Newsy

Dagmara Michalik: Anna Dec czasem jest jak wulkan, a czasem jak baranek. Taka jest też moja kolekcja

2015-11-10  |  06:45

Anna Dec została ambasadorką nowej kolekcji Dagmary Michalik. Projektantka twierdzi, że od dawna podziwia prezenterkę TVN za klasę, urodę i pasję. Uważa też, że osobowość Anny Dec idealnie pasuje do stylu kolekcji Clear Color, stworzonej dla kobiet energicznych, ceniących ubrania z klasą, ale i z pazurem. 

Dagmara Michalik twierdzi, że od dawna ceni prezenterkę Annę Dec za klasę, pasję, urodę i ciepło, które z niej emanuje.

Czasem jest jak wulkan, a czasem jest spokojna i potulna jak baranek i taka jest moja kolekcja. Dlatego właśnie Ania Dec została ambasadorem kolekcji jesiennej – mówi Dagmara Michalik agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Anna Dec to jedna z najpopularniejszych polskich prezenterek pogody. W ubiegłym roku gwiazda stacji TVN zwyciężyła w międzynarodowym konkursie prezentacji pogody Wettergipfel 2014 organizowanym w Austrii. Pokonała wówczas kolegów po fachu m.in. z Niemiec, Włoch i Szwajcarii. Prezenterka twierdzi, że zgodziła się zostać ambasadorką kolekcji Clear Color, ponieważ z Dagmarą Michalik łączy ją coś ważnego.

Ona długo zajmowała się innymi rzeczami, w których też była świetna, ale myślę, że teraz weszła na drogę, na której być powinna. I nas łączy ten początek, to bycie na drodze, którą sobie obrałyśmy – mówi Anna Dec.

W swojej najnowszej kolekcji Dagmara Michalik połączyła klasyczną elegancję, jak np. ołówkowe spódnice, ze stylem casualowym. W kolekcji dominują najmodniejsze kolory sezonu: czerwień, szarość, fiolet i czerń, oraz wysokiej jakości materiały, takie jak jedwab, tafta, wełna i kaszmir. Wszystkie sylwetki wchodzące w skład kolekcji Clear Color zostały zaprojektowane tak, by podkreślać kobiecą talię.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Luna: Moda jest fajnym sposobem na wyrażenie siebie. Ja albo się za nią chowam, albo coś manifestuję swoim ubiorem

Wokalistka zaznacza, że ma słabość do oryginalnych ubrań i lubi komponować stylizacje, które odzwierciedlają jej charakter i osobowość. W jej garderobie nie ma rzeczy przypadkowych, zawsze bowiem starannie dobiera to, co na siebie zakłada. Ostatnio szukała inspiracji modowych podczas Paris Fashion Week. Z Francji wróciła pełna wrażeń, z nowymi znajomościami i głową pełną pomysłów. Luna podkreśla, że choć szczególnie ceni sobie projekty młodych polskich, nieznanych jeszcze szerokiemu gronu twórców, to niewykluczone również, że za jakiś czas nawiąże współpracę z kultowym domem mody Schiaparelli.

Transport

Sztuczna inteligencja pomaga identyfikować czynniki ryzyka wypadków samochodowych. Naukowcy za pomocą Google Street View analizują pod tym kątem infrastrukturę drogową

Każdego roku 1,2 mln ludzi na świecie ginie w wypadkach drogowych. Chociaż w ostatnich latach bezpieczeństwo na drogach się stopniowo poprawia, to wciąż daleko nam do wizji zero, która zakłada ograniczenie do minimum liczby ofiar śmiertelnych. Specjaliści z dziedziny epidemiologii ze Szkoły Zdrowia Publicznego Uniwersytetu Maryland badają miejsca tragicznych zdarzeń drogowych, analizując za pomocą sztucznej inteligencji miliony zdjęć z usługi Google Street View. Wskazują w ten sposób, które elementy infrastruktury można poprawić, by obniżyć ryzyko wypadku.

Media

Klaudia Carlos: Propozycja Kingi Dobrzyńskiej dotycząca „Pytania na śniadanie” sprawiła mi wielką radość i przyjemność. To dla mnie duży awans zawodowy

Gospodyni „Pytania na Śniadania” nie ukrywa, że angaż do tego formatu to dla niej duży zaszczyt i szansa na zawodowy rozwój. Jest więc ogromnie wdzięczna szefowej Kindze Dobrzyńskiej, że to właśnie ją wzięła pod uwagę i powierzyła to zadanie. Klaudia Carlos ma wieloletnie doświadczenie zawodowe i nie bierze sobie do serca krytyki widzów, którzy byli przyzwyczajeni do poprzedniej ekipy porannego programu. Nie chce także komentować zarzutów, które pojawiają się w sieci pod adresem nowych prowadzących.