Newsy

Ewelina z „Warsaw Shore” chce zajmować się muzyką oraz stworzyć linię ubrań dla niskich dziewczyn

2014-07-22  |  07:10
Mówi:Ewelina Kubiak
Funkcja:uczestniczka programu „Warsaw Shore”
  • MP4
    Ewelina Kubiak, uczestniczka programu MTV „Warsaw Shore – ekipa z Warszawy”, próbuje swoich sił w muzyce i modzie. Właśnie zakończyła zdjęcia do pierwszego klipu, a już ma plany na nowy biznes. Chce zająć się projektowaniem ubrań.

    Atmosfera na klipie była dobra, było parę nerwowych akcji, ale szybko się ogarnialiśmy i skupialiśmy na pracy – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle, Ewelina Kubiak. – Zawsze mi się wydawało, że praca na planie jest bardzo łatwa, ponieważ trzy minuty nagrania teledysku to jest pryszcz. Ale teraz stwierdzam, że nie jest to nic prostego. Na pewno jest to wyczerpujące zadanie, które wymaga wielkiego skupienia i odpowiedzialności.

    Ewelinę Kubiak muzycznie interesują klimaty popowo-rockowe. Chce nagrywać kolejne piosenki, ale nie zamierza się na nikim wzorować, tylko stworzyć swój oryginalny wizerunek. Udział w programie „Warsaw Shore” przyniósł jej popularność, dzięki której może realizować marzenie o śpiewaniu. Kolejne, zupełnie z nim niezwiązane, pozostaje w planach na nieokreśloną przyszłość.

    Myślałam, żeby otworzyć własną linię ciuchów dla niskich dziewczyn, ale zobaczymy, jak to będzie – przyznaje Ewelina Kubiak.

    Program „Warsaw Shore – ekipa z Warszawy” wzorowany na wersjach amerykańskiej i brytyjskiej doczekał się dotychczas dwóch sezonów. Wysoka oglądalność zapewniła mu również miejsce w jesiennej ramówce stacji MTV.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

    Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

    Dom i ogród

    Handel

    Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

    W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

    Moda

    Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

    Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.