Newsy

Czerwone usta to wizytówka kobiety sukcesu

2014-01-30  |  06:40
Wizerunek jest ważnym czynnikiem w budowaniu kariery w biznesie. Kobiety na wyższych stanowiskach mogą podkreślić swoją pozycję w pracy, stosując jeden prosty a skuteczny trick – wyraźnie podkreślone usta. Poza tym makijaż typowej bizneswoman to przede wszystkim nieskazitelna cera i zawsze pomalowane rzęsy.

Świat biznesu to często pole do pokazania siły, gdzie wygląd, obok wiedzy i umiejętności, też pełni ważną rolę. Perfekcyjny makijaż, który podkreśli atuty kobiet, może skutecznie dodać im pewności siebie w pracy.

Najważniejsza w makijażu biznesowym jest cera. W zależności od rodzaju skóry zaleca się stosowanie podkładu rozświetlającego lub matującego.

Podkład należy dobierać bardzo skrupulatnie. Zachęcamy, by klientki testowały 2-3 konsystencje zanim wybiorą ten właściwy   mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Paweł Borkowski, wizażysta Douglas.

Perfekcyjna cera to również podkreślone przy pomocy bronzera rysy twarzy. Panie, które nie są przekonane do tego kosmetyku zawsze mogą użyć delikatniejszego różu.

Makijaż oka również jest istotnym elementem wizerunku kobiet, jednak w stylizacjach do pracy powinien być on stonowany. Nie powinno się zapominać o pomalowaniu rzęs, ale w pracy wystarczy, jak na powiekach znajdzie się delikatny, cielisty cień.

Dla kontrastu, subtelny makijaż oka warto przeciwstawić wyraźnemu kolorowi na ustach.

  Usta to taka wisienka na torcie. Każda kobieta może nałożyć sobie pomadkę w odcieniu czerwieni, dlatego też zachęcamy wielokrotnie panie, aby korzystały jednak z tego looku mocnych ust   tłumaczy Paweł Borkowski.

Perfekcyjny makijaż ust, szczególnie jeśli jest on w intensywnym kolorze, dopełnia się konturówką i poprzez nałożenie pomadki ochronnej przed użyciem szminki. Warto jednak pamiętać, że o ile na intensywny kolor ust w pracy mogą pozwolić sobie panie z wysoką pozycją, tak u kobiet na niższych stanowiskach czerwona szminka mogłaby zostać uznana za nietakt. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.