Newsy

Eva Halina Rich: jest szansa na kolejną edycję „Żon Hollywood”

2016-05-19  |  06:55
Mówi:Eva Halina Rich
Funkcja:bohaterka serialu „Żony Hollywood”
  • MP4
  • Eva Halina Rich nie wyklucza, że ponownie pojawi się w serialu „Żony Hollywood”. Trzecia edycja serialu może się znaleźć w jesiennej ramówce stacji TVN. Gwiazda planuje ponadto wystawę swoich obrazów w Polsce.

    „Żony Hollywood” to program opowiadający historie Polek, które odniosły sukces w Kalifornii. Do tej pory stacja TVN wyemitowała dwa sezony tego cieszącego się sporą popularnością wśród widzów serialu. Nie pojawił się on w wiosennej ramówce TVN, nie wykluczone jednak, że wróci na antenę jesienią tego roku.

    Chyba będzie kolejna edycja programu, choć jeszcze do końca nic nie wiadomo – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Eva Halina Rich.

    Gwiazda zaczynała karierę jako modelka i aktorka – pracę zawodową porzuciła jednak na rzecz wychowywania córek. Już będąc w ciąży, rozpoczęła jednak studia na Academy of Art i od 2003 roku intensywnie zajmuje się malarstwem. Tworzy tzw. mug shots, czyli malarskie fotografie policyjne. Kilka miesięcy temu zorganizowała wystawę swoich prac w Kalifornii.

    Myślałam, żeby tę wystawę przywieźć do Polski, żeby tutaj pokazać, więc są wstępne rozmowy na ten temat. Mam też różne pomysły na inne tematy. Ale ta kolekcja jest gotowa i możliwe, że tu ją przywiozę – mówi Eva Halina Rich.

    Bohaterka serialu „Żony Hollywood” tworzy także biżuterię. Niedawno otworzyła sklep internetowy, w którym sprzedaje swoje kolekcje

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Żywienie

    Zdrowie

    Kinga Sawczuk: Planuję się zaszczepić, bo nie chciałabym, aby ktoś w moim otoczeniu czuł się zagrożony. Im szybciej to zrobimy, tym szybciej pandemia się skończy

    Influencerka przekonuje, że czas pandemii jest dla niej solidną lekcją pokory i cierpliwości. To okazja do zatrzymania się i refleksji nad swoim życiem i hierarchią wartości. Zaczęła także bardziej doceniać chwile spędzane wspólnie z najbliższymi, bo wie, że w każdej chwili kontakty znów mogą zostać ograniczone. Podkreśla też, że nie ma żadnych obaw związanych z przyjęciem szczepionki i jeśli tylko będzie miała taką możliwość, to zrobi to jak najszybciej.

    Handel

    COVID-19 przemodelował nawyki bankowe i zakupowe Polaków. Rezygnujemy z rozrywki i wakacji, a stawiamy na wydatki związane z domem

    Okres pandemii COVID-19 zmienił preferencje bankowe i zakupowe Polaków, powodując przyspieszoną migrację do online’u. Liczba klientów banków w kanałach cyfrowych rośnie, co może się okazać zmianą na stałe. Z drugiej strony koronawirus skłonił też Polaków do refleksji nad swoim stylem życia i wydatkami, a w efekcie – jak wynika z badań Banku Millennium – 54 proc. z nas wydaje uważniej i więcej oszczędza. Dane z systemów transakcyjnych banku pokazują, że w pandemii Polacy rezygnują głównie z wydatków na rozrywkę i podróże, w zamian stawiając na te związane z remontami i urządzaniem domu. Częściej myślą też o kupnie mieszkania albo budowie domu.