Newsy

Joanna Kurowska: Julia Wieniawa ma ogromne zadatki na dobrą aktorkę

2019-04-11  |  06:17

Gwiazda chwali naturalność i pracowitość Julii Wieniawy. Twierdzi, że warsztat aktorski zdobędzie z czasem, już dziś nie brakuje jej natomiast talentu oraz intuicji w kreowaniu postaci. To, zdaniem aktorki, stanowi połowę sukcesu w tym zawodzie.

Joanna Kurowska i Julia Wieniawa zagrają razem w spektaklu „Motyle są wolne” opartym na sztuce amerykańskiego scenarzysty i kompozytora Leonarda Gershe'a. Przedstawienie opowiada o namiętnym romansie Dona, próbującego uwolnić się spod skrzydeł nadopiekuńczej matki, oraz przebojowej, doświadczonej życiowo Jill. W postać młodej bohaterki wcieli się Julia Wieniawa, Joannę Kurowską widzowie zobaczą natomiast w roli matki Dona. Aktorka nie ukrywa, że obdarzyła młodszą koleżankę po fachu dużą sympatią.

My się z Julką bardzo lubimy, wiec myślę, że trzeba będzie jakąś kreację włożyć, żeby nie lubić jej, bo ona się daje lubić, jest bardzo miłą, fajną dziewczyną – mówi gwiazda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Joanna Kurowska chwali Julię Wieniawę również pod względem zawodowym. Na Instagramie napisała, że młodsza koleżanka jest nie tylko ładną i sympatyczną dziewczyną, lecz także zdolną aktorką, która poważnie podchodzi do pracy w teatrze.

Wydaje mi się, że ma talent. Intuicyjnie wie, jak zagrać tę postać, to jest bardzo dużo, to jest już połowa sukcesu – mówi gwiazda.

Aktorka podkreśla, że Julia Wieniawa jest zbyt młoda, aby ktokolwiek mógł oceniać jej warsztat zawodowy. Aktor zdobywa go bowiem poprzez praktykę, co zajmuje wiele lat i wymaga zagrania kilkudziesięciu ról. Zdaniem Joanny Kurowskiej młoda gwiazda ma jednak inne zalety, które predysponują ją do wykonywania zawodu aktorki, choćby wdzięk, bezpretensjonalność i talent.

Ona ma ogromne zadatki, ponieważ jest bezpretensjonalna, ma prawdę w sobie, chce pracować, ma dużo dobrej woli i mam nadzieję, że to będzie fajne – mówi Joanna Kurowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.