Newsy

Dorota Gardias pomaga łysiejącym kobietom. Sama wciąż próbuje wrócić do formy po ciąży

2014-05-20  |  07:20
Dorota Gardias zmieniła ostatnio nieco swój wizerunek i przedłużyła włosy. Jak zdradza, jej metamorfoza częściowo wiąże się z pomocą łysiejącym kobietom, w którą zaangażowała się prezenterka. Gardias przyznaje także, że po porodzie cały czas nie może wrócić do formy. Doskonały wygląd podczas imprez zapewnia jej wyłącznie bielizna korygująca niedoskonałości sylwetki.

Przyznaję się do tego otwarcie. Mam problemy z figurą. Nie mierzyłam się w pasie, ale brzuch mi odstaje. Wyglądam jakbym była w czwartym miesiącu ciąży. Noszę bieliznę wyszczuplającą i gorsety i wyglądam na kobietę slim. Nie będę ukrywać, że jest inaczej – mówi Dorota Gardias agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dorota Gardias ostatnio zmieniła fryzurę. Zmiana związana z przedłużeniem włosów, jak mówi, ma drugie dno. Prezenterka zaangażowała się w pomoc kobietom, które łysieją czy to na skutek uwarunkowań genetycznych, czy ciężkiej choroby i chemioterapii. Najbardziej potrzebującym paniom, których nie stać na peruki, a nie mogą liczyć na refundacje z NFZ, klinika postanowiła je ufundować. Pogodynka wspiera tę akcje i zachęca kobiety zwłaszcza z mniejszych miejscowości do kontaktu, gwarantując im anonimowość.

Peruki z naturalnych włosów są bardzo drogie. Kosztują kilka tysięcy złotych. A ta pomoc polega na tym, że panie, które będą potrzebowały takiej peruki, będą dostawały je po prostu za darmo. Ja się z nimi solidaryzuję i poszukuję takich osób w małych miejscowościach, na wsiach – mówi Dorota Gardias.

Peruki z naturalnych włosów nie są refundowane z NFZ. Dla wielu kobiet, które np. zmagają się z ciężką chorobą i przechodzą chemioterapię, utrata włosów jest wstydliwym problemem i dodatkowo niekorzystnie wpływa na ich samopoczucie.

Na blogu zamieściłam taką informację, prośbę, że jeśli ktoś, kto czyta mojego bloga, zna osobę, która jest potrzebująca, a nie ma pieniędzy, która jest nieśmiała, która wstydzi się poprosić o pomoc, to niech da znak, niech da cynk, a my postaramy się to jakoś zorganizować. Jeśli będzie taka możliwość i jeśli ta osoba zgodzi się na to, żebym mogła do niej przyjechać, to przyjadę. Oczywiście bez kamer, bez aparatów i mam nadzieję, że zrobimy trochę dobrego – dodaje Gardias.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.