Newsy

Anna Dereszowska: Kevin Spacey to mój cudowny prezent urodzinowy

2014-03-28  |  07:20
Anna Dereszowska i Arkadiusz Jakubik mieli okazję współpracować z Kevinem Spacey'em przy realizacji cyklu reklam dla banku WBK. Polacy chwalą amerykańskiego aktora za skromność, otwartość i bezpretensjonalność w kontakcie z innymi. Reżyserem reklam z udziałem Dereszowskiej oraz Jakubika jest Wojciech Smarzowski.

Wielka klasa, naprawdę wielka klasa. Spacey znalazł czas dzień po zdjęciach, by przyjść na wspólną kolację, porozmawiać, pośmiać się. Nie stwarzał żadnego dystansu, ale był jednocześnie skupiony na swojej pracy, wiedział, po co tu przyjechał. Cudowne spotkanie, cudowny prezent urodzinowy – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Dereszowska, która spotkała się z aktorem właśnie w dniu swoich urodzin.

Podczas jednej z imprez dla banku WBK, którą prowadziła Dereszowska, aktorka dowiedziała się, że Spacey przyleci do Polski na początku stycznia. Gwiazda nie podejrzewała wtedy, że będzie miała okazję zagrać z amerykańskim aktorem w reklamie.

Pomyślałam: Boże, byłoby cudownie, gdybym mogła przyjechać choć na chwilę, uścisnąć mu dłoń, zrobić sobie zdjęcie, wziąć autograf dla mojej siostry. Następnego dnia otrzymałam telefon z propozycją. To wielka przyjemność, taka wisienka na torcie, po ponad 10 latach pracy dostać prezencik w postaci spotkania z Kevinem Spacey'em na planie. Cudownie by było, gdyby poszło coś za tym dalej, ale oczywiście mimo tego, że noszę wysokie szpilki, twardo stąpam po ziemi i zdaję sobie sprawę, gdzie się na tej ziemi znajduję. Ale mam nadzieję, że takich spotkań jeszcze trochę w życiu mnie czeka – dodaje aktorka.

W klipie, w którym występuje Arkadiusz Jakubik, Kevin Spacey spotyka się z aktorem w szatni na siłowni.

Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu jest to osoba, która nie stwarza takiego dystansu, nie stawia takiej pleksi przed sobą, otaczając się gromadą ochroniarzy. To niebywale sympatyczny, prostolinijny, słuchający drugiej osoby człowiek. Miałem tę ogromną przyjemność, że kilka razy rozmawialiśmy prywatnie w przerwach pomiędzy ujęciami i facet jest naprawdę ciekawy tego, co się dzieje u drugiej osoby. Chce się czegoś dowiedzieć, patrzy głęboko w oczy i przede wszystkim słucha – mówi Arkadiusz Jakubik.

Kevin Spacey zainteresował się filmami Wojciecha Smarzowskiego. Reżyser wręczył aktorowi kopie wszystkich swoich filmów. Ponadto Amerykanin poprosił nawet Jakubika o płytę jego zespołu Dr Misio.

Nie rozmawialiśmy o kinematografii, ani amerykańskiej, ani polskiej, tylko o muzyce. Bo ja jakoś tak palnąłem, że jedną z moich pasji oprócz zawodu aktora czy reżyserowania w teatrze i filmie jest ostatnio przede wszystkim muzyka i mój zespół Dr Misio. Strasznie się tym zainteresował. Nawet poprosił mnie o płytę. Kiedy opowiadałem mu o zespole, zobaczyłem taki błysk w jego oczach. Zdaję się, że paru jego kolegów założyło swoje zespoły. Może Kevin Spacey pójdzie ich śladem i też założy swoją kapelę – mówi Jakubik.

W pozostałych spotach WBK wystąpili m.in. Paweł Szajda, Iwona Wszołkówna oraz Robert Wabich. W następnym klipie, który będzie promował kredyt gotówkowy, ze Spacey'em wystąpi Aleksandra Kisio.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.