone przy pomocy bronzera rysy twarzy. Panie, które nie są przekonane do tego kosmetyku zawsze mogą użyć delikatniejszego różu.
Makijaż oka również jest istotnym elementem wizerunku kobiet, jednak w stylizacjach do pracy powinien być on stonowany. Nie powinno się zapominać o pomalowaniu rzęs, ale w pracy wystarczy, jak na powiekach znajdzie się delikatny, cielisty cień.
Dla kontrastu, subtelny makijaż oka warto przeciwstawić wyraźnemu kolorowi na ustach.
Perfekcyjny makijaż ust, szczególnie jeśli jest on w intensywnym kolorze, dopełnia się konturówką i poprzez nałożenie pomadki ochronnej przed użyciem szminki. Warto jednak pamiętać, że o ile na intensywny kolor ust w pracy mogą pozwolić sobie panie z wysoką pozycją, tak u kobiet na niższych stanowiskach czerwona szminka mogłaby zostać uznana za nietakt.
Czytaj także
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-06-03: Mateusz Banasiuk: Część mojej rodziny za sprawą armii Andersa wylądowała w RPA. Dla mojego ojca chrzestnego film o bitwie pod Monte Cassino ma sentymentalny wymiar
- 2023-12-07: Leszek Lichota: Zagrałem w filmie „Czerwone maki” opowiadającej o bitwie o Monte Cassino. Produkcja ta ma szansę być dużym wydarzeniem
- 2023-07-11: Tatiana Sosna-Sarno: Zawsze lubiłam ryzykować, miałam w życiu kilka firm. Kiedy nie grałam, to odzywały się we mnie smykałki biznesowe
- 2023-06-14: Katarzyna Butowtt: Nie nadawałam się do prowadzenia agencji modelek. Mój biznes był przejrzysty, ale klienci stosowali metody, do których nie chciałam się naginać
- 2022-02-01: Remigiusz Mróz: Scenariusze do ekranizacji serii „W kręgach władzy” są gotowe, obsada jest w trakcie kompletowania i myślę, że w tym roku uda się już wejść na plan filmowy
- 2022-02-03: Polskie firmy czekają nowe realia rynku pracy i rekordowa konkurencja o wykwalifikowane kadry. Niewiele z nich ma jednak gotową strategię HR
- 2022-01-17: Dr Mateusz Grzesiak: Brak umiejętności zarządzania to jeden z głównych grzechów polskich przedsiębiorców. Firmy nie myślą o rozwoju i nie dbają o swoją markę
- 2021-10-13: Karolina Pilarczyk: Nie jestem osobą, która spędza godziny przed lustrem. Wieczorowy makijaż na wielkie wyjścia zajmuje mi 15 minut
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.