Newsy

Doda: kiedyś uwielbiałam odpowiadać na komentarze hejterów

2017-04-27  |  06:47

Jeszcze niedawno wokalistka nie pozostawiłaby bez odpowiedzi żadnej internetowej zaczepki. Uważała bowiem, że oskarżenia należy wyjaśniać, by nie wprowadzać ludzi w błąd. Obecnie jednak jest zdania, że odpowiadanie hejterom jest śmieszne i nie daje się sprowokować.

Doda to jedna z najbarwniejszych gwiazd polskiego show-biznesu. Kontrowersyjne stroje i wypowiedzi zdobywają jej licznych zwolenników, bywają też jednak obiektem krytyki. Wokalistka twierdzi, że nie przejmuje się negatywnymi komentarzami internautów, wyrosła bowiem z chęci odpowiadania na wszelkiego rodzaju zaczepki. Nie ukrywa jednak, że jeszcze niedawno uwielbiała odpisywać hejterom i kolegom z branży.

– Uważałam, że nie można zostawić niesprawiedliwego, krzywdzącego komentarza, że trzeba to natychmiast sprostować albo powiedzieć, jakie ma się zdanie, żeby innych ludzi nie wprowadzać w błąd albo nie utwierdzać w przekonaniu – mówi Doda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda podkreśla, że sama nigdy nie zaczepiała nikogo pierwsza. Nauczył ją tego jej ojciec, który radził również, by zawsze dawała ludziom dwie szanse na rehabilitację. Doda przyznaje, że zgodnie z tymi poradami zawsze odpowiadała na trzecią zaczepkę. Obecnie jednak nie odpowiada nawet przy kolejnych komentarzach.

– Jak już skończyłam 33 lata, to jest to dla mnie żenujące i śmieszne, ale przez 33 lata twardo starałam się na wszystko odpowiadać. Myślę, że z dobrym skutkiem, ponieważ nawet się do mnie przyczepiła łatka osoby butnej – mówi wokalistka.

Ostatnio z negatywnymi komentarzami spotkała się informacja o koncercie, na którym Doda zagra przed Guns N' Roses. Kultowa formacja wystąpi 20 czerwca na Stadionie Energa Gdańsk. Polska wokalistka wraz z muzykami z zespołu Virgin zagra jako support.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.