Newsy

Gosia Andrzejewicz: To nie książę na białym koniu zmotywuje nas do zmiany. To my musimy znaleźć do tego siłę w sobie

2020-04-08  |  06:55

Wokalistka przyznaje, że teledysk do utworu „Dlaczego” był dla jej fanów sporą niespodzianką. W tym klipie zaprezentowała ona bowiem efekty swoich starań o szczupłą sylwetkę. Piosenkarka przeszła sporą metamorfozę i na podstawie swoich doświadczeń tłumaczy, że trzeba samemu odpowiednio się zmotywować i znaleźć siłę do zmian, bo nikt inny nie zrobi tego za nas równie skutecznie.

Ostatnim albumem w dorobku Gosi Andrzejewicz jest dwupłytowy „Film” z listopada 2014 roku. Jej nowy materiał zapowiadały natomiast single „Moc" i „Doceń to”. Klip do drugiej piosenki od listopada 2017 roku zanotował ponad 280 tys. odsłon w serwisie YouTube. Po dwóch latach od jego premiery, pod koniec ubiegłego roku, wokalistka zaprezentowała swój najnowszy utwór „Dlaczego”.

Nowy teledysk jest związany z moją metamorfozą i to też bardzo mnie zmotywowało do tego, aby jednak wystąpić w nim już jako szczuplejsza Gosia, tak że miałam fajne motywacje – mówi agencji Newseria Lifestyle Gosia Andrzejewicz.

Wokalistka tłumaczy, że choć przez długi czas trzymała fanów w niepewności, to efekt końcowy jest zadowalający. Przekaz utworu i teledysku są bardzo czytelne. Wierzy też, że w ten sposób zmobilizuje kogoś do działania.

 – Generalnie chciałam pokazać, jak siła, która jest w nas, może zmienić nasze życie, że tak naprawdę to od nas zależy, nikt nagle z boku nie zjawi się, jakiś książę na białym koniu, i nie zmotywuje nas, tylko to my musimy znaleźć w sobie siłę do tego, aby zmienić swoje życie. I niezależnie od tego, ile mamy lat, w jakim miejscu jesteśmy w życiu, możemy zacząć wszystko od początku. Po prostu nie ma ograniczeń  – mówi.

Gosia Andrzejewicz zadebiutowała na rynku muzycznym w 2004 roku. Wylansowała takie przeboje jak: „Pozwól żyć”, „Słowa”, „Trochę ciepła” czy „Otwórz oczy”.  Od marca będzie ją można także oglądać w 13. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Festiwal Biegowy Tauron 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Patronat Newserii

Media

Katarzyna Cichopek: Program „Pytanie na śniadanie” szalenie mnie otwiera. Zdobywam nową wiedzę i rozwijam się

Aktorka zadebiutowała w roli prowadzącej program śniadaniowy „Pytanie na śniadanie” pod koniec sierpnia. Przyznaje, że jest to dla niej spore wyzwanie. Tłumaczy też, że format programu pozwala jej się rozwinąć. Ma nadzieję, że trud włożony w projekt zaowocuje sympatią widzów. Katarzyna Cichopek zaznacza, że cała produkcja mocno ją wspiera i trzyma za nią kciuki. Największą podporą jest dla niej współprowadzący Maciej Kurzajewski.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Gwiazdy

Aleksandra Kisio: Staram się robić dla naszego klimatu i naszej Ziemi jak najwięcej. Kiedyś byłam w tym temacie egoistką

Aktorka przekonuje, że można być eko nawet wtedy, gdy nie ma się zbyt dużo czasu i samozaparcia. Dawniej nie troszczyła się zbytnio  o środowisko, ale szybko zrozumiała, że wiele naszych działań może przyczynić się do jego ochrony i utrzymania naturalnych zasobów. Dlatego też poleca w tej kwestii metodę małych kroków i zachęca do ograniczania zużycia prądu i wody, segregacji śmieci, a także rezygnacji z foliówek i plastikowych butelek. Warto bowiem zacząć od rzeczy łatwych, których wprowadzenie nie będzie ani kosztowne, ani nie wywróci naszego życia do góry nogami.

Handel

Polacy najchętniej jedzą lody rzemieślnicze i z automatu. Od lat wybierają tradycyjne smaki

W Polsce przybywa lodziarni. – Chociaż rynek wydaje się już nasycony, to co roku otwierają się nowe punkty z lodami. I wszystkie bardzo dobrze sobie radzą – mówi Radosław Charubin, właściciel  marek Lody Bonano i U Lodziarzy. Największym powodzeniem cieszą się lody rzemieślnicze, naturalne oraz z automatu i choć Polacy są przywiązani do tradycyjnych smaków, to chętnie sięgają po nowości.