Newsy

Czesław Mozil: Chciałbym zagrać w serialu. TVN nie ma jednak pomysłu na swoje gwiazdy

2014-02-11  |  07:00
Czesław Mozil wystąpił w epizodycznej roli w filmie „Facet (nie)potrzebny od zaraz” w reżyserii Weroniki Migoń, który 14 lutego wchodzi do kin. Muzykowi bardzo spodobała się praca na planie filmowym i jest otwarty na nowe propozycje. Szczególnie marzy mu się rola w serialu TVN. Uważa, że stacja nie ma pomysłu na swoje gwiazdy i potrzeba jej nowych twarzy.

Dzisiaj jestem nieodkrytym talentem. Byłem gwiazdą jasełek od szóstego roku życia. Grałem wszystko, diabła, Heroda, syna Heroda i Józefa. Bardzo chciałbym zagrać w „Lekarzach” albo „Na Wspólnej”. Dajcie mi jakąś małą rolę, mogę być wujkiem z Kanady z dziwnym akcentem, ale mój talent aktorski to jest tylko początek. Według mnie telewizja TVN nie ma pomysłu na swoje gwiazdy, a ja powinienem mieć swój własny serial i będę go miał, przysięgam – zapowiada Czesław Mozil w rozmowie z agencją informacyjna Newseria Lifestyle.
Udział w komedii „Facet (nie)potrzebny od zaraz” to nie pierwsza rola filmowa popularnego muzyka. Mozil jest popularnym aktorem dubbingowym, niedawno wystąpił również w komedii „Wkręceni” i ma nadzieję na kolejne propozycje.
 
„Facet (nie)potrzebny od zaraz” opowiada historię trzydziestoletniej Zosi (Katarzyna Maciąg), która musi ułożyć sobie życie na nowo po rozstaniu z chłopakiem. Świeżo upieczona singielka postanawia odszukać mężczyzn, z którymi kiedyś się spotykała i przekonać się, czy któryś z jej byłych partnerów nie jest miłością jej życia.

Jestem takim niespełnionym aktorem, dlatego bardzo się cieszę, że pani Weronika zaprosiła mnie do projektu. Mam zaszczyt grać jednego z ekschłopaków Katarzyny Maciąg. To mała rola, ale miałem zaszczyt zagrać m.in. w scenie, w której nocuję z Katarzyną Maciąg – podkreśla Czesław Mozil.

„Facet (nie)potrzebny od zaraz” w piątek wchodzi do kin. W filmie występują m.in. Katarzyna Maciąg, Joanna Kulig, Łukasz Garlicki, Maciej Stuhr, Bartosz Porczyk i Marcel Sabat.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.