Newsy

Czesław Mozil: pod względem wyboru piosenek do Eurowizji często byłem mądrzejszy niż bukmacherzy

2016-05-10  |  06:45

Muzyk nie widzi siebie w roli uczestnika Eurowizji. Twierdzi, że przez pewien czas konkurs ten interesował go wyłącznie jako okazja do zakładów, często wygranych. Muzyk kibicuje natomiast Michałowi Szpakowi, uważa go bowiem za zdolnego, ciekawego artystę.

Czesław Mozil twierdzi, że nie mógłby wziąć udziału w Konkursie Piosenki Eurowizji. Nie wpisuje się bowiem w stylistykę tego wydarzenia ani osobowościowo, ani pod względem rodzaju tworzonej muzyki i doświadczeń muzycznych.

– Eurowizja na pewno nie będzie robić mi dobrze, ani ja nie zrobię dobrze Eurowizji – mówi Czesław Mozil agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Konkurs Piosenki Eurowizji to nie tylko zmagania wokalistów z kilkunastu europejskich państw, lecz także towarzyszące imprezie zakłady bukmacherskie, odbywające się już na etapie krajowych preselekcji. Czesław Mozil twierdzi, że przez pewien czas sam brał w nich udział.

– Zawsze Eurowizja była świetna, bo można było wygrać łatwe pieniądze, bo często byłem mądrzejszy niż bukmacherzy, jeżeli chodzi o wybór piosenek do Eurowizji – mówi Czesław Mozil.

Tegoroczny, 61. Konkurs Piosenki Eurowizji odbędzie się 10, 12 i 14 maja. Polskę reprezentować będzie Michał Szpak, który zaprezentuje utwór „Colour of Your Life”. Czesław Mozil nie ocenia szans polskiego wokalisty, twierdzi jednak, że życzy mu powodzenia.

Michał Szpak jest młodym, fajnym i zdolnym chłopakiem i życzę mu dużo szczęścia mówi Czesław Mozil.

Wokalista twierdzi, że obecnie nie zajmuje się już zakładami, nie śledzi też doniesień prasowych związanych z Eurowizją. Interesuje go bowiem znacznie ważniejsze – jego zdaniem – wydarzenie, jakim jest rozpoczynające się wkrótce Euro 2016.

– 12 czerwca w Nicei, Polska–Irlandia, a cztery dni później Stade de France, idę na mecz Polska–Niemcy, więc tyle na ten temat – mówi Czesław Mozil.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.