Newsy

Tomasz Oświeciński: Małgosia Kożuchowska jest świetną aktorką. Jest zdyscyplinowana, wie czego chce, naprawdę rewelacyjna

2018-07-31  |  06:23

Aktor nie kryje zachwytu koleżanką z planu nowego filmu. Jego zdaniem Małgorzata Kożuchowska to nie tylko interesująca osoba, lecz także świetna aktorka. Podkreśla, że doskonale poradziła sobie z rolą w „Plagach Breslau”, całkowicie odmienną od jej poprzednich filmowych wcieleń.

„Plagi Breslau” to kryminał, którego akcja osadzona jest we współczesnym Wrocławiu. Opowiada on policyjnym pościgu za seryjnym mordercy pozbawiającym swe ofiary życia punktualnie o godzinie 18.00. Zabójstwa cechuje wyjątkowe okrucieństwo oraz inspiracja średniowiecznymi praktykami. Autorem scenariusza jest Patryk Vega, który odpowiada również za reżyserię, w obsadzie znalazły się natomiast takie gwiazdy jak Małgorzata Kożuchowska, Daria Widawska, Andrzej Grabowski oraz Tomasz Oświeciński.

– Już miałem sporo tych ról, a tym razem zagram policjanta – mówi Tomasz Oświeciński agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Film powstaje we współpracy z internetową wypożyczalnią filmów Showmax, a zdjęcia kręcone są we Wrocławiu. Małgorzata Kożuchowska wciela się w postać policjantki tropiącej seryjnego mordercę. Tomasz Oświeciński o koleżance z planu wyraża się wyłącznie w superlatywach.

– Super, świetny film, natomiast Małgosia Kożuchowska jest świetną osobą i świetną aktorką – mówi aktor.

Tomasz Oświeciński nie ukrywa, że dotychczas nie śledził kariery Małgorzaty Kożuchowskiej, nie znał więc jej możliwości. Przyznaje, że gwiazda zaskoczyła go swoimi umiejętnościami, okazała się bowiem niezwykle utalentowaną aktorką. Zdaniem artysty doskonale poradziła sobie również z rolą tak odmienną od jej poprzednich filmowych i telewizyjnych wcieleń.

– Tutaj zagra inną postać niż kiedykolwiek grała i uważam, że zrobiła to świetnie, przekonywająco i naprawdę będzie rewelacyjny film. Jest zdyscyplinowana, wie czego chce, naprawdę jest rewelacyjna mówi Tomasz Oświeciński.

Premiera filmu „Plagi Breslau” planowana jest na grudzień tego roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.