Newsy

DJ Adamus: Ola Ciupa przewyższa niejednego brzydkiego didżeja o głowę

2017-02-01  |  06:55

Producent kibicuje didżejskiej karierze Oli Ciupy. Jego zdaniem modelka ma do tego wszelkie predyspozycje: kocha muzykę, ma poczucie rymu, jest ładna i pracowita. DJ Adamus uważa, że już teraz jest lepsza niż wielu męskich didżejów.

Ola Ciupa i DJ Adamus poznali się latem ubiegłego roku na Ibizie podczas prac nad teledyskiem do utworu "Keep Love Togehter". Modelka zachwyciła się wówczas muzyką klubową i po raz pierwszy spróbowała swoich sił jako didżejka. Ponownie pojawiła się w tej roli w grudniu, podczas imprezy urodzinowej DJ Adamusa, prezentując gościom swój autorski set.

Zachłysnęła się rzeczywiście muzyką taneczną. Miałem okazję jej pokazać pierwsze kroki jak to się robi i z czym to się je i kibicuję jej mówi DJ Adamus.

Artysta uważa, że Ola Ciupa ma duże predyspozycje do wykonywania pracy didżejki. Najważniejszą z nich jest miłość do muzyki, bez tego bowiem zdaniem DJ Adamusa nawet najbardziej utalentowany didżej nie odniesie sukcesu. Modelka ma także urodę, co nie jest bez znaczenie w show biznesie, jest także osobą bardzo pracowitą.

Potrafi liczyć do ośmiu, bo to jest u didżejów najważniejsze, ma poczucie rytmu, więc można powiedzieć, przewyższa niejednego brzydkiego didżeja o głowę mówi DJ Adamus.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.