Newsy

Ewelina z „Warsaw Shore” chce zajmować się muzyką oraz stworzyć linię ubrań dla niskich dziewczyn

2014-07-22  |  07:10
Mówi:Ewelina Kubiak
Funkcja:uczestniczka programu „Warsaw Shore”
  • MP4
    Ewelina Kubiak, uczestniczka programu MTV „Warsaw Shore – ekipa z Warszawy”, próbuje swoich sił w muzyce i modzie. Właśnie zakończyła zdjęcia do pierwszego klipu, a już ma plany na nowy biznes. Chce zająć się projektowaniem ubrań.

    Atmosfera na klipie była dobra, było parę nerwowych akcji, ale szybko się ogarnialiśmy i skupialiśmy na pracy – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle, Ewelina Kubiak. – Zawsze mi się wydawało, że praca na planie jest bardzo łatwa, ponieważ trzy minuty nagrania teledysku to jest pryszcz. Ale teraz stwierdzam, że nie jest to nic prostego. Na pewno jest to wyczerpujące zadanie, które wymaga wielkiego skupienia i odpowiedzialności.

    Ewelinę Kubiak muzycznie interesują klimaty popowo-rockowe. Chce nagrywać kolejne piosenki, ale nie zamierza się na nikim wzorować, tylko stworzyć swój oryginalny wizerunek. Udział w programie „Warsaw Shore” przyniósł jej popularność, dzięki której może realizować marzenie o śpiewaniu. Kolejne, zupełnie z nim niezwiązane, pozostaje w planach na nieokreśloną przyszłość.

    Myślałam, żeby otworzyć własną linię ciuchów dla niskich dziewczyn, ale zobaczymy, jak to będzie – przyznaje Ewelina Kubiak.

    Program „Warsaw Shore – ekipa z Warszawy” wzorowany na wersjach amerykańskiej i brytyjskiej doczekał się dotychczas dwóch sezonów. Wysoka oglądalność zapewniła mu również miejsce w jesiennej ramówce stacji MTV.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Konsument

    Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

    Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

    Handel

    Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

    Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

    Teatr

    Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

    Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.