Newsy

Monika Pietrasińska: Mam wiele pomysłów na siebie. W chwili obecnej nie planuję grać w filmach

2020-01-02  |  06:50

Modelka ma za sobą epizody w kilku produkcjach filmowych. Otwarcie przyznaje, że nie planuje dalszej kariery aktorskiej. Jeśli jednak pojawiłaby się propozycja ciekawej roli, poważnie zastanowiłaby się nad taką ofertą. Jako że nie ukończyła szkoły teatralnej i nie jest profesjonalistką, najbardziej odpowiadałyby jej postacie podobne charakterologicznie do niej samej. 

Monika Pietrasińska przyznaje, że szczególnie ciekawa wydaje jej się ostatnia polska produkcja filmowa „Jak zostałem gangsterem. Historia prawdziwa”. Szczególnie urzekła ją rola Natalii Siwiec.

– Nowy film, „Jak zostałem gangsterem”, z tego, co słyszałam i widziałam, to bardzo dobra produkcja. Grają w niej znakomici aktorzy, tutaj muszę podkreślić wspaniałą rolę Natalii Siwiec. Zachęcam wszystkich do oglądania – mówi agencji Newseria Lifestyle Monika Pietrasińska.

Fotomodelka ma wiele pomysłów na siebie. W przyszłości planuje rozwijać się na różnych płaszczyznach. Chociaż kariera aktorska nie jest jej priorytetem, przyznaje, że gdyby pojawiła się propozycja ciekawej roli, poważnie by ją rozważyła.

– Mam wiele pomysłów na siebie, z minuty na minutę są one zupełnie inne, zmieniają się. W chwili obecnej nie planuję grać w filmach. Jeżeli jednak będę mogła grać w nich gościnnie, to pewnie się skuszę. Zależy to także od reżyserii filmu i jego tematyki – tłumaczy.

Zdaniem fotomodelki najłatwiej zagrać postać podobną osobowościowo do samego siebie. Z racji na brak wykształcenia aktorskiego w takich rolach Pietrasińska czułaby się najlepiej.

– Najfajniej jest, kiedy można grać po części siebie. Człowiek czuje się wtedy dobrze, a odegranie takiej roli nie sprawia mu trudności. Umówmy się też, że nie jestem profesjonalną aktorką, nie ukończyłam szkoły aktorskiej ani żadnych szkoleń, więc najlepiej i najłatwiej byłoby mi zagrać rolę odzwierciedlającą mnie samą – dodaje Monika Pietrasińska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.