Mówi: | Joanna Kurowska |
Funkcja: | aktorka |
Joanna Kurowska ma mnóstwo planów zawodowych
Joanna Kurowska ma zapełniony grafik zawodowy do końca września. W lipcu wejdzie na plan kolejnej serii „Świata według Kiepskich”, a we wrześniu zaczyna zdjęcia do filmu fabularnego w reżyserii Bartosza Brzeskota. Wciąż będzie też grała w serialu „Klan”.
– Mam dużo planów zawodowych – przyznaje aktorka w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Aktorka weźmie m.in. udział w nowym filmie fabularnym w reżyserii Bartosza Brzeskota.
– Zaczynam zdjęcia we wrześniu. To będzie film kręcony nad morzem. Cieszę się. Gram tam jedną z głównych ról. To bardzo fajna rola i myślę, że spodoba się widzom – mówi Joanna Kurowska, jednak szczegółów jeszcze nie chce zdradzać.
Wcześniej, bo już w lipcu, aktorka trafi na plan zdjęciowy do nowych odcinków „Świata według Kiepskich”. Wciąż też będzie grała w serialu „Klan”. Aktorka przyznaje, że postać Lutki, w którą tam się wciela, różni się od niej jako osoby prywatnej
– To zupełnie inna osobowość. Lubię jednak takie postaci, które są dalekie od mojej osoby, bo wtedy to jest kreacja. A jeżeli jest taka postać, która jest blisko mojej osobowości, to tylko jakby granie siebie – mówi Joanna Kurowska.
Aktorka do obsady „Klanu” dołączyła dwa lata temu jako Lutka, właścicielka salonu fryzjerskiego, która uwielbia plotkować.
Czytaj także
- 2024-06-07: Joanna Przetakiewicz: Jestem za otwarciem sklepów w niedzielę. To duże ułatwienie dla pracujących matek
- 2024-08-08: Joanna Przetakiewicz: Klienci nie odchodzą od fast fashion i co roku rynek wielkich sieciówek bardzo rośnie. Niestety cierpi na tym nasza planeta
- 2024-04-25: Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
- 2024-04-16: Joanna Jędrzejczyk: Gosia Rozenek-Majdan jest tytanem pracy. Konsekwentnie realizuje swoje cele, pokonując wszelkie słabości
- 2024-05-09: Joanna Jędrzejczyk: Chciałabym przejechać Rajd Dakar. Po zakończeniu kariery sportowej szukam czegoś, co da mi adrenalinę
- 2024-02-21: Joanna Trzepiecińska i Tomasz Dedek znowu małżeństwem. Aktorzy grają parę w spektaklu „Jak Zabłocki na mydle”
- 2024-04-12: Tomasz Dedek: My aktorzy jesteśmy trochę próżni i dzięki temu zawodowi chcemy być znani. Kiepsko, jeśli nikt nas nie poznaje na ulicy
- 2024-03-21: Joanna Trzepiecińska: Z „Rodziny zastępczej” mam same dobre wspomnienia. Do dziś odcinam kupony sympatii widzów
- 2024-04-15: Joanna Trzepiecińska: W polskim kinie nie ma już ról dla kobiety w moim wieku. Weszło już inne pokolenie, które ma swoją widownię i są inne oczekiwania
- 2024-03-15: Joanna Liszowska: W zeszłym roku zaplanowałam dużo wyjazdów, żeby zrealizować pewne swoje podróżnicze marzenia. Niestety rzadko dochodziły do skutku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.