Mówi: | Sylwia Saramonowicz |
Funkcja: | dyrektor zarządzający |
Firma: | La Petite Maison |
Poduszki w stylu francuskim ożywiają salon i sypialnię
Styliści wnętrz podkreślają – im więcej ozdobnych poduszek, tym lepiej. Można je ułożyć na kanapie, na łóżku w sypialni lub na fotelu. Dopasować według kolorów, wzorów lub zestawić na zasadzie kontrastów. W tym sezonie króluje styl rodem z francuskich pałaców.
– Przeważają wzory inspirowane Francją i takim starym stylem. Są poduszki z motywem starodawnego krzesła wraz z sentencją napisaną po francusku, ze starodawnym manuskryptem, pieczęcią czy odręcznie pisanym listem kochanka do ukochanej kobiety – mówi Sylwia Saramonowicz, dyrektor zarządzający w firmie szyjącej poduszki La Petite Maison.
W małych pomieszczeniach najlepiej sprawdzają się jaśki w jednym kolorze, ale różnej wielkości. Modne są również motywy zwierzęce, wzory zaczerpnięte z folkloru i z kreskówek.
– Są to wzory do bardziej nowoczesnych mieszkań, w których w ten sposób można zaaranżować przestrzeń. Są też wzory dla dzieci z różnymi kolorowymi motywami. Poduszka dobrze zaprojektowana, w ciekawym kolorze, dobrze dobranym do wnętrza może niesamowicie zmienić jego wygląd, nadać mu odpowiedni wyraz i podkreślić charakter – mówi Sylwia Saramonowicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Zdaniem dekoratorów wnętrz liczba poduszek powinna być nieparzysta i najlepiej ułożyć je pod różnymi kątem do oparcia.
Czytaj także
- 2024-10-28: Beata Tadla: Nowe studio „Pytania na śniadanie” jest bardzo uniwersalne. Wszystko mi w nim pasuje i nie ma kakofonii kolorystycznej
- 2024-09-06: Rafał Zawierucha: Kocham remonty i nadzorowanie wszystkiego. Wspaniale sprawdzam się w dyrygowaniu i rozdzielaniu obowiązków
- 2024-06-12: Katarzyna Dowbor: Uwielbiam remonty. Gdybym nie była dziennikarką, to zostałabym scenografką albo architektem wnętrz
- 2024-05-21: Lara Gessler: Moje aktualne mieszkanie jest już szesnastym. Połowy kuchni jeszcze nie pokazuję, bo nie mam blatu kuchennego
- 2023-04-05: PLICH: Poszerzam działalność atelier o projektowanie wnętrz. W ofercie mam już ceramikę i szkło artystyczne, a niebawem pojawią się meble i obrazy
- 2023-05-02: PLICH: Aranżacja ołtarzy i dobór tekstyliów w kościołach to ważna kwestia. Rażą mnie kiepskiej jakości tkaniny i plastikowe wazony, które nijak się mają do polichromii i złoceń
- 2023-03-13: Kobiety stanowią zdecydowaną mniejszość wśród inwestorów. Przez kryzys zaczynają się jednak tym tematem interesować
- 2022-07-18: Doda: Po wielu latach grania muzyki rockowej i po różnych upadkach, wzlotach i problemach prywatnych odnalazłam się w muzyce dance’owej
- 2021-04-20: Dorota Szelągowska: Powinniśmy być wdzięczni za wszystko, co spotyka nas w życiu. Z każdych złych chwil po czasie wychodzi coś dobrego
- 2021-05-13: Dorota Szelągowska: Rozpoczynam budowę domu, o którym od zawsze marzyłam. Będzie można się tam spotkać, organizować warsztaty, wypocząć
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.